Butterfly clothing

 
Reitings 302
Reģ: 07.11.2013
Sveikas! Vai kāda iepērkas pie Elīnas Didrihsones? Kāda kvalitāte drēbēm un esmu dzirdējusi, ka ļoti liels uzcenojums.
19.12.2018 11:13 |
 
Reitings 10736
Reģ: 22.12.2022
CallMeAnnika @ 24.03.2023 19:38
Es domāju, cik nepatīkami būs tagad klientēm atrasties Butterfly veikalā, kad pārdevējas stāvēs aiz kabīnes durvīm un klausīties, vai kāds neņem nost pīkstuļus :D

Pirms 20 gadiem, savos tīņu gados palīdzēju mammai veikalā. Nu nezinu, tā bija klasika-tie nokniebtie pīkstuļi. Neviens pat īsti neiespringa uz to. Tikai tik cik sameklēja to adatu, lai citam klientam neieduras kājā.
Ā pareizi, Elīnai neviens nepateica!
24.03.2023 21:39 |
 
Reitings 2146
Reģ: 13.01.2023
Lasu ietekmeles ieliktās sūdzības no klientiem. Tāda sajūta, ka iepērkoties taurenī, viņi pie klienta naudas piesūcas kā dēles un ne par ko nevēlas atdot atpakaļ.😁 Un tā "tirgošanās" caur sms (facepalm).
24.03.2023 21:57 |
 
Reitings 1013
Reģ: 08.05.2014
Butterfly komunikācija atgādina Centrāltirgu 😄
Tur darīs visu, ka tik kaut ko nopērc, piedāvās “atlaidīti” un beigās saproti, ka Tevi manipulēja kaut ko nopirkt un tās drēbes iepērk daudz lētāk un Tu tikai pārmaksāji
24.03.2023 22:09 |
 
Reitings 2146
Reģ: 13.01.2023
Atsūta klientam netīru kleitu un pie sūdzības nekaunās pajautāt - "vai mēģinājāt izmazgāt?"😭😁
24.03.2023 22:16 |
 
Reitings 6002
Reģ: 17.03.2023
Pēc nāves:
Visas labas meitenes nonāks, apģērba veikala, kur ir skaists un labs apģērbs, ka arī ir iespējams atgriezt.
Visas sliktās nonāks buterfail, kur būs šmotkas, kas ir izdilušas un sliktas kvalitātes, ka arī atgriezt nevarēs, tiks piedāvāta atlaidīte vai arī meistariņš.
24.03.2023 22:18 |
 
Reitings 6002
Reģ: 17.03.2023
Ņurim, tas skatiens didras storija, gan ir biedējoš, uz helovīniem, laikam nav jāģērbjas, tāpat var nobiedēt citus, ka bikses pilnas.
24.03.2023 22:20 |
 
Reitings 3844
Reģ: 27.06.2014
Justiine @ 24.03.2023 22:16
Atsūta klientam netīru kleitu un pie sūdzības nekaunās pajautāt - "vai mēģinājāt izmazgāt?"??

Es domāju, ka tas bija speciāli, jo ja klie te jau būtu mazgājusi, tad tas derētu par argumentu kāpēc neatgriezīs naudu un preci nepieņems.
24.03.2023 23:01 |
 
Reitings 277
Reģ: 06.08.2021
Un lasot par šīm naudas neatgriešanām, tad kad Ņurim bija saplīsuši firmas apavi, tad paši gan mācēja smuki pieprasīt naudas atgriešanu. Tikai tur apavi bija pat nēsāti. Kāpēc gan paši tad nevarētu piekopt šādu praksi ko piekopj lielie zīmoli, kas uzņemas atbildību par preču kvalitāti. Nu jā, tāpēc, ka viņi zina, ka tirgo sūdu.
24.03.2023 23:05 |
 
