Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Kas jāzina, veidojot lapu FB?

 
Reitings 201
Reģ: 26.05.2009
Sveikas! (l)
Ceru uz inteliģento cosmo dāmu palīdzību :D
Tātad...
Man ir dots uzdevums izveidot un uzturēt kāda ļoti maza uzņēmuma (ārpus Rīgas) lapu Facebook. Tomēr drošības labad jānoskaidro pāris jautājumi:
1) Iedomājieties, ka tas ir, piemēram, sporta apavu veikals (nozare mainīta :D ), kurā pārdod tikai kvalitatīvu brendu preces, piemēram, Nike, Adidas, Converse, New Balance u.tml. Jautājums - ja esmu paredzējusi ievietot lapā preču bildes, kas ņemtas no zīmolu mājaslapām u.c. socvietnēm, vai man pietiek tikai ievietot linku uz viņu mājaslapu, vai arī obligāti jāsazinās ar kādu no attiecīgā zīmola pārstāvjiem un jāsaņem saskaņojums par viņu fotogrāfiju izmantošanu?
2) Kā ir ar konkrētu preču cenu norādīšanu pie attēliem? Vai tā drīkst? Un kāpēc daudzi izvēlas to nedarīt, atbildot klientiem tikai PM veidā?
Paldies, ceru sagaidīt kādu atbildi! Priekšlikumi arī derēs! (l)
12.07.2016 22:36 |
 
Reitings 6750
Reģ: 16.01.2011
Es gribētu teikt par Facebook - dari ko darīdama, nesāc boostot postus... (t)
12.07.2016 23:13 |
 
Reitings 201
Reģ: 26.05.2009
Mincis - pagaidām tāds nav mērķis. Vienkārši gribas, lai tie, kas baidās ienākt veikaliņā, varētu apskatīt, "kas lācītim vēderā" caur šo fb lapu! :-)
12.07.2016 23:24 |
 
Reitings 6750
Reģ: 16.01.2011
Tas labi! :) Un veiksmi! :)
12.07.2016 23:28 |
 
Reitings 763
Reģ: 27.07.2014
Kāpēc nevar boostot postus?
12.07.2016 23:30 |
 
Reitings 109
Reģ: 22.12.2015
2) Man skiet, ka taa ir tevis pasas izvele. Es noraaditu cenu, jo nepatik tereet citu cilveku laiku, un lai vini man vel rakstitu un gaiditu atbildi, kura varbut neapmierina.. Lieka laika izskiesana.
12.07.2016 23:32 |
 
Reitings 6750
Reģ: 16.01.2011
Kailsal, iedod Facebook mazo pirkstiņu, paņems visu roku! Kollīdz aktīvāk sāksi boostot postus, organic reach nokritīs līdz pašam minimumam.... Protams, lai tu maksātu vairāk!
Zinu piemērus par lapām ar desmitiem tūkstošu sekotāju organic reach sasniedz labi ja tūkstoti... (t) Jo visu laiku iepriekš jauki boostots. Tad nu sēdi un domā, kā organic reach dabūt atpakaļ normālu.
12.07.2016 23:33 |
 
Reitings 3715
Reģ: 06.05.2014
Organic reach normālu var dabūt, postojot lietas, kuras tu pats gribētu share. Pati strādāju, bieži ir boost, tā kā redzu arī, kad nav reach un kad ir. Un tāpat FB filtrē, ko tu timeline redzi, tā kā bieži sanāk izlaist daudz jaunumu no lapām. Un boost tam palīdz.
12.07.2016 23:36 |
 
Reitings 3715
Reģ: 06.05.2014
Par cenas norādīšanu- vari norādīt sākumā, ja vēlies. Pēctam jau cilvēki būs pieraduši un aptuveni zinās. Cilvēki ir slinki, lai patītu lapu uz leju pat nedaudz. Raksti mazus tekstus.
12.07.2016 23:38 |
 
Reitings 6750
Reģ: 16.01.2011
L., tici man, kad labu laiku jau ir maksāts (jā, pat gadiem ilgi, tiesa, periodiski), pat šērotas ziņas sasniez maksimāli mazu reachu :)
Lapa ar gandrīz 50 000 sekotāju, vakar publicēta ziņa ar bildi un diezgan foršu aprakstu un bildi, kas iedod sajūtu, organic reach.... 950 :D :D
12.07.2016 23:42 |
 
Reitings 3715
Reģ: 06.05.2014
Mincis, mums jau vairāki gadi ir tā lapa. Vienu brīdi bija jau izmisums - nav reach. Protams, ar boost FB grib uzpelnīties, bet ir redzams, kad posto to, kas var aiziet tautās, tad organic reach ir. Tagad arī pēdējās nedēļās boost nav izmantots, jo nav nekas reklamējams, bet organiskais ir vairākos tūkstošos. Viss pateicoties tam, ka cilvēki dalās, spiež like un komentē. Lielāka aktivitāte no sekotājiem = lielāks reach.
12.07.2016 23:46 |
 
