Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

kāds iepērkas ar manu karti

 
Reitings 27
Reģ: 30.11.2014
No kādas summas banka sāk meklēt vainīgo?man nomainīja karti un viss.visi iepirkumi izdarīti ārpus Latvijas robežām.saprotu,ka manas kartes dati nozagti,ceļojumā biju aizmirsusi restorānā uz 10 minūtem.
06.03.2018 21:54 |
 
Reitings 275
Reģ: 19.02.2013
Karma tev atriebjas par Cataleya profila publicēšanu.
06.03.2018 21:56 |
 
Reitings 2264
Reģ: 21.01.2013
Karti nobloķēji? Jebkura summa ir zādzība - viss atkarīgs no konkrētās bankas un viņu politikas šādos gadījumos. Tas jājautā viņiem.
06.03.2018 21:57 |
 
Reitings 27
Reģ: 30.11.2014
ir kāda, kas strādā bankā un zina?tipa kāds sapērkas ārzemju internetveikalos ar manu karti un viņam par to nekā nav?
06.03.2018 21:58 |
 
Reitings 27
Reģ: 30.11.2014
karti nobloķēja un viss,tipa esot mana vaina,ka dati nonākusi trešajām personām un debetkartēm neatgriežot iztērēto,plus viss noticis aiz Latvijas robežām
06.03.2018 21:58 |
 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
Vai zināma valsts, kurā veikti pirkumi? Tā ir tā pati, kurā biji ceļojumā?
06.03.2018 22:43 |
 
10 gadi
Reitings 212
Reģ: 14.05.2011
Pavisam nesen vel dzirdēju ka LV bankomātos pirms liek karti vajag pārbaudīt vai tur nav tas fake brīnums virsū kurš piefiksē kartes pieejas. (nezinu kā sauc, bet man pat gribās pārbaudīt pirms lieku)
06.03.2018 23:05 |
 
Reitings 169
Reģ: 20.06.2015
Man nesen lekcijā stāstija, ka visus darījumus pirms naudas pārskaitīšanas pārbauda. Un ja atšķirās vasts, kur maksājumus veic (piemēram 13:20 LV, 13:22 DE) naudu nemaz nepārsksita un darījums tiek atcelts
06.03.2018 23:12 |
 
Reitings 2478
Reģ: 03.11.2016
tipa kāds sapērkas ārzemju internetveikalos ar manu karti un viņam par to nekā nav?

Šādos gadījumos nav vienkārši pārbaudīt kurš nozaga, jo redz taču piegādes adresi, ne?
06.03.2018 23:25 |
 
Reitings 544
Reģ: 22.04.2016
Es iesaku visiem atslēgt i-bankā drošos pirkumus internetā. Ja ir vēlme ko pirkt, tad ieslēgt, nopirkt un atkal atslēgt. Sauc tos par drošiem pirkumiem, bet daudzviet pat nekādu paroli nepaprasa...
06.03.2018 23:32 |
 
Reitings 1304
Reģ: 29.01.2009
Kartes nav apdrošinātas? Man visas kartes jau automātiski ir apdrošinātas šādiem gadījumie un zādzības gadījumos. Nekādu problēmu, viss ir bijis atgriezts. Painteresējies savā bankā, varbūt nessi informēta.
06.03.2018 23:51 |
 
Reitings 2185
Reģ: 22.01.2018
ak jē... kamēr nebija nobloķēta, tikmēr varēja darīt ko grib.
07.03.2018 00:06 |
 
Reitings 137
Reģ: 05.01.2018
Bet loģiski ka tikai tava vaina , jo atstāji viņu tu, banka tev nepalīdzēs nevienā brīdī, šie krāpnieki speciāli darbojas restorānos uzdodoties par viesmīļiem vai meklējot palikušās lietas, kredītkartes ātri nokopē un varbūt vēl paspēj atlikt atpakaļ.
07.03.2018 00:24 |
 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
kredītkartes ātri nokopē un varbūt vēl paspēj atlikt atpakaļ.

Kāā?
07.03.2018 00:37 |
 
Reitings 999
Reģ: 05.12.2016
1) jābloķē karte, lai varētu ko tālāk iesākt
2) jāsazinās ar tiem tirgotājiem, kur veikti pirkumi un mēģini risināt situāciju
3) ja neizdodas ar tirgotāju atrisināt, tad bankā iesniedz reklamāciju, kuram jābūt ar 83 kodu - Fraud-Card Absent Environment un norādi, ka darījumus neesi veikusi Tu, tādus tirgotāji reti kad var uzvarēt.
07.03.2018 07:59 |
 
Reitings 999
Reģ: 05.12.2016
Cukurvāvere - tieši tik vienkārši: nofotografē priekšu un aizmuguri un pietiek
07.03.2018 08:01 |
 
Reitings 951
Reģ: 16.12.2014
ir kāda, kas strādā bankā un zina?tipa kāds sapērkas ārzemju internetveikalos ar manu karti un viņam par to nekā nav?

