Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

vakara cepiens!

 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
Biju Rimi. Nopirku sveramās saldētās parastās garneles, tās, kas pa 9 ar kapeikām kilogramā. Protams, grozā bija vēl viskaut kas, tāpēc pie kases nemaz nenošokējos par to, cik samaksāju. Tagad atbraucu mājās, "pāršķirstu" čeku. Tā jaunā pārdevēja man iesitusi čekā karaliskās garneles tīrītas ar asti ((e)!!!), kuras maksā 18,99 kilogramā! Rezultātā mani "app**" gandrīz par 10 eur! (e)
Tagad dīdos un domāju, ko tādā situācijā dara! Šodien jau veikals ciet. Iet rīt ar to nelaimīgo maisiņu un čeku, lai pārsver grams-gramā un lai pārsit uz pareizo cenu? Un gribu, viņai parādīt, ar ko atšķiras karaliskā tīģergarnele no parastās lētās :D

Un vēl kas... Rimi "obnagļel" - vēl pirms 2 dienām pirku mango pa 1,69 (bez atlaides) un tagad tas mango tur maksā 2,39 (ja nemaldos). Es šokā :/
11.03.2016 22:06 |
 
Reitings 7596
Reģ: 29.01.2009
krabis-ooo man kkas liidzigs bija sen atpakalj Rimi. Bet bija ar āboliem tā, ka pārdevēja izsita cenu pašiem dārgākajiem āboliem.Saku ka tie nav tie āboli, viņa man pretī, ka nē tie ir tie dārgie, es saku ka nē, es pērku tikai tās šķirnes ābolus uz zinu cik tie maksā. Pārdevēja atkal man pretī saka, ka pārzinot visus ābolus labāk, acis izbolīdama, tomēr piecēlās, aizgāja līdz ābolu stendam pārliecināties, atnāca atpakaļ un saka ka viņai taču bija taisnība. Es protams varēju pateikt, ai lai nu paliek maksāšu tik un tā, bet tā vietā, ja jau viņa netaisās neko risināt,atteicos no preces. Palika dusmīga,ka jāsauc menedžeris un jālabo prece. Pasauca menedžeri, pateica ka es te strīdos pa āboliem, izdzēsa preci un neapmierināta mani līdz galam apkalpoja. Es pārnākot mājās,uzreiz par situāciju ziņoju Rimi, sameklējot e-pasta adresi. Visu aprakstīju kā bija. Man atnāca atpakaļ atvainošanās vēstule...Bet nu pārdevēja, kur sēdējusi neapmierināta, arī strādāja tālāk...redzēju viņu pie kases strādājam, vienmeŗ gāju pie citiem, lai sev nebojātu garstāvokli!
13.03.2016 13:02 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Man arī ir tā gadījies, ka pērku vienu preci, bet vēlāk čekā pamanu, ka esmu samaksājusi par dārgāku preci, vai kaut kas parādās čekā 2x, bet skaidri zinu, ka tādu preci ņēmu tikai vienu. Nu ok, reizēm tās kasieres vakaros ir kā nodzīti suņi, jaunajām stress un apjukums, cilvēcīgi to saprotu, tādēļ tagad vienmēr cītīgi sekoju līdzi cenām un kas cik reizes tiek ieskenēts. Un jā - kopš cītīgi sekoju līdzi, vairākas reizes esmu pamanījusi tādas kasieru kļūdas.

Par precēm arī - ja man jautā, kuri āboli tie ir vai kuras vīnogas. Bļīīn. Citreiz sveramajai produkcijai tās cenas ir tā saliktas, ka es pat gribēdama nesaprotu kurš ir kurš. Tas taču ir viņu darbs - zināt. Ne tā? :-/
13.03.2016 10:55 |
 
Reitings 3167
Reģ: 21.06.2010
Man bieži pārdevējas prasa kā saucās āboli ko pērku, vai maizītes. Es nekad nezinu, bet pasaku, ka tās ir tās, kas maksā 18 centus vai āboli 0.80 kg. Tad viņas vienmēr dusmojas kā es varu nezināt ko ņemu. Vienreiz viena tā dusmojoties uzmeta tos ābolus uz jogurta un visu sašķaidija. Tad es pateicu, ka neņemšu tās preces, šī vēl niknāka, vai ta nevarēju izdomāt uzreiz ko gribu. :D
13.03.2016 10:40 |
 
Reitings 7596
Reģ: 29.01.2009
bet taadas lietas jau nenotiek tikai latvijā. Arī citās valstīs darbinieki nokļūdas vai ar nolūku apšmauc...tādēļ jāseko vienkārši līdzi katrai precei un cenai!!!
13.03.2016 10:27 |
 
Reitings 4339
Reģ: 01.06.2014
Kā viss beidzās? (t)
13.03.2016 10:17 |
 
Reitings 165
Reģ: 22.10.2014
Ir ir iespējams saņemt savu naudu atpakaļ
Paziņa nesen pirka Rimi 2 gb kivi un beigu beigās, skatoties čekā pamanīja,ka šie 2 gb maksā 14 eur!! Pirkumi bija daudz, tāpēc uzreiz nepamanīja, aizgāja un pārdevējas bija saprotošas
12.03.2016 13:26 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
vienkarsinav Pati esi blonda:-D Runa ir par to, ka nekādu taru nenoņem un sanāk maksa dubultā. Vairākas reizes esmu likusi, lai pārsver atsevišķi un vienmēr bija viņu kļūda, apzināta vai neapzināta, tas jautājums.
12.03.2016 09:00 |
 
Reitings 643
Reģ: 09.01.2015
Nikola.


Man šķiet,ka tu esi nedaudz blonda. Tur nevis piesver klāt to svaru, bet noņem taru, tāpēc uz svariem uzrādas gan kartupeļu svars, kas parasti ir - (mīnuss) un atsevišķi gaļas svars :D


Bet par mango es arī ievēroju, ceturdien bija 1,69eiro/gab, gribēju pirkt, bet nebija neviens tāds īsti gatavs, vakar domāju atkal paskatīšos un oppāāā, 2,39eiro/gab :D
12.03.2016 08:35 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Noteikti nes atpakaļ šodien un uzraksti kā gāja.
Vēl viena lieta, ko gribēju te pabrīdināt par Rimi, ir šmaukšanās ar līdzi ņemamajiem, komplektējamiem ēdieniem, tiem, ko liek termokastēs. Nu, piemēram, tu ņem kartupeļus, pārdevēja tos nosver, uzlīmē cenu, tālāk kastē klāt liek gaļu, pārdevēja svarus nenoliek pa nullēm, kā rezultātā kartupeļi tiek ieskaitīti gaļas svarā. Baigi jāskatās līdz.
12.03.2016 07:38 |
 
Reitings 310
Reģ: 08.08.2015
Mereda ++++
11.03.2016 23:36 |
 
Reitings 1325
Reģ: 10.08.2015
Tak vienkārši ieliec garneles saldētavā uz nakti, un rīt ar to pašu maisiņu (lai būtu tas pats svars, kas čekā) un čeku ej un lūdz šo situāciju izlabot. Ņemot vērā, ka iepirkies pirms veikala slēgšanas, vajadzētu būt arī saprotams, kāpēc ej tikai nākamajā dienā.
Mēģināt atgūt naudu noteikti vajag.
11.03.2016 23:06 |
 
Reitings 5346
Reģ: 03.01.2012
Cepiens ir par to,ka nemāku atpūsties. Pārāk daudz ko daru paralēli un tad nenāk miegs.:'-( Un vispār kaitina suņi bez pavadām un uzpurņiem.(t)
11.03.2016 23:01 |
 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
P.s. droši varat spert ārā arī savus "šīvakara cepienus".
11.03.2016 22:56 |
 
Reitings 5346
Reģ: 03.01.2012
Aiziesi rītdien un būs labi.
11.03.2016 22:56 |
 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
Negāju tāpēc, ka bija jau bez 10 10. Nepaspētu.
11.03.2016 22:55 |
 
Reitings 10987
Reģ: 12.07.2010
Bus maciba nakamreiz sekot lidzi cenaam!

Kapec negaji uzreiz uz veikalu? Tagad jau par velu, bet rit vari meginat!
11.03.2016 22:49 |
 
Reitings 5346
Reģ: 03.01.2012
Tavā vietā ar čeku un garnelēm ietu uz veikalu. Tie tomēr ir 10 eiro.

Mans vakara cepiens ir par skolu. Pārāk daudz kas ir jādara.(t)
11.03.2016 22:44 |
 
Reitings 6750
Reģ: 16.01.2011
Nē, es jau arī nekad nedomāju, ka pārdevēji šmaucas :) Tak loģiski, ka, ja veikalā ir 10 dažādu ābolu šķirņu, sajaukšana ir normāla lieta.

Pie tam - tagad uz augļiem un dārzeņiem (nu, vismaz Rimcītī) ir uzlīmes ar tiem kodiem virsū, kas pārdevējām jāraksta kasē. Vienmēr cenšos iemest maisiņā kādu augli vai dārzeni ar uzlīmi :)
11.03.2016 22:42 |
 
Reitings 19
Reģ: 27.05.2014
Man arī līdzīgi ir bijis, ka sēdi un domā mašīnā cik tomēr esi par visu samaksājusi, bet tagad es skatos līdzi ko un kā pieskaita, dažreiz protams esmu netīšām pārskatījusies un jau pie kases esmu izteikusi nepatiku, bet tas viss cēla mērķa vārdā, proti, sevis.
11.03.2016 22:42 |
 
Reitings 4339
Reģ: 01.06.2014
Hummingbird,es ceru,ka nešmaucas. Bet kaut kā automātiski sit dārgāko cenu.
Atliek bùt uzmanīgiem un viss būs forši!:-)
11.03.2016 22:36 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits