Dalia @ 17.01.2024 17:23
Nav jēgas Elīnai sūtīt vēstules.
Elīnas privātās vēstules lasa darbinieces un Elīnai nodod ziņu tikai, ja ir sadarbības vai kaut kas svarīgs.
Elīna Instagram pati ziņas nelasa.
Anīle līne @ 17.01.2024 19:13Par ko Nauris šodien runā - būšot pirmie LV,kas ko tādu piedāvāšot? Kaut kāda mega ātrā preču atlase - ierakstīšu meklētājā bombīgās trusenes un uzreiz piedāvās nopirkt?
Anīle līne @ 17.01.2024 19:13Par ko Nauris šodien runā - būšot pirmie LV,kas ko tādu piedāvāšot? Kaut kāda mega ātrā preču atlase - ierakstīšu meklētājā bombīgās trusenes un uzreiz piedāvās nopirkt?
lisss @ 17.01.2024 20:21Kāda var ieviest skaidrību saistībā ar viņas "TERMO" produktiem? Mazliet painteresējoties, termo veļai sastāvā ir jābūt sintētiskam materiālam vai merino vilnai, tāda ir pieejamā informācija internetā, savukārt, citēju:
"pilnīgs nē!
Kokvilnas termo veļa ir tavs ienaidnieks! Kokvilnas termo veļa parasti ir vislētākā un sola brīnumus, bet neuzķeries! Kokvilna šķiedrās uzsūc mitrumu un žūst ļoti lēni, tādēļ tavs ķermenis būs mitrs un tev ļoti ātri sāks salt!"
Butterfly mājas lapā pie "Termo" legingiem ir rakstīts sastāvs - 45% kokvilna, 50% viskoze, 5% elastāns.
Varbūt es kaut ko nesaprotu!?
Anīle līne @ 17.01.2024 19:13Par ko Nauris šodien runā - būšot pirmie LV,kas ko tādu piedāvāšot? Kaut kāda mega ātrā preču atlase - ierakstīšu meklētājā bombīgās trusenes un uzreiz piedāvās nopirkt?
matu zaudēšana diemžēl ir vēl viena pazīme ēšanas traucējumiemhuitzitzilin @ 17.01.2024 18:13Es no vienas puses apbrīnoju viņu kā var nebūt kauns staigāt ar tādiem matiem, vēl zinot, ka tos tape in (?) viņai redz no visām pusēm + vēl matu izkrišanas problēmas. Vienreiz, kad bija mati astē un sevi filmēja no priekšas, ļoti varēja pamanīt cik tomēr mati atkāpjas un stāvoklis pasliktinās...
Visa viņu mājaslapa ir viens liels nesaprotams veidojums (lai neteiktu rupjus vārdus). Sadaļas: Viss līdz 15 eiro, Winter Sale, Gada izpārdošana utt., vieni un tie paši produkti ir daudzās sadaļās, kas apgrūtina produktu skatīšanos.Pupuķis @ 17.01.2024 20:54
Es arī nesaprotu, kā tas strādās, viņiem taču visas preces ir atsevišķi, gan krāsas, gan veidi. Nepietiks ar nosaukumu bikses vai kleita. Tad jau būs jāraksta "bombīgās melnās trusenes ar pilno dupsīti", vai jāmācās viņu speciālie nosaukumi "riekstiņlegingi" vai "meloņkoriģējošais" vai sazin kādi vēl murgi tur nāk ārā.
CallMeAnnika @ 17.01.2024 22:44Visa viņu mājaslapa ir viens liels nesaprotams veidojums (lai neteiktu rupjus vārdus). Sadaļas: Viss līdz 15 eiro, Winter Sale, Gada izpārdošana utt., vieni un tie paši produkti ir daudzās sadaļās, kas apgrūtina produktu skatīšanos.
Katru dienu tiek pievienoti it kā jauni produkti, pirmajās lapās pacelti nocenotie produkti, kuri jau bijuši 101x reklamēti, bet tāpat neviens nav nopircis.
Un kas tā par metodi iedot atlaidi uz vietas esošajiem produktiem, bet no nākamās piegādes tādām pašām atlaide vairs nebūs? Saprotams būtu, ja paceltos pamatcena nevis nebūs vairs piemērota atlaide. Ja jau sūta nākamo partiju, tad jau ir pieprasījums, bet neloģiski esošajiem likt atlaidi, ja pērk tāpat.
