Ir jāstrādā pārī ar kolēģi, kura ļoti, ļoti daudz runā par personīgām lietām. Ne tikai ar mani, bet arī ar klientiem ar kuriem mums jāstrādā. Principā šie klienti ir līdz šim nezināmi vai mazpazīstami, tāpēc viņas pļurkstēšana ne par tēmu manī rada gan dusmas, gan kaunu par uzņēmumu, jo no malas tas izklausās stulbi un neprofesionāli. Aizrādījusi neesmu, viņa par mani gandrīz 2x vecāka.
Kā šādā gadījumā rīkotos jūs? Vai jums tas traucētu, kristu uz nerviem? Varbūt pārāk saasināti uztveru situāciju?
Un ko jūs kā klients darītu, ja cilvēks, ar kuru kārtojama kāda profesionāla lieta, sāktu runāt personīgas lietas? Novēroju, ka klienti baigi pacietīgi, skatās un klausās, gan reizēm manāni izbrīnīti par notiekošo.