Nu, nav gluži tā, ka banka par katru pārdesmit/pārsimt eur vērto darījumu tagad veic sarežģītas izmeklēšanas darbības un meklē vainīgo. Parasti tomēr šādus sīkos gadījumus banka uzņemas kā savu risku - klientam atlīdzina tik lielā apmērā un kārtībā, kāda nu ir attiecīgās bankas politika, savukārt tālāk jau skatās no zaudējumu apmēra, jo tvarstīt šādus individuālus gadījumus, turklāt ārzemēs ir diezgan nesamērīgs ieguldījums.
karti nobloķēja un viss,tipa esot mana vaina,ka dati nonākusi trešajām personām

Šo jau savā ziņa arī nevar noliegt, ka pašam jāseko līdzi un nevajadzētu karti izlaist no acīm (kā jūs domājat, kādēļ tad nu jau vairākus gadus restorānos oficiants nāk pie galdiņa ar mobilo karšu lasītāju, lai varētu veikt apmaksu, nevis paņem karti un aiziet nezināmā virzienā?)
07.03.2018 08:53 |
 
Reitings 1469
Reģ: 01.02.2014
Da nepaarbauda nekaadus dariijumus attieciibaa uz valstiim, kuras atskiras. Man ir 4 dazhaadu valstu bankas kartes, shobriid aktiivi izmantoju 2, un taas tiek izmantotas citaa valstii ne tajaa, kuraa izsniegtas, visas kartes ir uz mana vaarda, tachu biezhi nopeerku kaut ko uz, piemeeram, teeva, maasas vai drauga vaarda, ja pashai nav laika iznjemt vai neesmu uz vietas. Viss vienmeer lieliski aiziet, atceros tikai vienu reizi, kad yoox interneta lapa atmeta manu karti, jo iepirkos ar valsts x karti, atrodoties valstii z, ar piegaadi uz valsti y :-D Bet vispaar censhos maksaat ar paypal, kur tas nav iespeejams. Kur nav iespeejams, tur nu atliek maksaat ar karti, ieprieksh palasot atsauksmes par veikalu:-D
Vispaar veel joprojaam ir pietiekoshi it kaa nopietnu interneta veikalu, kuri nav 3D droshiibas sisteemaa un reaali jebkursh ar nokopeetu karti var shopingot :-D Esmu lasiijusi, ka pie lielaakaam summaam bankai zaudeejumus atmaksaa tirgotaajs, kursh nav nodroshinaajis sho 3D sisteemu un ka reaali uzkjer tos, kas buko viesniicas un lidmashiinu biljetes vai preces iepirktas aptuveni virs 1000 USD summas, savukaart kaut kaadas pasuutiitas preces uz dazhiem simtiem - nu kursh ies vinjas mekleet, turklaat starptautiskaa liimenii, tas neatmaksaajas. Zinu, ka, piemeeram, ASV bankaam ir pashrisks, debetkarteem 50USD, paareejo atmaksaa, ja pazinjo bankai par notikusho 2 dienu laikaa, kaa ir LV, nav ne jausmas, tas ir jaaprasa attieciigajaa bankaa, tachu LV man shkjiet arii atmaksaa, ja banka konstatee, ka klients nav veicis dariijumu, man nav ne jausmas, gan jau kaadai citai forumaa ir pieredze 8-)
07.03.2018 10:37 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Vispār var būt tā, ka banka pārbauda darījuma vietu. Man reiz Swedbanka atsūtīja SMS par to, ka mana kredītkarte ir nobloķēta, jo ir aizdomas, ka kāds no tās zadzis naudu. Ieeju internetbankā un jā, 1 cents noņemts no kartes, veikts maksājums kaut kādam medicīnas uzņēmumam ASV. Swedbank paši piedāvāja bez maksas atjaunot karti un arī to 1 centu man atgrieza.
Kas pats interesantākais - man tā konkrētā kredītkarte bija gluži nesen izsniegta un es to praktiski nelietoju, biju lietojusi vien dažas reizes, un "it kā" drošās vietās - norēķinājusies Rimi, nopirkusi aviobiļetes Air Baltic mājaslapā. Es ar to ne reizi nebiju ceļojusi ārpus Latvijas, tā nebija piesaistīta Paypal, utml.
*
Paziņai reiz zvanīja no Nordea, jautā, kur viņa atrodas, vai ir izbraukusi. Nē, neesot izbraukusi. Bet no viņas kartes Taizemes bankomātā izņemti 130 eiro. Karte viņai makā. Arī banka atgrieza naudu.
Kā tas ir iespējams, to es nesaprotu.
Man vispār bankā ieteica pirms ceļojumiem uzzvanīt viņiem un painformēt, kurā valstī būšu, lai izvairītos no šādiem riskiem. Nu ja es atrodos Spānijā, bet kartes darījums noticis ASV, viņi taču sapratīs, ka tā nevar būt.
07.03.2018 10:56 |
 
Reitings 3388
Reģ: 27.11.2012
Priekšnieks reiz attapās, ka viņa DNB bankas kartē ik pa laikam noņem 3-5 eur grivnās, kaut gan Ukrainā nekad nav bijis. Sazinājās ar banku, arī pēc kāda laika naudu atgrieza. Pagāja gadiņš, atkal tā pati situācija. Atkal atgrieza naudu.
07.03.2018 11:01 |
 
Reitings 951
Reģ: 16.12.2014
Iepirkšanās i-netā ir mazliet atšķirīga lieta no tā procesa, kad fiziski tiek veikts norēķins ar karti. Tāpēc Bankām ir uzliktas atbilstošas monitoringa sistēmas un gan esmu pati saņēmusi zvanu no bankas, gan es zinu ļoti daudzus gadījumus, kad man pazīstamiem cilvēkiem atrodoties ārzemēs ir zvanīts no bankas un pārjautāts, vai šobrīd atrodaties tur un tur, jo ar jūsu karti ir veikti norēķini. Īpasi tas attiecas uz izbraukšanu ārpus ES. Man grūti teikt, kāds ir algoritms, pēc kura izvēlas, kuriem klientiem zvanīt, kuriem ne, bet tas tiek darīts. Vai nu skatās un vēretē iepirkšanās paradumus un kopējo ainu, kāda tipa norēķini tiek veikti ar karti, vai tie ir kādi citi parametri.
Katrā ziņā no transakciju viedokļa banka spēj izšķirt - tas ir pirkums internetā vai fiziska transakcija ar karti, norēķinoties veikalā...
07.03.2018 11:08 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!