cory @ 27.04.2024 21:06
Man Buķika klientūra nez kāpēc asociējas ar tādām pašām beibēm, kas iesaistās visās tajās NL piramīdshēmas: 25-35 gadi, visdrīzāk dzīvo mazpilsētā vai laukos, iespējams atrodas dekrētā vai ir mājsaimniece, nav kritiskās domāšanas, izglītības līmenis visdrīzāk arī nav augstākais, pavada ievērojamu laiku sociālajos tīklos, neseko ārzemju influenceriem, bet tādām vietējām ‘slavenībām’ kā Didrihsone un tā ietekmē arī iepērkas Buķikā. Tādiem 15 gadīgiem tīņiem manuprāt Didrihsone baigi neinteresē. Tīņiem šobrīd vajag platos džinšus nevis Didras skinny fit vai mom jeans un klāt Nike dunk nevis Didras milzīgos kirzikus.
Mayaaa @ 28.04.2024 07:24Cik vispār maksā dzīvokļi Dubaijā? Apmēram ap cik € grozās ?.
par luxry kvalitāti gan vispār nebija runa.Runa bija par augstāku kvalitāti,šajā cenu kategorijā.Ļoģiski ka pa 30 eiro neviens nespēs pārdod žaketi,kad būs 200 eiro vērta,un nāks no Armani plauktiem.(cipari un firma tikai piemēram).Un viņa arī teica,ka tas nebija un nav viņu mērķis pāriet tāda līmeņa kategorijā. Par to vai atbilst kvalitāte piedāvātai cenu kategorijai ir katra privātā domāšana.CallMeAnnika @ 27.04.2024 23:02Tāpēc rebrendingā klienta profils bija izveidots: zemi, vidēji ienākumi un izglītība. :D
Saulīte labi sagatavojas intervijai, bet viņas vēlme pielīst katram intervējamam, padara visu nebaudāmu. Par Saulīti radies priekšstats, ka viņa izvēlas brendu un labas kvalitātes apģērbu, nekad neizvēloties Butterfly lupatas, bet tomēr to nepasaka skaļi, ka ir tik daudz negatīvu atsauksmju un sūdzību un Butterfly nebūt nav lakšarī kvalitāte.
piekrītu,viņas klientes ne īpaši gudras,domāju,ka no lauku rajoniem,kas strādā maz apmaksātā darbā,un varbūt ari no viņas Prieka Vēsts.Sievietes,kas negrib ,vai tupuma dēļ nevar iet mācīties un apgūt valodas. Galīgi bez kritiskās domāšanas,kuras domā,ka ja tu uzvelc lētu,caurspīdīgu kombinzonu,tu esi baigā zvaigzne🤣🤣Jaunieši tomēr zin kas ir modē,piemēram, mūsu uzņēmumā visas vienkārši iesmej par didru😅 par viņas kulinārijas brīnumiem un leksiku.Knita @ 28.04.2024 08:16
Šim piekrītu. Jaunieši ģērbjas pilnīgā pretstatā.
Viņas klientes ir tādas ne īpaši gudrās Līvas ar 4bērniem, kuras kopā ar Elīnu ir iesprūdušas tūkstošgades sākumā.
CallMeAnnika @ 27.04.2024 23:02Tāpēc rebrendingā klienta profils bija izveidots: zemi, vidēji ienākumi un izglītība. :D
Saulīte labi sagatavojas intervijai, bet viņas vēlme pielīst katram intervējamam, padara visu nebaudāmu. Par Saulīti radies priekšstats, ka viņa izvēlas brendu un labas kvalitātes apģērbu, nekad neizvēloties Butterfly lupatas, bet tomēr to nepasaka skaļi, ka ir tik daudz negatīvu atsauksmju un sūdzību un Butterfly nebūt nav lakšarī kvalitāte.
Roze sarkanā @ 28.04.2024 11:19piekrītu,viņas klientes ne īpaši gudras,domāju,ka no lauku rajoniem,kas strādā maz apmaksātā darbā,un varbūt ari no viņas Prieka Vēsts.Sievietes,kas negrib ,vai tupuma dēļ nevar iet mācīties un apgūt valodas. Galīgi bez kritiskās domāšanas,kuras domā,ka ja tu uzvelc lētu,caurspīdīgu kombinzonu,tu esi baigā zvaigzne??Jaunieši tomēr zin kas ir modē,piemēram, mūsu uzņēmumā visas vienkārši iesmej par didru? par viņas kulinārijas brīnumiem un leksiku.
