Nu, es parasti bremzēju tad, kad ir jābremzē un pēc tam arī pārslēdzu ātrumu uz attiecīgo. T.i., teiksim, braucu ar 70km/h, bet ir jābremzē un ātrums jānomet līdz 30 km/h un atkal jāuzsāk brakt. Tātad, pēc ātrumiem - bija 5.ais (ja kādai mašīnai ir 6, tad 6.ais), nobremzējot un atkal uzsākot braukt, jāpārslēdz uz 3.o un tad attiecīgi pēc spidometra. Man instruktors vēl mācīja tādu lietu, ka, ja šausmīgi vajag ātri uzņemt ātrumu, tad var tikt līdz 3.ajam un uzdot gāzi līdz, teiksim, 70 km/h un uzreiz pārslēgt uz 5.o. Tas tādos ārkārtas gadījumos, piem., braucot pa Krasta ielu, kad ir jāapmet riņķī tai brīdī, kad ir 70 km/h zona. Pati sevi esmu pieķērusi pie tā, ka šo tehniku sāku izmantot arī ikdienā, kad uzreiz pēc luksofora, pārbraucot krustojumu, ir jau 70 km/h jābūt un man ir reāli slinkums iet cauri visiem robiem, tad nu tieku līdz trešajam un uzreiz pārlieku piektajā. Nekas labs jau droši vien nav, bet nu...