Es atsaucos uz neformālu sludinājumu sociālajos tīklos. Starp vairākām citām pretendentēm mani izvēlējās tāpēc, ka man bija blogs, kurā varēja gūt aptuveni priekšstatu par to, kā es rakstu. Kā arī nojaust, ka es saprotu, ko nozīmē rakstīt interneta medijos.
Mani ieteikumi:
Pieseko sociālajos tīklos žurnāliem un žurnālistiem, kuri darbojas tevi interesējošā sfērā (mode, politika, kultūra?).
Uzreiz raksti, ja redzi interesējošu sludinājumu.
Izveido kaut kādu savu platformu, kurā publicēt savu rakstu paraugus. Tev vajag kaut ko līdzīgu portfolio - nevienam neinteresē tevis pašas viedoklis, ka tev patīk un padodas eseju rakstīšana. Viņi gribēs redzēt konkrētus piemērus un to, vai tavs teksts atbilst viņu kritērijiem (vai varbūt ir pieslīpējams).
Nepaļaujies uz to, ka kaut kur būs publicētas formālas vakances. Šajā jomā tomēr cilvēki viens otru pazīst un sākumā piedāvās darbu zināmiem cilvēkiem.
Pieņemu, ka alga atšķiras dažādās vietās, bet vispār interneta portāli ir sliktākā vieta, kur mediju jomā strādāt. Jo tur ir vismazākās algas, tajā pašā laikā jāsaražo visvairāk satura. No tā arī rodas tie ne pārāk kvalitatīvie portālu raksti. Žurnālos ir labākas algas par salīdzinoši mazāku apjomu, bet tur atkal ir augstāki standarti, un žurnālisti nemaz tā neraujas no tiem prom.