Kotulūr @ 28.04.2024 12:35Skatoties Didras interviju. Tā uzsver ,ka jaunās meitenes negrib mācīties? Elīnīt, lielākajai daļai meiteņu ir augstākā izglītība nekā tev. Tu ar savas šuvējas izglītību un savu dramatisko rakstību labāk varēji savu piepūsto žebēkli pievērt. Saulīt mīļo.
aj nu zinka, citreiz tas laucinieces ir daudz gudrakas par pilsetniecem, kam pilnā dirsa ar filleriem.Ļaunums @ 28.04.2024 13:34
Paskaties Tik toku- tu var redzēt, ka tieši pērk stulbas pilsētnieces, kurām galvā ir cāļu smadzenes. Lauku meitenēm pat ir vairāk smadzenes.
1. Par vēstulēm Elīna izgāzās. Sākotnēji saka, ka nelasa, bet, kad uzdod jautājumu, vai ir vērts rakstīt, tad - protams, ka ir, visas ziņas nonāk līdz viņai. Kātad. Kalpones noteikti viņai nolasa visas ziņas. :D Nevajag jau tā d*rst. Bet pasakot, ka nelasa un ziņas neaizies līdz Elīnai, viņai ir bail pazaudēt statistiku.Dalia @ 27.04.2024 19:36
Elīnai šodien vērtīgs live bija, vismaz tiešām atklāja pāris lietas:
.
— uz privātajām vēstulēm Elīna neatbild, garus tekstus nelasot.
(P.S. Elīna vispār lasīt prot?)
Darbinieces lasa un atbild uz vēstulēm, ja sadarbības tad nodod Elīnai nosūtīt balss ziņu.
.
— Ēdienu pasākumos sponsorē augļu serviss, kamēr pati normālu summu iekasē
.
— Uz Dubaiju brauks ar televīzijas komandu. Sanāk TV sponorē braucienu?
koka klucis @ 28.04.2024 16:13
Pieslēdz, lūdzu, smadzenes. Ne tad, ne tagad kvalitāte nav augusi. Vienīgais, kas ir mainījies, ir paaugstinājušās cenas. Ja tev šķiet ok nopirkt bikses vai kreklu par 30-40 eiro, kas izjuks pēc pirmās mazgāšanas, tad tu esi kā radīta Butterfly sortimentam.Kenty @ 28.04.2024 09:32par luxry kvalitāti gan vispār nebija runa.Runa bija par augstāku kvalitāti,šajā cenu kategorijā.Ļoģiski ka pa 30 eiro neviens nespēs pārdod žaketi,kad būs 200 eiro vērta,un nāks no Armani plauktiem.(cipari un firma tikai piemēram).Un viņa arī teica,ka tas nebija un nav viņu mērķis pāriet tāda līmeņa kategorijā. Par to vai atbilst kvalitāte piedāvātai cenu kategorijai ir katra privātā domāšana.
Par šo maksāt 9 eiro? Es labāk pasūtu picu. :Dkoka klucis @ 28.04.2024 16:13
nav normālas brokastis, pusdienas un izskatās arī, ka vakariņas ne. Kur nu vēl mazais - tam takš vispār nepievērsīšu savu dārgo laiku 😢 ko es nolasu no šī saraksta - nemāku organizēt savu dienu efektīvikoka klucis @ 28.04.2024 16:13
Yololo @ 28.04.2024 17:13Mana ikdiena:
1. Sataisīties
2., 3., 4. Padzeru kafiju, uztaisu visiem brokastis, paēdam. Skola, darbs.
5., 6. Esmu darbā, protams komunicēju ar koleģiem.
7. Uztaisu selfiju, ja ir luste
8. Paskatos didras debīlos storijus un rīlu, iemetu aci forumā
9. Visas tās viņas reklāmas fiksi pāršķiru pāri, jo neinteresē.
10. Tiktokā nesekoju viņai
11. Diena jau pa lielam saorganizēta no rīta
12. Darbu jau esmu pabeigusi
13. Telegramā salieku viņas debīlismam rēcošos smaidiņus
14. Viņas tiešraides neskatos, es labāk veltu laiku ģimenei, izklaidēju bērnu, samīļoju vīru.
15. Food shopping ja nepieciešams
16. Gym
17. Vakars ar mīļajiem, tai skaitā vakariņas, un laiks man tam nav jāmeklē.
Es tak esmu viena nenormāla močītāja ?
dooh tas bija salīdzinājums didras darba imitēšanai ar normāla cilvēka normālu ikdienu. Nez kāpēc viņa ir iedomājusies ka ir kaut kāda varone, un pārējie visi slinki vai sažuvušas rozīnes. Močītājai redz vakariņām nav laika. Bērns vispār plānos neietilpst.Clara @ 28.04.2024 17:24
Viss jau būtu labi, tikai nevienam neinteresē.