BITE LV

 
Reitings 56
Reģ: 24.06.2016
Sveiki. Tātad izstāstīšu situāciju. Esmu bites kliente jau daudzus gadus. Pēkšņi atnāk sms ar ziņu, ka man ir parāds. Protams, uzreiz sazvanīju Biti, šie pateica, ka man viss kārtībā, parādu nav. Tas sākās 6 decembrī. Labi, atnāca vēl 2 reizes sms, ka ir jāsamaksā. Protams, katru reizi zvanīju viņiem, lai izskaidro, kas noticis. Pateica, ka kāds ir norādījis otro numuru (ja nav sasniedzams pirmais nr.)- manu numuru. Skaidroju, ka to cilvēku pat nepazīstu uz ko Bites darbinieks vienkārši pajautāja vai man ir grūti samaksāt to naudu(14eiro). Pēc 2 nedēļām atkal atnākusi sms ar tekstu, ka mani taisās iesniegt parādu piedziņai. Zvanu atkal Bitei. Meitenei jau kuro reizi skaidroju situāciju, viņa sazvanīja šo numuru un tā sieviete(kurai ir tas parāds) esot teikusi, ka samaksās. Bites darbiniece kā saprotu nemaz nepavaicāja vai tik tiešām mans nr ir viņas otrais nr. Sieviete parādu samaksājusi nav un mani sūtīs parādu piedziņai. Tos 14eiro tīri principa dēļ netaisos maksāt, jo neticu, ka sieviete to nedarīja ar ļaunu nolūku, netaisos maksāt par neko un turklāt kur garantija, ka ja es samaksātu, sieviete nerīkotos otreiz tāpat? Rīt arī rakstīšu savai juristei. Ko Jūs darītu šādā situācijā? Varbūt kāda ir saskārusies ar šādu problēmu?:-/
24.01.2017 18:28 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Sveiki. Tātad izstāstīšu situāciju. Esmu bites kliente jau daudzus gadus. Pēkšņi atnāk sms ar ziņu, ka man ir parāds. P:-O:-O:-O:-O palaidu so garam, jo vel nesen tev bija 17..tatad daudzos gadus ligums uz mammas varda, lai vina ari risina tu tur neko nevari. Un kada svesa sieviete ja DAUDZUS GADUS... ai ...neko te vaires neteiksu..
24.01.2017 20:23 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Nu gan pacietība. Vēl zvanīties un mēģināt taisnoties, ka neesi vainīga? Es jau nākamajā dienā nebūtu viņu kliente un būtu uzrakstījusi iesniegumu PTAC un policijai, jo, ja ir kā saki un viņi teica vai tev grūti samaksāt, tā jau naudas izspiešana.
24.01.2017 20:24 |
 
Reitings 56
Reģ: 24.06.2016
Atvaino, bet es kādai te prasīju, lai situāciju risina manā vietā?Nē. Es prasīju ko Jūs darītu manā vietā un vai kāda ir saskārusies ar šādu te situāciju. Tavai zināšanai man ir arī 2 darbi + neesmu no Rīgas. Man nav laiks braukt uz Rīgu par katru mazāko pārpratumu. Ja būtu zinājusi, ka šis murgs tik ilgi vilksies, kā paņemtu speciāli brīvu. Kā jau teicu, prasīju ko jūs darītu un vai ir kādai bijusi šāda situācija. Jūs ietu uz Bites salonu un rakstītu iesniegumu. Tas bija viss, ko gribēju uzzināt. Paldies.
24.01.2017 20:25 |
 
Reitings 56
Reģ: 24.06.2016
Un jā, rakstu mammas vietā. :)
24.01.2017 20:25 |
 
Reitings 98
Reģ: 13.12.2014
an nav laiks braukt uz Rīgu par katru mazāko pārpratumu

Nav obligāti jābrauc uz Rīgu, bet uz tuvāko pilsētu, kur it Bites salons. :-D
24.01.2017 20:28 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Un jā, rakstu mammas vietā.
:-O
bet lai mamma brauc tad uz Rigu, nu neko citu te nevar. Vai lai pariet pie cita operatora.
24.01.2017 20:31 |
 
Reitings 3897
Reģ: 01.01.2017
Undiniite, paprasi, lai BITE sniedz tev visas pretenzijas rakstiskā veidā. Lai viņi no sākuma mēģina definēt ko grib. Mēģini ar viņiem atrast kopīgu valodu. Ja kopīgu valodu neatradīsiet ,tad ej uz PTAC. PTAC iesnieguma blankus vari atrast PTAC mājas lapā. Tad iesniegumā apraksti visu savu situāciju, pieliec klāt BITE's rakstisko pretenziju un arī pieliec klāt līguma kopiju, kurš tev ir ar BITE(ja tāds ir) un viss, lai šos PTAC ņem priekšā.
24.01.2017 21:30 |
 
Reitings 2861
Reģ: 11.10.2014
Bites darbinieks vienkārši pajautāja vai man ir grūti samaksāt to naudu(14eiro).

ak šie Bites darbinieki :D
lai gan man tik traka situācija kā tev nav gadījusies, katru reizi, kad zvana Bite, es sagatavoju sevi, ka būs jāuzklausa kāds entuziasma pilns idiots, viņi nebeidz pārsteigt ar tiem saviem izteikumiem un sviestiem :D
24.01.2017 22:39 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Vienkārši ignorē. Ja Tu esi kontaktpersona, nevis līguma slēdzējs, no Tevis neko nevar piedzīt, lai zvana/raksta veseli.
25.01.2017 01:06 |
 
Reitings 7827
Reģ: 17.05.2012
Par ko cepiens? Ignorē un viss :-D vai oficiāli uzraksti iesniegumu.
25.01.2017 08:24 |
 
