Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pa telefonu pasūtīju vitamīnus...

 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
Labas vakaras!
Kāda jums pieredze ar visiem šitajiem, kas pa telefonu mēģina jums kaut ko notirgot, liek pasūtīt, utt.?
Augusta beigās, man zvana kaut kāds numurs. Paceļu. Otrā galā, kā parasti no sērijas "Vāver, vai Jums ir laiks šobrīd parunāt?" Es parasti no šiem te raustos un nekad nemāku smalki atšūt ( :D ). Laika parunāt man īsti nebija, jo bija agrs rīts, biju savā atpūtā un nelielā "steigā", pakojot mantas, lai izčekotos no viesnīcas. Bet nu labi, ja jau divas minūtes man prasa, tad labi. Īsāk sakot, tante uzdeva jautājumus par veselību, par visādām omegām un zivju eļļām, blā blā blā. Beigās mani savaņģoja uz "superizdevīgu piedāvājumu tieši Jums! Otras tādas superiespējas nebūs!", pasūtīt D vitamīna kapsulas gadam pa 29,90 eur. Izfunktrierēju savā prātā, ka tas tiešām ir lēti. Nu ja jau piedāvā, tad jau jāņem. Aptiekā ieejot es toč nebūtu pirkusi, jo vitamīnus principā nelietoju. Šoreiz domāju - labi, lai iet!
Pēc tam pēc pāris stundām, kad rīta miegs un vakardienas vīns jau bija izgājis, domāju, nu kāda velna pēc man vajadzēja?!
Tur tā sistēma tāda - caur telefonu aizpildi "anketu", kā parasti - vārds, uzvārds, personas kods (zinu, zinu, aita esmu, ka dodu kādam nepazīstamam X savus datus! (e)), adrese. Atsūtīšot tabletes un samaksāšu pēc tam ar pārskaitījumu mēneša laikā.
Atnāca tabletes, atnāca rēķins. Neiedomājos samaksāt. Ja būtu iespēja, labprāt sūtītu viņiem tās ripas atpakaļ. Šodien atnāk atkārtots rēķins un jau ar zīmogu virsū "Parādu piedziņu nodrošina LINDORFF". Un atgādinājuma maksa (!!) 5 eur. Kopā nu jau man jāmaksā 34,90 eur. :D
Īsumā mans garais "palags" ir par jautājumu - ko es varu darīt (kā cilvēks, kuram pašā rīta agrumā piesējās viens ellišķīgi viltīgs cilvēks, kas ķer tādus muļķus kā mani, kaut arī teicu, ka šobrīd esmu ārzemēs un īsti laika tarkšķēt man nav).
Tikpat labi es varēju kaimiņa datus nosaukt, tad viņam tagad arī parādu piedziņa kristu krāgā?! Vai varbūt esmu galīgi pillā un neesmu spējīga "veikt" tādus darījumus? Cik godīgi rīkojies šis kantoris?
27.11.2017 23:17 |
 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
Jēziņ, beigās tāds teksta apjoms sanāca, ka izskatās pēc pamatīgas sāpes :D Tā gluži nav. Šovakar man rakstāmais noskaņojums pa ilgiem laikiem!
27.11.2017 23:18 |
 
Reitings 3521
Reģ: 25.06.2017
Prasību jau neesi izpildījusi - samaksājusi - tāpēc arī piedziņa. Priecājies, ka vitamīnus atsūtīja, ne atstāja bešā vai vēl ko citu izdomāja.
27.11.2017 23:19 |
 
Reitings 3897
Reģ: 01.01.2017
Kāda jums pieredze ar visiem šitajiem, kas pa telefonu mēģina jums kaut ko notirgot, liek pasūtīt, utt.?

Es tādus vienkārši sutu nah ... Nākošreiz Tev arī iesaku tā darīt. ;-)
27.11.2017 23:22 |
 
Reitings 3521
Reģ: 25.06.2017
Vīna iespaidā esi pasūtījusi, tas ir fiksēts, domājams, ka pašas vaina, ne attaisnojumi par ārzemēm vai viltīgiem cilvēkiem.
27.11.2017 23:22 |
 
10 gadi
Reitings 1033
Reģ: 29.01.2009
Kāpēc nesūtīji atpakaļ, kad saņēmi vai neatdevi kurjeram uzreiz?
Deva d vit. tur smieklīgi maza. Iesmereja pamatīgi. Diemžēl.
Nu principā preci saņēmi- nesamaksāji. Viņiem bija tādas iespējas. Un mazliet sačakarēta kredītvēsture.
Pārliecinies vai tas tagad nav automātisks pirkums gadu no gada.
27.11.2017 23:24 |
 
