Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Aptauja Par universālveikala "Stockmann" komunikāciju ar patērētāju

 
Reitings 2
Reģ: 22.09.2013
Sveikas, vēlos Jums lūgt palīdzību aizpildot aptauju par Universālveikala "Stockmann" komunikāciju ar patērētāju, tā prasīs pāris minūtes un ir anonīma. Esmu studente un studiju darba ietvaros veicu šo aptauju.

https://docs.google.com/forms/d/1RvDObJDQ5IRORnLkILqHnlO4VsUeRWhpwXBAClh6Jgs/viewform#responses
20.04.2016 14:42 |
 
Reitings 21
Reģ: 12.04.2016
20.04.2016 16:28 |
 
Reitings 1817
Reģ: 26.04.2014
Aizpildīju abas :)
20.04.2016 16:41 |
 
Reitings 1885
Reģ: 08.07.2013
Aizpildīju, bet tev aptaujā ir vairākas kļūdas vai vismaz vietas, kas varētu mulsināt respondentus (respektīvi, mulsināja mani) - pirmkārt, pašā sākumā jau ir jāatzīmē jā vai nē faktam "Universālveikals "Stockmann" ir ar labu apkalpošanas servisu", taču zemāk ir atvērtais jautājums "Kāds ir jūsu viedkolis par Universālveikala Stockmann klientu apkalpošanu?" - šie abi jautājumi ir vienādi, arī vārds "viedoklis" ir nepareizi uzrakstīts.
Otrkārt, jautājumā par to, cik ļoti piekrīt vai nepiekrīt apgalvojumam, variantam "nepiekrītu" vajadzētu būt pirms "pilnīgi nepiekrītu".
Treškārt, vecuma grupu sadalījums ir dīvains un beigās vēl ir "50>", kas nozīmē mazāk par 50.
Tas tā ātrumā pildot iekrita acīs, tomēr vajag pārbaudīt savu anketu, pirms publicē ;-)
20.04.2016 16:47 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits