2ned un saplisa zabaki..dusmaaaaa... tikko iedevu veicii bet simt punkt labos nevis mainis... ehhhh kvalitate vnk iesparda
Vienkārši ja jau tas veikaliņš ir tik maziņš un tik ļoti nenozīmīgs uz kopējā fona, kāpēc tas jātur vispār? Ja jau tas tiek uzturēts, tad tas ir izdevīgi. Ja tas ir izdevīgi, tad par klientiem ir jācīnās.
Es šodien aizgāju uz šeit ieteikto Baltijas Papīru Tērbatas ielā un saskāros ar izcili pretīgu attieksmi no darbinieku puses. Pirmoreiz dzīvē sviedu preces pret galdu. Tā ka, ja kāda no cosmo šodien šajā veikalā redzēja psihojošu sievieti pelēkā mētelī - jep, tā esmu es. Kad pārdevējs ierāda divas rindas un laipni paskaidro, ka rindas būs no abiem galiem, es savā rindā palieku pēdējā un pēkšņi abi kasieri sāk apkalpot otru rindu, bet mani ignorē. Laipni pajautāju, vai mainījusies kārtība un vai man jāiet stāvēt otrā galā, viens kasieris man sāk borzīt kaut ko virsū un pa visu veikalu kliegt, ka viņš jau nu ir džentlmenis, kas palaidīs, bet vispār jau es pati vainīga, ka ne tur stāvu. Viens vīrietis mani piedāvāja palaist, par ko arī pateicu paldies. Šo es vēl sagremotu (mums visiem gadās sliktas dienas).
BET otrs kasieris pilnīgā beztēmā pārtrauca sava pircēja apkalpošanu un sāka man kliegt virsū, ka vispār tās sauc par novērošanas spējām, kuru man acīmredzot nav, un ja jau es redzu, ka man neviens nepievērš uzmanību, tad jau eju uz otru rindu. Kreņķis ne par situāciju kopumā, bet gan par toni un attieksmi. Tas otrs kretīns nepaslinkoja iekavēt savu rindu, lai nolasītu man morāli. Uzrakstīju sūdzību uz internetā atrodamo e-pastu, ja man neatbildēs, nekad tur neiepirkšos un citiem neieteikšu.