Studēju (nu jau pagātnes formā, nepabeidzu) telekomunikācijas, strādāju mārketingā. Šajā nozarē izglītība spēlē mazāku lomu. Galvenais ir kontakti, spriestspēja, ašas reakcijas spējas, radošums (visās tā izpausmēs), stresa noturība un, jā - loģiskā domāšana. Ar pēdējo daudziem ir grūtības, un parasti tie izrādās "bakalaurētie" mārketinga "speciālisti". Es ceļu uz šo jomu atradu pati, pat v ar teikt - darbs atrada mani.
Iesaku no sākuma pamēģināt pastrādāt par pārdošanas speciālistu kādā tipogrāfijā vai tamlīdzīgi, bet ne pārāk lielā uzņēmumā. Tādā parasti nav augstākais atalgojums, tu esi sekretāre, klientu menedžere, citreiz pat dizainere (nu, tas vēlāk) un kurjers, telefonatbildētājs, soctīklu uzturētāja plus vēl stresa līmenis bieži ir nenomāls utt, utjp. Alga, kā likums, parasti ir sūdīga, bet tā var gūt daudzas vērtīgas iemaņas, kas vēlāk var noderēt. Nebūtu man tādas pieredzes, man šobrīd būtu ļoooooti grūti strādāt par mārketinga direktori.