Reitings 1360
Reģ: 25.01.2023
Kapec tagad tik viss nostopā nak uz ietekmeles profilu.izmeklēju visu googli sudzibas.lv bija tikai divas sūdzības un zem sudzibas viens komentārs un otram divi.apgaismojiet mani kur ir vēl sudzības,kas ir ieliktas.neatrodu.Neskaitot ietekmeli.
24.03.2023 23:15 |
 
Reitings 272
Reģ: 17.05.2022
Kenty @ 24.03.2023 23:15
Kapec tagad tik viss nostopā nak uz ietekmeles profilu.izmeklēju visu googli sudzibas.lv bija tikai divas sūdzības un zem sudzibas viens komentārs un otram divi.apgaismojiet mani kur ir vēl sudzības,kas ir ieliktas.neatrodu.Neskaitot ietekmeli.

Tiešām? Es sudzibas.lv atrodu vismaz 20 ierakstus.
24.03.2023 23:23 |
 
Reitings 713
Reģ: 04.01.2023
Kenty @ 24.03.2023 23:15
Kapec tagad tik viss nostopā nak uz ietekmeles profilu.izmeklēju visu googli sudzibas.lv bija tikai divas sūdzības un zem sudzibas viens komentārs un otram divi.apgaismojiet mani kur ir vēl sudzības,kas ir ieliktas.neatrodu.Neskaitot ietekmeli.

Nezinu, kā tu meklēji, bet es te redzu daudz vairāk par 2 sūdzībām https://www.sudzibas.lv/search?q=Butterfly
24.03.2023 23:24 |
 
Reitings 277
Reģ: 06.08.2021
Kenty @ 24.03.2023 23:15
Kapec tagad tik viss nostopā nak uz ietekmeles profilu.izmeklēju visu googli sudzibas.lv bija tikai divas sūdzības un zem sudzibas viens komentārs un otram divi.apgaismojiet mani kur ir vēl sudzības,kas ir ieliktas.neatrodu.Neskaitot ietekmeli.

Nezinu kā jūs meklējat, be sūdzības.lv man uzrādās vismaz divas lapas ar sūdzībām. Un FB daudz sūdzības var atrast lapā "fashion police".
24.03.2023 23:24 |
 
Reitings 1360
Reģ: 25.01.2023
nē nu jā @ 24.03.2023 23:24

Nezinu, kā tu meklēji, bet es te redzu daudz vairāk par 2 sūdzībām https://www.sudzibas.lv/search?q=Butterfly
pēc linka parādās😁
24.03.2023 23:46 |
 
Reitings 277
Reģ: 06.08.2021
Var rakstīt arī vnk butterfly, bet pareizi ir ar diviem "t".
24.03.2023 23:49 |
 
Reitings 277
Reģ: 06.08.2021
EsFeja @ 24.03.2023 23:49
Var rakstīt arī vnk butterfly, bet pareizi ir ar diviem "t".

Šis bija domāts Kenty, kura tagad jau izmainīja komentāru. Tu vnk nepareizi rakstīji, varbūt tāpēc ar neuzrādījās nekas.
24.03.2023 23:51 |
 
Reitings 3222
Reģ: 06.07.2022
Mani fascinē tas butterfly ar katru dienu vairāk.
''vai mēģinājāt izmazgāt?'' nu nopietni? un 3 eiro atlaides, nēsāti zābaki, caurumi, un ne par ko nedod naudu atpakaļ... eeeeeej tu nost.
Es saprotu ka Didra ar Nauri to gan jau ir likuši darīt tām darbiniecēm kas uz ziņām atbild, ka jācenšās kaut kas sarunāt un tikai tad kad pa tiešām sūdi briest, tikai tad naudu atpakaļ. Bet nu vnk zemiski...
Man tāds kauns būtu tur strādājot, ja man jāraksta tādas lietas klientiem.
Un tā leksika un deminutīvi visur arī spiež acīs. Atlaidīte, naudiņa, izmēriņš, dāvanu kartiņa, konta numuriņš, kleitiņa, pirkumiņš, korsetīte.
Sajūta, ka viņi uzskata, ka runā ar bērnudārzniekiem.
Man tiešām nešķita, ka tur viss ir tik slikti, bet nu šausmas.
25.03.2023 00:07 |
 
