Persephon, skatoties no mērķauditorijas. Ir, kas lasa dzelteno presi, privātās dzīves un visu ko. Parasti tie ir cilvēki gados, kas skatās TV šovus svētdienu vakaros un trešdienās lasa, ko tad Samanta Tīna atkal piestrādājusi. Vai veselības žurnāli. Vai Lilitas un Ievas stāsti. Šo izdevumu mērķauditorija ar internetu lielākoties ir uz jūs.
Tad sieviešu žurnāli, tās pašas Lilit, Santas, L'Officiel utt. Sievietēm tīri labi patīk lasīt grāmatas un kopš Kindle parādīšanās esmu novērojusi, ka ir milzīga grupa, kas ar nagiem ieķeras savā reālajā grāmatā, jo viņām vajag "kaut ko rokās" vai "pāršķirt lapu", nevis elektroniku.
Tad vēl ir viena izteikta grupa, pie kuras pieskaitu arī sevi - dizaina gīki. Tie lasīs to pašu Veto, Dazed and Confused, Deko, Id un citus žurnālus. Un kas te ir kopīgs? Lieliska fotokvalitāte un ekselenta papīra izvēle, tātad arī diezgan vizuāli un taktīli cilvēki.
Prese neizmirst, ir jāprot piedāvāt īsto informāciju īstajā formātā.
Bet kas lasa Cosmopolitan, goda vārds, nesaprotu :D