krmmm @ 16.02.2024 01:18Jums neliekas, ka Elīnai riktīgi ver ciet? Kaut kā pēdējā laikā īpaši jocīgs vaibs no viņas nāk, nevaru pat izskaidrot
Online viegli ir samazināt īsto biļešu skaitu, lai radītu iespaidu, ka biļetes ir nopirkas. Tieši tik vienkārši, bet tādi naivi cilvēciņi kā tu, uzķeras.Kenty @ 15.02.2024 17:46Es tik saku,ka neķersies tas biļetes, j nav par ko.Ja paši izpērk biļetes ,kam tad viņi dos tās biļetes.dāvinās?Viņiem tik daudz draugu nav.Ja arī ir kāda sadarbiba,tāpat mīnusos lielos iebrauks Tas kas ir paredzēts tomēr nemaksā kapeikas.neticu,ka pilnīgi viss pa brīvu ir.
Tie komplekti ir nepiemēroti šīm sievietēm.Bubuu @ 15.02.2024 17:25Nez Elīna pati izdomāja to šodienas pasākumu ar pastāvīgajām klientēm vai to viņai ieteica kāds gudrāks. Jo kopumā doma nav slikta, tikai vienīgais trūkums, ka Elīna nav stiliste. Stilists noteikti izdomātu interesantākus komplektiņus, nevis tik parastus.
CallMeAnnika @ 15.02.2024 16:57Arī viņas darbiniecēm ir turku feiki. Tai meitenei, kura vada live un šeit dažas lapas atpakaļ bija atzīmēts viņas Instagram, vairākas bildes ar Christian Dior somu. :D
Pieaugs. Un izdalis draudzei vai čomiem par brīvu. Un varēs blatot, cik kruts pasākums, cilvēki gatavi maksāt kosmosu lai dzirdētu viņu.CallMeAnnika @ 14.02.2024 22:54Izskatās, ka kāds ir uzdāvinājis Elīnas biļetes uz Valentīndienu. :D
VIP biļetes 53, standarta 167, 15 1+1, kopā 197.
Apsveicu Elīn. No 400 biļetēm vairāk kā mēneša laikā ir notirgotas 150. Vēl atlikušas 2,5 nedēļas, bet no 20.02 pieaugs cena. :D
Neticu, ka biļešu cena pieaugs. Izdomās atrunas, jo saprot, ka nepērk pat ar šī brīža cenām, kur nu vēl tad, ja cenas pieaugs reiz divi.
Pasākumu reklamēja kā biznesa mācības nevis "es un mana pieredze". Būtībā Didra kārtējo reizi reklāmē vienu un patērētājs saņem ko pilnīgi cituKenty @ 14.02.2024 15:32Pasākums bija par savu pieredzi,un kļūdām,ko viņai piesaukt savā vietā?Svešus cilvēkus?
Es tik saku,ka neķersies tas biļetes, j nav par ko.Ja paši izpērk biļetes ,kam tad viņi dos tās biļetes.dāvinās?Viņiem tik daudz draugu nav.Ja arī ir kāda sadarbiba,tāpat mīnusos lielos iebrauks Tas kas ir paredzēts tomēr nemaksā kapeikas.neticu,ka pilnīgi viss pa brīvu ir.CallMeAnnika @ 15.02.2024 17:10Olly, beidz būt tik naiva. Kā tu izdzīvo šajā pasaulē, ja tici visam, ko redzi? Jābūt taču kaut kādai racionalitātei.
jā, noteikti pastažējusies vēl kaut kur pa citu zīmolu kontiem, ja reiz pat logo un nosaukums nošpikots un tēlo baigo dizaineri:)) !neinfluencere @ 15.02.2024 14:40nee nu Eliinas skolnice tomeer nekauniibaa parspej pashu ucheni ! https://failiem.lv/u/gs8dwqg8gm
nee nu labriit, sabinchiks ar lepnu filtrainu seju uzliek tik saviem kinas sudiniem savu vardu uz pieres, pareizina cenu x 20 vizmas un ker duudinjas,kas to vinas ruupalu sponsoree, un sponsore diezgan labi, nemot vera agresivo reklamesanos, un tas video ,kur vina tipa visu to pate shuj, tas reali ir tada hohma, jo nemak tacu pat normali ar shujmasinu rikoties, Tada zina Elinchiks netelo dizianeri vai shuveju saviem alibaba sudiemEverests @ 15.02.2024 14:50wtf