Reitings 1210
Reģ: 03.04.2022
EsFeja @ 24.03.2023 23:05
Un lasot par šīm naudas neatgriešanām, tad kad Ņurim bija saplīsuši firmas apavi, tad paši gan mācēja smuki pieprasīt naudas atgriešanu. Tikai tur apavi bija pat nēsāti. Kāpēc gan paši tad nevarētu piekopt šādu praksi ko piekopj lielie zīmoli, kas uzņemas atbildību par preču kvalitāti. Nu jā, tāpēc, ka viņi zina, ka tirgo sūdu.
tāpēc ka tad viņi viņi nogrims.
Sakarā ar šī visa nākšanu gaismā es redzu pāris scenārijus Taurenim:
1. Nogrims. Kvalitāte un reputācija iet roku rokā. Sabojātu brenda reputāciju, skatoties uz pasaules brendu pieredzi, atgūt var tikai tad, ja uztaisa pilnīgu re-branding. Lētāk LV tirgū varētu būt klapēt bodi ciet un atvērt ko citādāku vietā. Pēc statistikas, apmierināts klients pastāstīs diviem cilvēkiem par savu pieredzi, neapmierināts pastāstīs vismaz sešiem. Klients ir jūsu sviestiņš uz maizītes, mīļie. Tie, kas to saprot, tiem bizness iet labi.
2. Pietiks prāta reālām, nevis "bombīgām" pārmaiņām. Būs spiesti meklēt labāku kvalitāti, kas, protams, sitīs pa maku, jo cenu kategoriju ar savu brendingu viņi pacelt nevar, momentā atkritīs klienti vairumā, bet dāmas, kas var atļauties dārgāku, iepirksies veikalos ar labu reputāciju. Rezultātā ienākumiem būs jākrītas, jo tik lielu uzcenojumu kāds ir šobrīd, atļauties vairs nevarēs.
3. Tā paaudze, kas tur iepērkas un kam liekas bombīgi, vienkārši nākamo 5 gadu laikā izaugs. Un viss nomirs dabīgā nāvē. Kā kāds minēja - kā BikBok.
25.03.2023 00:18 |
 
Reitings 1360
Reģ: 25.01.2023
EsFeja @ 24.03.2023 23:51

Šis bija domāts Kenty, kura tagad jau izmainīja komentāru. Tu vnk nepareizi rakstīji, varbūt tāpēc ar neuzrādījās nekas.
var jau būt.Bet pirmais izleca forums(pēc kā arī tiku te) un tad sudzibas.lv.viena sūdzība,tad otra un tad paša butterfly majas lapā un pēc tam "Santa "raksts kautkāds..Google tā man rādija🤷‍♀️
25.03.2023 00:23 |
 
Reitings 22809
Reģ: 18.08.2022
nē nu jā @ 24.03.2023 23:24

Nezinu, kā tu meklēji, bet es te redzu daudz vairāk par 2 sūdzībām https://www.sudzibas.lv/search?q=Butterfly

Pluss vēl tak bija tā FB lapa ,ko man skiet bija izveidojusi,tā Kristine Miljons vai ka vinu sauc ar sudzibam par taureniti
25.03.2023 00:28 |
 
Reitings 277
Reģ: 06.08.2021
Kenty @ 25.03.2023 00:23
var jau būt.Bet pirmais izleca forums(pēc kā arī tiku te) un tad sudzibas.lv.viena sūdzība,tad otra un tad paša butterfly majas lapā un pēc tam "Santa "raksts kautkāds..Google tā man rādija?‍♀️

Aa, nu tad skaidrs. Es tāpēc parasti, ja gribu redzēt visas sūdzības, pašā sudzibas.lv portāla meklētājā ievadu konkrēto atslēgas vārdi un tas uzrādās viss.
25.03.2023 00:28 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits