Labas vakaras!
Kāda jums pieredze ar
visiem šitajiem, kas pa telefonu mēģina jums kaut ko notirgot, liek pasūtīt, utt.?
Augusta beigās, man zvana kaut kāds numurs. Paceļu. Otrā galā, kā parasti no sērijas "Vāver, vai Jums ir laiks šobrīd parunāt?" Es parasti no šiem te raustos un nekad nemāku smalki atšūt ( :D ). Laika parunāt man īsti nebija, jo bija agrs rīts, biju savā atpūtā un nelielā "steigā", pakojot mantas, lai izčekotos no viesnīcas. Bet nu labi, ja jau divas minūtes man prasa, tad labi. Īsāk sakot, tante uzdeva jautājumus par veselību, par visādām omegām un zivju eļļām, blā blā blā. Beigās mani savaņģoja uz "superizdevīgu piedāvājumu tieši Jums! Otras tādas superiespējas nebūs!", pasūtīt D vitamīna kapsulas gadam pa 29,90 eur. Izfunktrierēju savā prātā, ka tas tiešām ir lēti. Nu ja jau piedāvā, tad jau jāņem. Aptiekā ieejot es toč nebūtu pirkusi, jo vitamīnus principā nelietoju. Šoreiz domāju - labi, lai iet!
Pēc tam pēc pāris stundām, kad rīta miegs un vakardienas vīns jau bija izgājis, domāju, nu kāda velna pēc man vajadzēja?!
Tur tā sistēma tāda - caur telefonu aizpildi "anketu", kā parasti - vārds, uzvārds, personas kods (zinu, zinu, aita esmu, ka dodu kādam nepazīstamam X savus datus! (e)), adrese. Atsūtīšot tabletes un samaksāšu pēc tam ar pārskaitījumu mēneša laikā.
Atnāca tabletes, atnāca rēķins. Neiedomājos samaksāt. Ja būtu iespēja, labprāt sūtītu viņiem tās ripas atpakaļ. Šodien atnāk atkārtots rēķins un jau ar zīmogu virsū "Parādu piedziņu nodrošina LINDORFF". Un atgādinājuma maksa (!!) 5 eur. Kopā nu jau man jāmaksā 34,90 eur. :D
Īsumā mans garais "palags" ir par jautājumu - ko es varu darīt (kā cilvēks, kuram pašā rīta agrumā piesējās viens ellišķīgi viltīgs cilvēks, kas ķer tādus muļķus kā mani, kaut arī teicu, ka šobrīd esmu ārzemēs un īsti laika tarkšķēt man nav).
Tikpat labi es varēju kaimiņa datus nosaukt, tad viņam tagad arī parādu piedziņa kristu krāgā?! Vai varbūt esmu galīgi pillā un neesmu spējīga "veikt" tādus darījumus? Cik godīgi rīkojies šis kantoris?