Reitings 2478
Reģ: 03.11.2016
Nezinu kādi ir noteikumu pērkot "pa telefonu", bet vismaz pērkot kaut ko internetā, tā kā nav iespējas preci aptaustīt, tad 14 dienu laikā var atgriezt bez pamatojuma. Nevar uz kaut ko līdzīgu izbraukt? Lai gan pirki augustā, tad jau nu neko - vilciens aizbraucis. Jāmaksā vien būs. Vismaz nākošreiz būs mācība :-D
27.11.2017 23:27 |
 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
Komedija, smieklīgi maza deva?! :O Tieši pretēji! Kā teiktu manas pilsētas tizlais farmaceits - "tā vietā, lai ēstu šādu zirga devu D vitamīna, ejiet ārā sauļoties!" :D
27.11.2017 23:30 |
 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
Ir automātisks pirkums katru gadu. To es toč lauzīšu. Jau rakstu e-pastu.
27.11.2017 23:30 |
 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
Mācība būs pavisam noteikti! :D
27.11.2017 23:31 |
 
Reitings 3521
Reģ: 25.06.2017
Mācība būs pavisam noteikti!

Necelt trubu, klausuli, telefona aparātu vai jebko tādu vieglā prāta žvingulī. :-D
27.11.2017 23:32 |
 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
Deva ir Vitamīns D3 50MKG 1000% . Tas ir 10x vairāk kā vajadzētu "normā"
27.11.2017 23:33 |
 
10 gadi
Reitings 1033
Reģ: 29.01.2009
Nepētīju neko. Paskatījos tikai to ielikto reklāmu.
Nu kur mēs Ziemeļu valstīs tā varam nosauļoties. Saule knapi 1-2 mēn.
Pat Spānijā ir d vit. Deficīts. Tam ir savi izskaidrojumi pat.
27.11.2017 23:43 |
 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
Jap, par vitamīnu piekrītu!
Man daktere teica ar steigu uzdzīt to d vit. ar konkrētajiem vitamīniem (Olimp Lab.), kur ir šī te "zirga deva". Un tas aptiekārs mani burtiski nolamāja un pazemoja, sakot, ka viņiem tādu nav (nu labi, tas jau tā kā normāli) un, ka skatoties uz mani, es neizskatoties pēc rahīta slimnieces un pēc tādas, kurai vajadzētu tik stiprus vitamīnus! :D Kāda gan viņam daļa?!
Ņemot vērā, ka esmu teju vai ofisa žurkas bālumā, jo sauli sanāca apmeklēt vien brīvdienās (pie darba grafika 10-21).
Labi, tas tā .
Nu par šiem dotajiem vitamīniem itkā viss jauki, jo tā deva ir tiešām liela. Otra lieta, cik preperāts ir efektīvs, ja neskaita uzrakstus uz pakas?! :D
27.11.2017 23:49 |
 
10 gadi
Reitings 1033
Reģ: 29.01.2009
Jāskatās arī darbības vienības. Aktīvā forma. Utt.
Bet kopumā par situāciju. Man šādi tele2 uzmācās ar domu dabūjiet savu māsu kā jauno klientu. Beigās sāku neatbildēt - jo redzu Liepājas nr.
28.11.2017 00:02 |
 
Reitings 365
Reģ: 27.07.2017
PVD mājaslapā atrodamajā uztura bagātinātāju datu bāzē konkrētais sāpju iemesls ir atrodams, tāpēc šaubām, ka tas varētu būt "kreisais" produkts, nevajadzētu rasties. protams, vienmēr var vērsties pie ģimenes ārsta vai farmaceita, ja ir aizdomas vai neskaidrība par lietošanu, devām utt.
.
bet pats tēmas virsraksts atgādināja ziņu virsrakstu šīs vasaras beigās par māti un meitu, kuras, pasūtot magniju (?), ieguva ekstazī. viens no spilgtākajiem pierādījumiem, ka vai nu tu pārliecinies reģistros, ka, jā, šis produkts tiešām eksistē, vai konsultējies ar ĢĀ/ farmaceitu, kurš ne velti ir atdevis savu laiku studijām.
28.11.2017 00:21 |
 
Reitings 4197
Reģ: 16.09.2011
Oij, man tā tante zvana ik pa 2 mēn., un tikai cieņas pēc nenometu klausuli, bet noklausos viņas sakāmo. Vienojamies sazvanīties vēl pēc 2 mēn. un tā visu laiku, jau vairāk kā gadu. :D
28.11.2017 00:39 |
 
