Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Problēma ar asos.com

 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
Sveikas, meitenes!
Situācija dikti piņķerīga. Pasūtīju no asos.com un priecīga gaidīju savu pasūtījumu, bet... Līdz LV robežai tas ir piegādāts ar DHL. Tālāk nodots uzņēmumam Posti, kurš turpinājis piegādi. Piegādes brīdī neesmu bijusi mājās un pie sūtījuma izsekošanas rādās, ka man atstāts paziņojums. Lieki teikt, ka neko neesmu saņēmusi. Tagad ķeru vēju... varbū kādai ir bijis līdzīgi? Kā jūs dabūjāt savus sūtījumus no asos? :'-(
31.01.2017 13:01 |
 
Reitings 2995
Reģ: 22.06.2016
Sazinoties ar posti uzņēmumu un palūdzot noorganizēt atkārtotu piegādi?
31.01.2017 13:03 |
 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
Jau meklēju kontaktus, LV viņus pārstāv http://www.itella.lv/sazinieties-ar-mums/, kuriem neviens numurs nav sazvanāms. :-/
31.01.2017 13:05 |
 
Reitings 7827
Reģ: 17.05.2012
Zvani atkārtoti vai raksti e-pastu.
31.01.2017 13:10 |
 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
Paldies, meitenes. Sapsihojos par ātru. Sazinājos ar atbildīgo kompāniju. :-D
31.01.2017 13:11 |
 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
Meitenes, nu dimežēl, problēmu ar piegādātāju nav izdevies atrisināt un vēlējos visas pabrīdināt! Sazinājos ar piegādātāju, kas piegādā asos preces latvijā - Itella http://www.itella.lv/. Apsolīja piegādāt pasūtījumu, bet tā tas arī nav izdarīts. Telefonus neviens neceļ, uz epastiem arī vairāk neatbild. Komunikācija nenotiek. Un tad es atvēru sūdzības.lv. Nu gribas raudāt, uzņēmums to vien dara kā nepiegādā sūtījumus un nav iespējams viņus dabūt rokā https://www.sudzibas.lv/business/itella/271949
Silti iesaku apdomāties pirms nākamreiz ko sūtīsiet no asos. Izskatās, ka es palikšu bez kāzu kleitas. (e)
02.02.2017 14:31 |
 
Reitings 2995
Reģ: 22.06.2016
Ar PATC sazinājies? Banāli, bet ar viņu palīdzību var krietni ātrāk un vieglāk nokārtot šādas problēmas :)
02.02.2017 14:42 |
 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
Sazinājos ar asos un pateicu, ka gribu naudu atpakaļ. Viņi meklēšot risinājumus. :-| redzēs kā būs.
02.02.2017 14:45 |
 
Reitings 2995
Reģ: 22.06.2016
Iesaku vērsties tomēr PATC. Tas, ka tu caur ASOS kārtosi, var vilkties ļoti ilgi un šāds kantoris mierīgi turpinās savu darbību. :-)
02.02.2017 14:49 |
 
Reitings 2051
Reģ: 29.01.2009
Cik esmu sūtījusi no ASOS, sūtījumus vienmēr izņemu Latvijas Pastā un nav bijušas nekādas problēmas. Tiesa, neesmu pievērsusi uzmanību sūtīšanas opcijai ar kurjera piegādi.
Katrā ziņā, ceru, ka ASOS no savas puses atrisinās visu, parasti šie lielie uzņēmumi ar visu ļoti ātri tiek galā. Kad man nočakarējās Amazon uk piegāde, klientu serviss burtiski 10 minūšu laikā atbildēja un varēju izvēlēties vai man tiks izsūtīta prece vēlreiz vai gribu full refund.
02.02.2017 14:51 |
 
Reitings 324
Reģ: 29.01.2009
Šobrīd esmu tieši tādā pat situācijā. Uz zvaniem neatbild, uz epastu arī neesmu vēl saņēmusi atbildi (aizsūtīju šorīt). Ja Tev izdodas tikt pie sava sūtījuma, labprāt dzirdētu, kā. Man uzrādās, ka kleita bija LV jau 21.01. un tas pats teksts, ka piegāde veikta, bet neesmu bijusi sasniedzama, bet neviens nav pat mēģinājis sazināties kur nu vēl kko piegādāt.
02.02.2017 14:52 |
 
Reitings 222
Reģ: 14.01.2016
Kādā gadījumā izveidojas šī situācija? Jūs izvēlaties kādu specifisku piegādes veidu?
Man līdz šim viss ir veiksmīgi sanācis, saņemot pastā.
02.02.2017 14:54 |
 
Reitings 2995
Reģ: 22.06.2016
Par kantori biju domājusi šos kurjerus. LV raksturīgi tas, ka nesūdzas cilvēki oficiāli un šādi blēži turpina darboties mierīgi.
02.02.2017 14:54 |
 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
Cik saprotu, tad asos ir nomainījis piegādes veidu, jo vēl augustā preci saņēmu pastā, bet tagad izvēlējos to pašu parasto bezmaksas piegādi un situācija ir šāda... Apsveru domu zvanīt arī PTAC.
Vējšmatos, man 24.01. it kā bija piegādāts... bet skaidrs ir tas, ka neviens nekur nebija man neko vedis. Domāju par šo pacīnīties principa ne naudas dēļ.
02.02.2017 15:01 |
 
Reitings 324
Reģ: 29.01.2009
Es vienkārši pasūtīju tāpat kā parasti neko specifisku neizvēloties, man vienmēr pieveda DHL kurjers. Tagad kkāds mistisks Itella kantoris vedot. Sākumā, kad skatījos izsekošanā uzrādījās DHL lapā, bet kad zvanīju viņiem, teica, ka piegādi nodrošina Itella.
02.02.2017 15:01 |
 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
Vējšmatos, jā, man tieši tas pats variants, līdz LV DHL un tad Itella.. arī nekādu īpašo piegādi neizvēlējos.
02.02.2017 15:05 |
 
Reitings 3647
Reģ: 26.12.2009
Varbūt jāuzraksta ASOS un jāinformē, jo citādāk šī firma grauj arī viņu reputāciju. Lai ar tādu nesadarbojas.
02.02.2017 15:44 |
 
Reitings 704
Reģ: 29.01.2009
Iepriekš arī nāca uz pastu, bet pēdējā laikā esmu sūtījusi 4 reizes, visas bija ar kurjeru. Man gan no rīta visas reizes ir piezvanīts un pabrīdināts ap cikiem kurjers būs klāt. Jums telefona numuri bija norādīti?
02.02.2017 15:45 |
 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
Jā, man bija telefona nr. norādīts. Un kad pirmo reizi sazinājos ar Itellu, tad pat lūdzu, lai apstiprinu, ka tas ir nr. uz kuru esmu sasniedzama, apstiprinājumu numuru un adresi. Gaidīju atkārotu piegādi noteiktajā datumā, bet atkal nekā. Uz epastiem arī vairs neatbild.
02.02.2017 15:48 |
 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
raven, jau uzrakstīju viņiem lūdzot gan atgriezt naudu, gan iznformējot, ka silti iesaku nomainīt sadarbības partnerus.
02.02.2017 15:49 |
 
Reitings 324
Reģ: 29.01.2009
Jā, es arī plānoju aizrakstīt uz Asos, lai maina piegādātāju.
02.02.2017 15:53 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits