Pirms kāda gada es to darīju...
Man bija excel failā, vairākas pozīcijas, tagad negribu meklēt, bet bija ieņēmumu sadaļa un izdevumu sadaļa, izdevumu sadaļa sadalīta vēl pa pozīcijām, mājas izdevumi, pārtika, sadzīves preces, izklaide, apģērbs, transports utt., bija vairākas sadaļas. Krāju katru čeku, un katru pirkumu ierakstīju, nekas netika izlaists, pat veikala maisiņš, tā es kādus 5-6 mēnešus visu čekoju, un no tā nekādas jēgas :D... vairs es to nedaru, tas nemazina pirkumu skaitu, vismaz man ne, bet protams, ka tu redzi apmēram kādi ir izdevumi, ka pārtikas izdevumi ir katru mēnesi gandrīz nemainīgi, pārējās sadaļas gan visādi slīd, transports gandrīz nemainīgs, tu redzi kur var ko piegriezt ja kas, bet nu arī tagad es zinu kur man vajadzētu piegriezt, haha :D
Man tas neko nav mainījies...