Justiine @ 21.03.2023 23:34Valuta jau ar savu iesaistīšanos NL parādīja savu līmeni.
Ariete @ 22.03.2023 10:21Es nesaprotu - kāpēc viņai vienmēr tās acis aizpeld? ?
Lorra @ 22.03.2023 10:53
Signe Sproga ielaikojusi to reel un Laura Valuta komentāros šo reel nosauc par izcilu
iiieviiite @ 22.03.2023 11:27Par to kuģa grimšanu, ko tagad daudzas piemin - nu nezinu, nezinu. Diez vai telpas remontētu, ja tūlīt draudētu bankrots. Tomēr arī 8 tūkst. ir nauda. Cik gadus viņiem skandāli un nepatikšanas, bet kaut kā veikala apgrozījums ar katru gadu palielinās. Ja par instagram sekotājiem vēl varam pasmīkņāt, ka tie lielākā daļa heiteri, kas viņus neatbalsta, tad veikala apgrozījums un peļņa tomēr vairāk norāda uz to, kā biznesam sokas. Pagaidām var salīdzināt tikai 2020. un 2021. g datus, kas visos rādītājos 2021.g. pieauga (2021. g. - 850 tūkst, ar 160 tūkst peļņu). Redzēsim vēlāk, kas ir ar 2022. g.
Instagram algoritma Dievs .Dalia @ 22.03.2023 11:26Nu ko, Elīna nobijās, ka cilvēki sāk par daudz atmaskot Elīnu, tāpēc Elīna izdomāja sist jūtīgākajā vietā, un aizvainot vēl vienu cilvēku grupu, tā pat vien “humoriņam”. P.S. Geju tēma jau bija izsmelta, next level, ja!
Jo Dievs NEmīl visus vienādi. Dievs šķiro - gejs, resns, melns, utt.
Vai tā bībelē tā rakstīts? Elīna tak nemaz nezinās, Bībele jau sen kaut kur aizmesta, jaunajās mājās pēc dizaina neiederējās.
Elīna uztaisīja kārtējo konkursiņu, kur jālaiko pēdējās 7 bildes. Ierasto 12k like vietā bija tikai ap 9k like. Kas Elīnai ļoti nepatika. Algoritms Dieva vietā. Tāpēc bija jāuztaisa jauns haips. Diez cik tagad ir profila skatījumi? Elīna savu panāca! Malacis!
neaizmistam ,ka tas bija laiks ,kad tieši klātienē nevarēja iepirkties un lielākoties visiem interneta veikaliem tad bija zelta laiki.. tagad jau tam visam beigas un pēc viņu smagajiem puliņiem pievērts sev uzmanību tak viss redzams ,ka nav tik labiiiieviiite @ 22.03.2023 11:27Par to kuģa grimšanu, ko tagad daudzas piemin - nu nezinu, nezinu. Diez vai telpas remontētu, ja tūlīt draudētu bankrots. Tomēr arī 8 tūkst. ir nauda. Cik gadus viņiem skandāli un nepatikšanas, bet kaut kā veikala apgrozījums ar katru gadu palielinās. Ja par instagram sekotājiem vēl varam pasmīkņāt, ka tie lielākā daļa heiteri, kas viņus neatbalsta, tad veikala apgrozījums un peļņa tomēr vairāk norāda uz to, kā biznesam sokas. Pagaidām var salīdzināt tikai 2020. un 2021. g datus, kas visos rādītājos 2021.g. pieauga (2021. g. - 850 tūkst, ar 160 tūkst peļņu). Redzēsim vēlāk, kas ir ar 2022. g.
Valuta vispaar visu laiku nesekoja Didriksonei , nesen tad tik ir piesekojusi .Dola @ 22.03.2023 11:00
Zem posta neatrodu Valutas komentāru vairs, bet like ir, atsekoju viņai ar.
nav jau teikts, ka tas remonts tik arī izmaksāja. Moš tur ir savējie remontētāji. Sataisa, izraksta rēķinu, samaksā un kaut ko atdod atpakaļ. Šim var pieiet ļoti radoši. Īpaši ar būvniecības nozari Latvijā
neaizmistam ,ka tas bija laiks ,kad tieši klātienē nevarēja iepirkties un lielākoties visiem interneta veikaliem tad bija zelta laiki
iiieviiite @ 22.03.2023 11:49
par to, ka internetveikaliem bija zelta laiki, tas gan. bet atkal jau, būs arī tāda daļa patērētāju, kuri spiesti iepirkties attālināti, beigās pie šīs sistēmas arī palika. tā pati pārtikas piegāde, pēc covida daudzi uz to pārgāja pastāvīgi, ar visu to, ka pārtikas veikali jau bija brīvi pieejami bez rindām. iepriekš pirka uz vietas, izmēģināja apstākļu spiesti citādāk, iepatikās un piekopj tālāk.
tas kā piemērs, ar apģērbu varētu būt sarežģītāk, jo tomēr daudziem ir jāuzmēra pirms pirkšanas. nu jebkurā gadījumā būs interesanti salīdzināt, kas šobrīd notiek ciparos.