Un no Elīnas vairs nav dzirdēts TOTĀLS SOLDOUTS 3 MINŪTĒS. :D
Dzintriņa @ 17.01.2024 16:28Ielikt vienā šovā Didriķi un Lezbietes? Okeej ???
nu no didriķiem gaidīt kādu loģiku???Man liekas,ka ar savām nesaprotamām atlaidēm viņi zaudē klientus.Kāpēc jāpwrk tagad,ja būs gan jau rīt un parīt tās atlaides.Cilvēki aizvien vairāk saprot,ka viņus čakarē, uzliek baigo uzcenojumu,un davaj,baigie labdari.Tās facebook reklāmas, tāds sviests, tik neprofisionāli,galvenais didru parādīt no visām pusēm, bet to,ka daudzi uz viņu paskatoties, nemaz negribēs čekot tās lupatas.Es,piemēram,zinu,ka sezonas beigās būs manā iemīļotā veikalā labas atlaides,un es gaidu,jo prece tiešām laba un kvalitatīva ,bet didriķiem ar tām atlaidēm izskatās izmisums.Didrihsoni, laiks saprast, cilvēki nav muļķi, un agri vai vēlu, viņi saprot,ka viņus čakarē.CallMeAnnika @ 17.01.2024 22:44Visa viņu mājaslapa ir viens liels nesaprotams veidojums (lai neteiktu rupjus vārdus). Sadaļas: Viss līdz 15 eiro, Winter Sale, Gada izpārdošana utt., vieni un tie paši produkti ir daudzās sadaļās, kas apgrūtina produktu skatīšanos.
Katru dienu tiek pievienoti it kā jauni produkti, pirmajās lapās pacelti nocenotie produkti, kuri jau bijuši 101x reklamēti, bet tāpat neviens nav nopircis.
Un kas tā par metodi iedot atlaidi uz vietas esošajiem produktiem, bet no nākamās piegādes tādām pašām atlaide vairs nebūs? Saprotams būtu, ja paceltos pamatcena nevis nebūs vairs piemērota atlaide. Ja jau sūta nākamo partiju, tad jau ir pieprasījums, bet neloģiski esošajiem likt atlaidi, ja pērk tāpat.
Un no Elīnas vairs nav dzirdēts TOTĀLS SOLDOUTS 3 MINŪTĒS. :D
MartaElza @ 17.01.2024 13:43Es aizsūtju viņai skrīnu ar komentāru kāpēc nevar atzīt, ka smēķē. Laikam tiku nobloķēta. Bet no darba profila gribēju paskatīties vai ir vēl tas storijs un man pat neatrod Elīnas profilu. Kā tas var būt? Instagram brīnumainā kārtā bloķējis Elīnas kontu?
Angelina33 @ 18.01.2024 01:48
Godīgi sakot, es tās viņas miljons izsludinātās atlaides, bezmaksas piegādes, promotion produktus vispār nesaprotu, viņu ir tik daudz un visur, viņas un buķika storiji brutāli piedirs*i (atvainojos, bet tas ir vistiešākais apzīmejums tam, ko viņa dara) ar tām atlaidēm katru dienu, ka beigās viss vienā putrā. Paskatoties to mājaslapu, ir vairāk atlaižu produkti, nekā pilnas cenas produkti. Nezinu, kā citiem, bet man tas uzreiz asociējas ar prastām lupatām, nevis normāliem, kvalitatīviem apģērbiem, kurus gribētos nopirkt. Nu ja neiet pārdot par to kosmisko cenu, kāpēc likt tādu cenu, tirgo pa lētākām cenām un nebūs tās atlaidītes tik bieži jātaisa ? vai viņa domā, ka tādā veidā pievilina klientus?!?
Facundo @ 18.01.2024 09:12Atlaides preces nevar atgriezt, bet tikai samainīt. Tāpēc arī ir uzliktas mūžīgās atlaides. Nekā jauna jau tajā veikalā nav 4 gadu vecas lupatas visu laiku uz riņķi. Tāda sajūta, ka pēc 5 gadiem visā Lv staigās taureņa bombigajos jaunuminos. Es tiešām nesaprotu, kas viņai tas lupatas pērk. Cenas pat ar viņas saucamajām atlaidēm ir kosmiskas.