Dona rumba @ 01.11.2023 21:15
Madara to pašu produktu ar savu vārdu arī pārdod dārgāk. Tas bizīts jau uz to ir būvēts. Ja ir pieprasījums, būs piedāvājums. Ja neviens nepirks ar tik lielu uzcenojumu to 7€ šampūnu, tad laidīs zemāku cenu.
Grūti saprast par ko tieši ir tas sašutums. Tad jau printful ar ir liela krāpšana.
Es arī vairs nesaprotu par ko šeit ir tas sašutums. Neviens neliedz atrast to pašu par lētāku cenu, ja nevēlaties pirkt. Jebkurš bizness tiek būvēts uz to, ka pārdod kaut ko ar uzcenojumu. Latvijā pirktspēja nav tik liela, lai varētu atļauties likt mazu uzcenojumu.
Iepriekš jau ieminējos, ka esmu strādājusi veikalā un zinu kādi uzcenojumi ir parastos veikalos. Cilvēki būtu pārsteigti un nekad vairs neko nepirktu.
Mazs uzcenojums ir maximā, rimi, utt. Tādēļ, ka cilvēki ļooti ātri iztīra veikalu plauktus un iepirkšanās iet uz urrā. Mazākos veikalos ar viena cilvēka pirkumu ir jānosedz 4-5x tās lietas patiesā vērtība, lai tikai neieietu mīnusos. Nemaz nerunājot par lietām kas bojājas ar katru dienu (jebkāds ēdiens, ziedi, utt), tām lietām katru dienu samazinās cena un puse galu beigās jānoraksta. Kaut kur jau tā starpība ir jānopelna.
Jā, es piekrītu, ka uzcenojumi mēdz būt lieli un tas izskatās pēc naudas grābšanas un šur tur pat tīras zagšanas, bet nav jau visiem viss jāpērk, neviens nespiež.
Es arī Butterfly parastās zeķes nepirkšu par 20€ 5 pārus (vai cik tur kas bija neatceros), bet es par to nečīkstu, jo zinu kur dabūt lētāk, viņi nav vienīgais veikals. Bet ticiet man, ir kas tās lietas pērk pa tādu naudu. Kad es strādāju ziedu-dāvanu veikalā kādreiz, cilvēki arī pirka overpriced lietas, kuras mums pasūtīja pa 5€gb un mēs pārdevām pa 50€gb. Tas vienkārši ir tas kā tas notiek.