Reitings 4218
Reģ: 29.01.2009
Kas attiecas uz šitādiem zvanītājiem, iesaku xanax metodi ;)
Es tādus vienkārši sutu nah ... Nākošreiz Tev arī iesaku tā darīt.
Man līdz arī ne tik piedauzīgi atšūšanas varianti:
+ Aizņemtā
'Man nav laika sarunai.' - 'Kad jums varētu būt? / Kad varam jums piezvanīt?' - 'Man viss ir aizņemts un nav laika sarunai.' - (atvadāmies un vairs nezvana arī :-P )
+ Pretuzbrukums
'Kas jums iedeva (pārdeva) manu telefona numuru?' - 'Telefona numurus automātiski izskaitļo dators, un mēs visiem pēc kārtas zvanām.' - 'Manam numuram vairs nezvaniet!' - (un nezvana arī, jo klienta vēlmes ir likums 8) :-P :D )
+ Neieinteresētība
'Man tas D vitamīns nav vajadzīgs.' - (kaut ko vēl skaidro par produktu) - 'Man tas vitamīns nav vajadzīgs!' - (a - liekas mierā un atvadāmies, vēlēdami viens otram jauku dienu. b - turpina runāt par savu produktu) - 'Mani tas neinteresē. / Man tas nav vajadzīgs.' - (kaut kad takš tādiem apnīk klausīties vienu un to pašu teikumu no manis, tāpēc ātri vien atvadāmies. Un nezvana vairs arī. :-P )
+ Viszinība jeb Neieinteresētības garais variants :-P
Ja ir laiks un attiecīgais noskaņojums, varu ielaisties bezgalīgos strīdos par tēmu, ka vienīgais un unikālais D vitamīna avots nebūt nav ne vienīgais, ne unikālais. :D Tā kā pašai sev jau sarunas sākumā ir skaidrāks par skaidru, ka neko nepirkšu, tad ir jautri pēc garām pārrunām 'noskaidrot', ka vienīgais un unikālais D vitamīna avots nav ne vienīgais, ne unikālais un pilnīgi noteikti galīgi man nav vajadzīgs. :-P :-P :-P
.
.
.
Bet, ja esi nopirkusi, tad, jā, samaksā (jo esi pirkusi) un meklē līguma sīko druku, lai uzzinātu, kā no tiem sūuuu tikt vaļā. :) ;)
.
P.S. Ir ļoti liela kļūda taisnoties, kāpēc esi aizņemta / kāpēc nav laika / kāpēc nevajag to D vitamīnu utt.. Taisnošanās ir ierocis viņu rokās, jo tie, kas taisnojās, tie nezina, ko grib, tie jūtas vainīgi par to, ka unikālais D vitamīns nav vajadzīgs vai nav laika sarunai. Un tiem, kas nezina, ko grib, vai jūtas vainīgi, tiem var pārdot pat gaisu par miljonu, ko pārējie elpo par baltu velti. ;)
28.11.2017 07:17 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Starp sūtīšanu nah un garām un plašām atšūšanām ir pieklājīgs "paldies neinteresē" un sarunas pārtraukšana.
.
Šajā gadījumā vaina ir nevis vitamīnos (tā 1000% norma nav nemaz tik zirdziska mūsu klimatam), bet gan "mārketingā".
28.11.2017 07:26 |
 
10 gadi
Reitings 2338
Reģ: 04.05.2009
Vaaai, mazā, jaukā Cukurvāvere :'-( pluss tas, ka vitamīni labi, pati cenšos pirkt somu medikamentus, sastāva dēļ. Ņemot vērā to, ka vitamīnus neviens par velti nedala, būs jāmaksā. Mājaslapā viņiem piedāvājums ap 40 euro, tātad ar visu parādu izdevīgāk. Vienīgais viņi nedaudz par ātru, bez brīdinājuma iemeta lindorfa rokās.
28.11.2017 08:03 |
 
Reitings 1716
Reģ: 27.07.2012
Nu Tu pati nosauci savus datus, un gan jau Tev nolasīja līgumu, ko Tu mutiski apstiprināji. Visu šo pārdevēju (kompāniju) sarunas tiek ierakstītas, tā kā viņiem ir pierādījumi, ka piekriti darījumam. Diemžēl, bet būs vien jāmaksā. Mierinājums, ka nav tā sliktākā lieta, ko nopirkt caur telefonu. :-D
28.11.2017 08:26 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits