krabis-ooo man kkas liidzigs bija sen atpakalj Rimi. Bet bija ar āboliem tā, ka pārdevēja izsita cenu pašiem dārgākajiem āboliem.Saku ka tie nav tie āboli, viņa man pretī, ka nē tie ir tie dārgie, es saku ka nē, es pērku tikai tās šķirnes ābolus uz zinu cik tie maksā. Pārdevēja atkal man pretī saka, ka pārzinot visus ābolus labāk, acis izbolīdama, tomēr piecēlās, aizgāja līdz ābolu stendam pārliecināties, atnāca atpakaļ un saka ka viņai taču bija taisnība. Es protams varēju pateikt, ai lai nu paliek maksāšu tik un tā, bet tā vietā, ja jau viņa netaisās neko risināt,atteicos no preces. Palika dusmīga,ka jāsauc menedžeris un jālabo prece. Pasauca menedžeri, pateica ka es te strīdos pa āboliem, izdzēsa preci un neapmierināta mani līdz galam apkalpoja. Es pārnākot mājās,uzreiz par situāciju ziņoju Rimi, sameklējot e-pasta adresi. Visu aprakstīju kā bija. Man atnāca atpakaļ atvainošanās vēstule...Bet nu pārdevēja, kur sēdējusi neapmierināta, arī strādāja tālāk...redzēju viņu pie kases strādājam, vienmeŗ gāju pie citiem, lai sev nebojātu garstāvokli!