Esmu vairākus gadus Bites klients. Viss apmierina -sakari ir,cena ok,bet besī tie darbinieki! Nu goda vārds! Tas smaids no auss līdz otrai ausij un lej tik cukuriņu!(t)
Bija gadījums vasarā. Vīrs nopirka mob. To Cat. Uz vietas salons nebija. Jāsūta no Rīgas. Pasùtīja. Pēc kādām dienăm atved uz darbu (viņš tad bija citā Lv malā). Vìrs zvana man un es dzirdu katru otro vārdu.:-OAtbrauca mājās un ejam uz Bites salonu. Telefonam divas dienas. Pirms ejam,es palasu PTAC,ka mob.jāņem atpakaļ,jo defekts atklāts 6 mënešu laikā,kopš iegādes . Stāstu situāciju darbiniecei. Viņa tik māj ar galvu,tupi smaida un saka,ka sūtìsim uz remontu.:-O Divu dienu vecu mob.uz remontu?! Saku,ka PTAC piedāvā iespēju saņemt naudu,jaunu mob. Vai remontu. Darbiniece saka,ka nē! Nav tāda iespēja. Man esot vecs info. Tā bija 6diena un PTAC sazvanìt nevarēju. Pateicu,ka mob.neatstāšu un pirmdien zvanìšu PTAC. Darbiniece saka,ka varu zvanìt,bet mob.tāpat neņems un saka,ka saprot mani,jo tikko tak viņa man to mob.pārdevusi. Uzknābu,ka atveda kurjers,ne viņa man tirgoja. Pirmdien sazvanīju PTAC,protams,apstiprināja,ka mob.ir jāņem atpakaļ. Atkal devāmies uz Bites salonu. (Šoreiz gan Rīgā,bet PTAC teica,ka atgriezt var jeb kurā Bites salonā). Mobilo savāca,bet ar to viss nebeidzās. Beigās vēl bija jācinās,lai noņem to līgumu,atgriež naudu utt. Zvanìjos entās reizes. Beigās jau sabļāvu un piedraudēju ar Beztabu un visu pārējo,tad arī lìgums anulējās un nauda tika atgriezta.
Ar šo penteri es gribēju teikt,ka vajag palikt pie sava,palasìt likumu un parādīt,ka neesi pilnìgs muļķis,kuru tīt ap pirkstu!