10 gadi
Reitings 1025
Reģ: 29.01.2009
Mīļais cilvēk,
Ej raksti oficiālu iesniegumu kādam filiāles vadītājam vai galvenam menedžerim vai direktoram (papēti mājaslapas un kontaktus). Izklāsti vusu situāciju kaut uz 2 lapām.
Nav papīra - nav turpmākas rīcības. Un taktikas.
Pieļauju, ka "augša" nemaz neko nezina.
Tas tāpat kā bankās - klientu apkalpošanas cilvēki daudzko nezina, ko zina kompetentāki darbinieki. Cik reizes neesmu saskārusies, ka zvanās un jautā ko darīt - klients sēž... skrien uz blakus telpām...
25.01.2017 08:35 |
 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
Bite, es sagatavoju sevi, ka būs jāuzklausa kāds entuziasma pilns idiots, viņi nebeidz pārsteigt ar tiem saviem izteikumiem un sviestiem

Domāju gan, ka idioti viņi nav. Dara savu darbu, uzņēmums ir nostādījis, ka šādi ir jārunā ar klientiem un viss. Sarunas tiek ierakstītas un pēc tam jau arī tevi izvērtē.
Protams, arī es būtu pateicīga, ja man neviens nezvanītu.
Beeet, viņi man zvana ļoti reti. Šogad piezvanīja, lai apsveiktu 2 gadu jubildejā kā klientu un tad jau sākām runāt par tarifiem utt., es atvēlēju nedaudz sava laika, gabals nenokrita.
Vairāk tracina citi uzņēmumi, kuru pakalpojumus nemaz nelietoju, piemēram, nesen zvanīja Viasat, tā arī teicu - esmu darbā, uzredzēšanos. Man vēl jautāja vai var vēlāk pārzvanīt, nu ne tak.
25.01.2017 08:37 |
 
Reitings 7827
Reģ: 17.05.2012
Man gan patīk Bites darbinieki. Jā, bišķi jau ir tās sarunas apnicīgas, jo parasti nekas no piedāvājumiem neinteresē, BET runas veids viņiem ir daudz patīkamāks par citām kompānijām, kuras velnsviņuzina kāda iemesla vispār zvana. Es labāk runāju ar jautru, jocīgu, bet draudzīgu cilvēku par neko nevis ar nopietnu gudrīti par to pašu neko :-D
25.01.2017 08:41 |
 
Reitings 62
Reģ: 21.05.2016
Man gan nebija šāda problēma ar Biti, bet dēļ tā kā viņi "mācēja" risināt savu vainu, kuru arī atzina un pat neatvainojās par šādu situāciju, nemaz nerunājot par kaut kādām atlaidēm, kurām vajadzēja būt, es pārtraucu sadarbību ar viņiem. Punkts uz i bija, kad starpposmā pie pārējas uz Tele2, Bite man zvanīja un piedāvāja lētāku tarifu, es atvainojos tai operatorei un pateicu pieklājīgi, lai pilda labāk savu darbu un izskata kam viņi zvana, lieki teikti, ka viņa bija izbrīnīta.
25.01.2017 10:22 |
 
Reitings 83
Reģ: 14.12.2016
Ko pārmetat autorei par bezdarbību?? Visiem cilvekiem nav laika, lai speciāli dotus uz kādu salonu kaut ko sakidroties!! pilnība saprotu autori, kā arī to ka piezvanīt ir vieglāk un problēma jau nav tāda, dēl, kuras uzreiz ir jāskiren uz salonu. Autore nav vainīga, pie BITES darbinieku nekompetences.
Es vienkārši ignorētu tās sms, jo tas tiek sūtītas pilnībā citai personai, no tevis neko neprasīs. Ja galīgi nevar izturēt sagatavo iesniegumu brīvā formā un nosūti uz BITES juridisko adresi.
Nav jēga skriet uz BITES salonu tērēt savu laiku, taisīt nezin kādu skandālu, dēļ pilnīgam muļķībām.
25.01.2017 11:40 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Tāpēc es nekad nekļūšu par šīs kompānijas klientu, jo ne ar ko nopietnu tā man neasociējas. Kādas cenas tie nepiedāvātu..
Situācija ir absurda. Nu, padomā loģiski, kā Tu vari maksāt par kādu tikai tāpēc, ka Tavs numurs ir norādīts? Var taču norādīt kaut vai prezidenta numuru, tad viņam nekādas saistības neuzliek.. Un neesi taču Tu galvotāja kādam kredītam, tad nu varētu uztraukties.
Es uzliktu mīksto.. ar vienu bet.. Ja man tiešām pajautātu, vai es nevaru samaksāt tos 14 EUR, es a) piedāvātu darbiniekam apmaksāt manu telefona, interneta un Tv rēķinu, jo.. vai nu viņam grūti? b) un tad principā pēc kasītos un rakstītu gan internetā, gan ietu pa tiešo KAC
25.01.2017 11:45 |
 
Reitings 817
Reģ: 21.02.2015
Man reiz bija līdzīgi ar Tele 2- man LMT klientam atnāk sms , ka jāsamaksā rēķins. Piezvanīju uzreiz Tele 2- nosaucu savu tel. nr pec kura neko neatrda, manu personas kodu, pec kura neko neatrada. Nosaucu rekina nr kas bija iszina- ja klūda. Viss ok.
Parādu piedziņai nodod cilvēku ar vārdu, uzvārdu un p.k. - nav iespējams iesniegt parādu piedziņā tel.nr. Zvani vēlreiz, saki ka tu esi- Anna Bērziņa, pk xxx- sistēmā nekā uz mana nr nav? Lūdzu izdzēsiet manu nr. Ja vajag rakstiski šo uzraksti un āmen baznīcā- miers mājās.
25.01.2017 12:40 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits