airbaltic lidmašīnas tehnisku iemeslu dēļ lidojums notika pusotru stundu vēlāk, un ir iespēja, ka netiks paspēts uz citu lidojumu, uz kuru ir biļete! Ko šādā situācijā darīt? Reāli stulbi.....
nu bet tomēr, tas notika ne pašu cilvēku vainas dēļ, un tagad airbaltic dēļ cilvēki tā arī paliek, ar izmestu naudu par to lidojumu un nezinot, ko darīt!
Ja tie nebija pirkti kā savienotie lidojumi, tad airBaltic nekādus izdevumus par nokavēto reisu nesegs. Ja bija ceļojumu apdrošināšana, tad varēs dabūt naudu no viņiem.
Varbūt kļūdos, bet, man liekas, ka avio kompānijām ir jāsedz biļešu izdevumi vai jānorezervē tev biļetes uz nākošo reisu. Vismaz mums tā bija, kad no Rīgas lidmašīna kavējās labu laiku un mēs nepaspējām uz nākošo lidmašīnu (tas gan bija ar vienu un to pašu kompāniju).
Aļaska, kā jau es teicu - ja ir pirkti savienotie reisi, tad aviokompānija parūpēsies arī par nokavēto reisu, bet ja pasažieris pats nopircis 2 dažādas biļetes vienu pēc otras, tad aviokompānija parūpējas tikai, lai pasažieris tiktu no punkta A uz B, pat ja tas būs ar nez kādu novēlošanos. Tāpat arī aviokompānija nekompensē nekādus nokavētus autobusus, vilcienus, kas pirkti, rēķinoties ar konkrētu ierašanās laiku.
nē, otra lidojuma biļete pirkta atsevišķi un nav no airbaltic. Vai tiešām šādā situācijā neko nevar iesākt??
Cik zinu nē. Mums tā bija ar Ryanair. 4 lidojumi - dēļ vena pajuka pārējie 3. Par pirmo reisu, kas tika atelts, naudu atgrieza, par pārējiem - nē. Tā arī izpalika mans Ibiza lidojums :D
Es nesaprotu, kapēc tik tuvu tika pirkts tas otrais lidojums, tomēr jārēķinās ar to, ka lidmašīnas mēdz kavēt itin bieži, tas tomēr nav autobuss, kuru nokavē tad brauc ar nākošo.
lionheart, tev pašai jāiegādājas jauna biļete, lai tiktu galamērķī un pēc tam vari mēģināt piedzīt šos zaudējumus no apdrošinātāja. Eiropas regulas utt. paredz tikai kaut ko, ja aizkavēšanās ir 2 h un ilgāk.
Sazinies ar aviokompāniju, varbūt var kaut ko darīt lietas labā? Ir reizes, kad nāk pretī cilvēkiem. Pati neesmu tādā situācijā bijusi, bet tev vajadzētu pamēğināt. Nezinu, vai izdosies, bet labāk tā nekā neko nedarīt.
Ne,ja nav vienotie reisi,tad kompanija neuznemas atbildibu par nokaveto lidmasinu. Manai masai ta bija. Laika apstaklu del lidmasina izlidoja stipri velak, vina nokaveja nakamo lidmasinu. Runaja gan Latvijas,gan otra lidosta ar personalu,ceriba,ka ir kada iespeja nezaudet iztereto naudu par otru lidojumu. Iespejas nebija. Nacas vairak ka diennakti sedet taja lidosta,gaidit nakamo vajadzigo reisu un pirkt jaunu bileti, nu jau par 3 x lielaku summu.
man arii taa ir gadiijies, kad bija plaanots riga - oslo - londona
lidmasiina uz oslo aizkavejaas, vai sazin kas ar vinu notika, un tada veidaa, nokavejaam lidmasinu,kas bija no oslo uz londonu.
uz oslo aizlidojaam 2h velaak, nacaas pirkt pa jaunam biletes uz londonu.
aa un veel 22h nosedejam oslo lidostaa, jo reiss uz londonu bija pasha vakaraa, bet mes ielidojam naktii. loti ''forsha'' pieredze