Hah, nu uzziņu centrs tomēr ir tam arī domāts, lai tam zvanītu! Bet es zinu ļoti daudzus cilvēkus, kuriem riebj, ja viņus traucē pa telefonu par lietām, ko paši nav lūguši vai kas uz tiem neattiecas. Es to skaitā :-) Katram savs. Es tiešām savu telefonu uztveru kā savu privāto telpu, privātu lietu - negribu, lai tajā lien tie, kam ar to nav sakara. :-)
Ah, vēl viens gadījums. Tepat pagājušajā nedēļā. Pieteicos webināram. Izreklamēts par konkrētu tēmu, bet realitātē tā bija vienkārši reklāma konkrētam uzņēmumam un tā pakalpojumiem. Pēc minūtēm 10 jau atslēdzos. Pēc tam sākās - telefona zvani no Polijas (kur šim uzņēmumam ir viena no pārstāvniecībām, vistuvākā LV). Es neceļu - jau zināju, ka tie ir viņi. Nu negribu es runāt ar viniem! Neinteresē mani viņu produkts. Sākās tad e-pasti.. 7 epasti pa 3 dienām. Pēdējais bija no sērijas - es zinu, ka jūs esat izlasījusi epastu, bet kādēļ neceļat telefonu un neatbildat? Es uzrakstīju, ka tieši šī iemesla dēļ, palūgšu manu kontaktinformāciju no datubāzes ārā dzēst un nekad mani vairak netraucēt. Ja mani interesētu viņu pakalpojums, pati sazinātos un nav vajadzības tik agresīvi ar savu produktu uzbāzties. Tā lūk!