paldies! Papētīšu arī šo!Paulaaaaaaa @ 23.03.2023 21:01
To sauc par distances līgumu. Atteikuma tiesība attiecas uz šo līgumu, jo patērētajam nav iespējāms pārbaudīt, aptaustīt, apskatīt preci un pārliecināties par tās atbilstību.
Paskaties google - distances līgums, atteikuma tiesība. PTAL ir sarežģīts tiesību zinātņu pārstāvjiem, nemaz nerunājot par vidējo patērētāju.
Adele4 @ 23.03.2023 20:59
Es arī šo atradu, bet man likās, ka vairs nav aktuāli un kkad grozīja likumu.
Tāpēc nācu jautāt te.
ar botiem vienkārši samaksāja par drēbēm - fake lupatas -fake sekotajimazaskudra @ 23.03.2023 18:46Vot viņai drāma :D
Zagļu pilns, tagad botus kāds sūta.
Tiešām smird pēc mirstoša kuģa glābšanas no viņu puses.
Man tā botu padarīšana vairāk izskatās pēc tā, ka izdomāja palielināt savu sekotāju skaitu, paši nopirka tos sekotājus, salēca visi uzreiz un tagad bail palika ka kāds pamanīs, jādomā attaisnojums.
Vai arī vienkārši sūdzās, lai fani sāktu domāt, ka mēs forumnieces galīgi debīlas jau esam un maksājam lai botus sūtītu :D Naudu mums nav kur likt :D
Jo tagad šodien ir tikai un vienīgi runas par to cik visi pret viņiem ir netaisnīgi. Apkārt zagļi. Tagad kāds speciāli uzbrūk arī instagramam. Nu šausmas nu. Ko lai dara.
jā, jo ir tā meiteņu suga,kura pateiks,ka nepareizi mazgāja vai izmērs ne tas, vai arī,ka safabricēts. 😅Care Cat @ 23.03.2023 21:44Un pēc visiem šiem redzētajiem apģērbu bojājumiem, tiešām vēl kāda tur gribēs iepirkties?!
Care Cat @ 23.03.2023 21:44Un pēc visiem šiem redzētajiem apģērbu bojājumiem, tiešām vēl kāda tur gribēs iepirkties?!
magdalena333 @ 23.03.2023 22:15Es nesaprotu, 2 nedēļas atpakaļ nopirku Zarā bikses, nemēriju, jo bija rindas, un vispār pēdējā laikā iepērkos attālināti, jo riebjas vazāties pa veikaliem, bet te biju T/C iegāju un iepatikās bikses un paķēru, mājās konstatēju, ka tomēr ir nedaudz pa lielu, nesu uz veikalu ar domu, ka iespējams pat neņems atpakaļ,jo tomēr pirku veikalā, bet nē, nebija nekādu problēmu, paņēma un uzreiz arī atdeva naudu atpakaļ, a te buķikā par pat tiešsaistē iegādātām lupatām, kas ir sabojātas piedāvā 10% atlaidi, 3€ vai kaut kāda šuvēja salabos, nopietni? Un vēl jācīnīnās par iespēju atgriezt?! Tas ir kaut kas unikāls! Tiešām gribas teikt, laikam tā ir, kur ir aitas, tur ir cirpēji, diemžēl, un tie, kas viegli padodas viņu priekšā arī uztur to netīro biznesu.
😂😂😂😂😂😂sakuraszarins @ 23.03.2023 20:22
Tādus, sakarus jau var tikai dabūt caur dibenu līniju.
Justiine @ 23.03.2023 22:58Tas piedāvājums, ka meistars var salabot apģērbu vispār ir pilnīgs absurds. ? Tas ir komiski, tiešām. Un katru reizi kā klients sūdzas par preci, vispirms piedāvā kaut kādas kapeikas atpakaļ atdot vai citus reāli neizdevīgus piedāvājumus.
Mārketinga guru arī viņi ir nereālākie.? Popkorna paka par brīvu noteikti ir tik nereāli labs dīls, kas motivē klientu kaut ko nopirkt? vai arī jostiņa dāvanā, omg, kas par lielisku piedāvājumu??
amoreamore @ 23.03.2023 12:10
es arī domāju par to, ka viņai taču loccitane sūta savu produkciju, vai tiešām tur nav neviena mitrinošā līdzekļa?
ja ir, tad didra ir staigājoša loccitane antireklāma un tiešām nesaprotu priekš kam loccitane turpina ar viņu sadarbību
Tas ir izsmiekls
gribuiemestkapeiku @ 23.03.2023 13:30Tikko redzēju,ka čalis twitter liela pophouse popkucīti? nu man didra bija kā antireklāma viņam. Lai cik laba būtu, es nekad nepirkšu,ja viņi ņēma viņas reklāmu. Es ticu,ka viņiem tas neko nemaina, pat ja mēs tādas vairākas,bet tomēr,ja ne didra, es gan jau nogaršotu