Reitings 763
Reģ: 27.07.2014
O, Minci, šito nezināju, bet izklausās diezgan ticami.
Par bilžu izmantošanu - ja tas ir oriģinālais produkts, tad, manuprāt, bildes vari izmantot bez atļaujas, jo jebkurš uzņēmums taču ir ieinteresēts, lai viņa produkts pēc iespējas vairāk cilvēkiem ieraugāms. Uzņēmumi taču paši maksā par reklāmu, lai tikai parādītos tv, internetā, stendos, utt., bet te - nekas nav jāmaksā :D Bet, ja godīgi, tā pēc likuma nezināšu, kā ir pareizi.
Ļoti novērtēju, ja uzņēmums ir salicis cenas. Ja prece ļoti interesē, tad aizrakstu un apjautājos, bet, ja prece ir tāda, kas salīdzinoši viegli dabūjama citur, visticamāk, ka nopirkšu no tā pārdevēja, kuram cena netiek slēpta.
Sekotājus noteikti vari savākt, piesolot bezmaksas cepumiņus. Tas darbojas praktiski vienmēr, taču jārēķinās ar to, ka ne vienmēr tie sekotāji būs arī tava mērķauditorija. Ja kaut ko var dabūt bez maksas, parasti ņem - vienalga, interesē vai neinteresē.
Ar to laikošanu un šērošanu - laikot man nav problēma, bet, ja man kaut kāds konkurss atkal jāšēro, lai būtu iespēja iegūt balvu, baigi izvērtēju, vai man to balvu vajag. Tad vajag kaut ko patiešām krutu. Piemēram, vari paskatīties Multilukss fb lapā, cik bija dalīšanās ar konkursu - tur tiešām varēji dabūt normālu kasti ar produktiem, baigi daudz cilvēki pavilkās.
12.07.2016 23:46 |
 
Reitings 6750
Reģ: 16.01.2011
Lielāka aktivitāte no sekotājiem = lielāks reach.

Bet, protams, šis skaidrs :) Tikai sākumā ir jātiek līdz tam, ka tavi sekotāji vispār redz šo ierakstu :D Ja FB ir uzodis, ka esi maksātājs, viņs ziņu normāli nemet pat sekotāju taimlainos. :D
Labi, aizgāja galīgs off topics, jābeidz piespamot diskusija.
Par tēmu - es uzskatu, ka cenai jābūt klāt :) Kā jau te teica - rakstīšana PM ir lieka laika tērēšana.
12.07.2016 23:49 |
 
Reitings 733
Reģ: 25.02.2016
Es atvainojos, bet ko noziimee boostot postus? :D un kas ir organic reach? :D(s)
13.07.2016 05:19 |
 
Reitings 987
Reģ: 02.06.2016
lindadada
es tāda pati un arī gribētu zināt :D
13.07.2016 08:48 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Es arī gribu zināt ko nozīmē šie svešvārdi :D
13.07.2016 08:54 |
 
Reitings 1716
Reģ: 27.07.2012
Boost post, kad Tev ir fb lapa un Tu uzspied šai opcijai, tad samaksājot konkrētu summu, vairāk cilvēku ieraudzīs šo ierakstu. Var izvēlēties vēlamo auditoriju.
13.07.2016 09:02 |
 
Reitings 522
Reģ: 28.11.2013
Par to preču cenu likšamu pakonsultējies ar kādu mārketinga specialist. Man kā pircējam ir forši uzreiz redzēt cenu. Savukārt tev kā pārdevējam labāk cenu nenorādīt. Ja cilvēku tā prece kaut nedaudz interesē, tad zvanīs un tad jau ir izredzes apvārdot un notirgot. Tās ir manas ne mārketologa domas.
13.07.2016 09:23 |
 
Reitings 260
Reģ: 14.04.2016
Ir forši, ja norāda cenu, jo bieži vien es pati nezinu, vai man interesē tā prece, bet cenas mēdz būt foršas, kuru dēļ tad arī ilgāk apsveru - vajag vai nē.:-)
13.07.2016 09:25 |
 
Reitings 12651
Reģ: 29.01.2009
1) Ir tādi, kuriem pietiek ar atsauci, ir tādi, kuri vēlas saskaņojumu - kā kurš.
2) Es ieteiktu norādīt. Ja es pati, potenciālais pircējs, redzu, ka nav norādīta cena, es ļoti reti to pavaicāju, drīzāk atrodu normālu lapu ar norādītām cenām. Savādāk man uzreiz nedaudz tāda aizdoma, ka viņi tās cenas izdomā, paskatoties uz maksātāju.
13.07.2016 09:38 |
 
Reitings 688
Reģ: 19.04.2015
Es arī no tām, kuras cenu grib redzēt uzreiz, un pat ja ļoti ļoti vajag, bieži vien nemaz neinteresējos pie pārdevēja par cenu, jo man uzreiz ir tā pretīgā sajūta, ka mani noteikti gribēs pierunāt, iesmērēt, apvārdot.
13.07.2016 09:45 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits