Lattelecom TV + internets

 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Sveikas meitenes gribēju dzirdēt jūsu atsauksmes par Lattelecom piedāvāto komplektu ar apvienoto interaktīvo televīziju un optisko internetu.

Vai internets ir ātrs? nevis tikai lai varētu ātri ieiet draugiem.lv, bet piemēram lai varētu sūtīt dažādus liela formāta failus ātri. Vai internets bieži pazūd uz ilgāku laika posmu, piemēram pusi dienas? Vai internets mēdz bremzē, ķerties, ilgi nelādēt lapu?

Vai televīzija labi rāda kanālus ja tiek ņemts konkrēti piedāvājums ar optisko internetu iekļautu cenā?

Vai serviss ir labs? nav bijusi negatīva pieredze?

Lūdzu jūsu atsauksmes jo domājam ņemt šādu piedāvājumu jo pašreizējais internets ir piegriezies un mēs nesen iegādājāmies jaunu televīzoru :D
17.03.2014 21:08 |
 
10 gadi
Reitings 751
Reģ: 29.01.2009
Un runājot par tematiskajām pakām. Kad pieslēdzām, tad mums visas tematiskās pakas bija kā dāva, 3 mēnešus. Tieši speciāli pajautājām, vai pēc tiem 3 mēnešiem pakas tiks atslēgtas vai mums ir jāzvana. Mums ļoti laipni atbildēja, ka nedēļu pirms terminā beigām atnāks paziņojums.... Mēs ar kaut kā to laiku neskaitījām, līdz pienāca rēķins ar visām tematiskajām pakām... Tad ar bija kasķis, jo tomēr, mēs speciāli jautājām... Bet tur mēs izcīnijām savu taisnību, izdevās pierādīt.. Tā kā jā, ir jābūt ļoti uzmanīgiem.
17.03.2014 21:51 |
 
Reitings 4083
Reģ: 22.11.2013
Runājot par Lattelecom kā tādu, mums arii ir problēmas. Kā jau teicu, optika bija lieliska, bet tad mēs pārvācāmies, un jaunajā dziivesvietā optiku pieslēgt nevar. Tagad ir interneta ātrums 20Mbit/s, bet bieži vien ir čakars ar televīziju. Viņa tā kā aizrijās ik pa laikam. Iet Tv un pēkšņi uz kādām 5 sekundēm klusums un tad atkal aiziet. Zvaniijām uz Lattelecom vairākas reizes, a šie tik - restartejiet dekoderi, restartējiet modēmu utt. :D
17.03.2014 21:54 |
 
10 gadi
Reitings 751
Reģ: 29.01.2009
Lollipop - tur jau tā lieta, ka viņi zināja, bet mūs nostāda muļķu lomā. Pietam viņiem mājaslapā varēja arī automātiski pieteikt optiku un mūsu adrese parādījās kā pieejama. Kad par to sākām runāt, tad mūsu adrese pazuda. Jo draugs sacēla pamatīgu skandālu, viņam viss darbs uz vietas stāvēja. Tad zvanījās katru dienu un jautāja vai nav kas uzlabojies. Pats stulbākais, ka mūždien zvana sievietes un runā kaut kādu standarta tekstu... restartējie bla bla... Bet lai atsauktu kādu uz vietas,jālūdzās. Kad atbrauc, tad visi brīnās, kā tā....

Tagad esam iesnieguši papīrus, ar pieprasījumu vai nu uzlabot piedāvājumu, vai lai dod atlaidi, jo pakalpojums neatbilst, tam ko piedāvāja un par summu nerunāsim...

Bet tas jau varbūt tikai manā pusē :d sabiedēšu te
17.03.2014 21:57 |
 
Reitings 3548
Reģ: 19.04.2013
Amnile - izdari visu pacietīgi, ko prasa operators, jo viņam obligāti ir jāizprasa visi tie jautājumi un ja problēma neatrisinās, prasi tehniķi. Ar vecajām DSL līnijām ir švakāka TV, bet tur tehniķim jāpaskatās. Iespējams, ka izlabos un problēmu nebūs.
17.03.2014 21:57 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Sakidrs kamēr pieslēgt optiku var tikmēr viss labi, tik līdz nevar tā ir problēmas :D Ai murgs.

restartejiet dekoderi, restartējiet modēmu utt.


Principā tādas problēmas ar varētu būt dēļ slikta rūtera un dekodera ;) bet tas ir tik minējums.
17.03.2014 21:58 |
 
10 gadi
Reitings 5180
Reģ: 29.01.2009
Mums ļoti laipni atbildēja, ka nedēļu pirms terminā beigām atnāks paziņojums....

Jap, man uz e-pastu, mans.lattelecom profilā, pat sms atnāca info ar to :D Nu to, nekādi nevarēju nepamanīt.
17.03.2014 21:58 |
 
10 gadi
Reitings 5180
Reģ: 29.01.2009
bet bieži vien ir čakars ar televīziju. Viņa tā kā aizrijās ik pa laikam.


Tas nav tikai Lattelecom-am... diemžēl.
17.03.2014 22:00 |
 
Reitings 3548
Reģ: 19.04.2013
blank - ļoti labi, ka ir iesniegts prasījuma pieteikums. šajā gadījumā taisnība ir tavā pusē, nav piegādāts pieteiktais pakalpojums. Un diez vai klients parastais bez priekšzināšanām saprot, ko tas tehniķis dzīvoklī savelk... Cīnies tālāk, jo šeit vairāk izskatās, ka tehniķis nekorekti rīkojies un klusējot ierīkojis citu pakalpojumu nekā pieteikts. Ieteiktu arī regulāri pašai pamērīt i-neta ātrumu speedtest.lv mājaslapā bez ieslēgtas tv un ar 1 datoru pa tiešo pieslēgtu. Ja ātrums ir ap 50% no garantētā, tad tev ir tiesības prasīt kompensāciju vai līguma pārtraukšanu bez sankcijām.
17.03.2014 22:03 |
 
10 gadi
Reitings 751
Reģ: 29.01.2009
Principā tādas problēmas ar varētu būt dēļ slikta rūtera un dekodera bet tas ir tik minējums.


Nē, manuprāt liela problēma ir arī tiem cilvēciņiem kas tur skaitās tehniķi. Kad mums slēdza, tad tehniķis 5 dekoderus norakstīja kā bojātus.. kad slēdza 6. draugs sāka sīkāk sekot līdzi visam un saprata, ka šis nav pārslēdzies no kabeļa... nu respektīvi nepārzin visas tehnikas nianses.. :)

Un viņi visur vaino dzīvniekus, bērnus... Kad 1.x izsaucām tehniķi, šis ienāca iekšā ieraudzīja kaķi un uzreiz pateica, laikam kaķis nometis zemē modēmu.....

:D:D ak mana sāpe
17.03.2014 22:03 |
 
10 gadi
Reitings 751
Reģ: 29.01.2009
Lollipop - Nu jā cīnāmies jau, bet reizēm gribas mest mieru, savādāk sāk likties, ka mēs tādi kašķu pinkas. Kad zvanām, jau sauc mūs uzvārdā :D
17.03.2014 22:06 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
blank

Tad jau jums traki gājis :D Nu jā skaidrs, tagad zināšu ka ja izvēlēsimies šo paku slēgt tad jāskatās ko tie rūķīši dara kas uzstāda :D Labi ka vismaz nav mājdzīvnieki, nav uz ko uzvelt vainu :D
17.03.2014 22:08 |
 
10 gadi
Reitings 751
Reģ: 29.01.2009
Mums ļoti laipni atbildēja, ka nedēļu pirms terminā beigām atnāks paziņojums....

Jap, man uz e-pastu, mans.lattelecom profilā, pat sms atnāca info ar to Nu to, nekādi nevarēju nepamanīt.


Nu, tev paveicās. Man arī centās ieskaidrot, ka sms ir sūtīta. A es aiznesu visus izrakstus no LMT un pierādīju, ka nav ne zvana, ne SMS. Un tad gandrīz ceļos krita, taisnojās un atvainojās.

Viss jau labi, var kļūdīties un nenomiršu pāris latu dēļ. Bet tā, kā ar viņiem mums baigā rīvēšanās ir, vajadzēja pierādīt, ka tomēr nevienmēr viņiem ir taisnība. :D
17.03.2014 22:08 |
 
Reitings 1748
Reģ: 08.03.2013
Mums mērs bija pilns un zvanījām, lai atteiktos no lattelecom, šie saka, lai sūta e-pastā pieteikumu. un stundu nācās skaidrot, ka nevaram nosūtīt epastu, jo internets neiet :D

:D:D:D
17.03.2014 22:09 |
 
Reitings 4083
Reģ: 22.11.2013
Principā tādas problēmas ar varētu būt dēļ slikta rūtera un dekodera bet tas ir tik minējums.

Tur jau tā lieta, ka ar tiem viss ir ideāli. Dekoderis jauns, rūteris arī nebija parastais baltais, bet Mikrotik's
17.03.2014 22:11 |
 
Reitings 3548
Reģ: 19.04.2013
blank - tev laikam trāpījies tehniķis iesācējs :D Ir jau dažādi tie tehniķi, bet par to kaķi - tu pat nevari iedomāties, kādas ir reālās situācijas... kaķi, suņi truši, kāmīši un citi zvēri sagrauž, apčurā, nogāž un citādi iznīcina modēmus, dekoderus un vadus katru dienu!!! Pilnīgi adekvāts tehniķa domu gājiens. Taču tu esi patērētājs un tev ir ar likumu tiesības celt sūdzību par neatbilstošu pakalojumu. Un vai tev nav vienalga, ko domā operators, ja tu esi tā kura maksā naudu par pakalpojumu?
17.03.2014 22:12 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Ziniet man ar pašreizējo internetu ar ir murgi. viena brīdī viņš tik ļoti negāja un ķērās un atslēdzās ka man jau tagad ir bail iedomāties ka atkal viņš varētu atslēgties un man būtu jāzvana viņiem lai salabo savu internetu, bet protams pirms es viņus varētu sazvanīt man vel kādas 10 minūtes būtu jāklausas viena moby dziesma kas viņiem visu laiku skan kamēr jauzgaida :D Un tad simtiem reižu dzirdētais teksts no viņu puses, pārbaudies rūteri, savienojat internetu tiešsaitē utt. Nu es vairs to ar nevaru izturēt :D It īpaši ja internets mēdz pazust pat ja laukā mazliet vējš uzpūš vai ūdens pile uzpil :D Tā kā gribas ko citu jau kādu laiku :D un tā kā tagad ir krutais TV tad jau ar pat varētu :D
17.03.2014 22:13 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Dekoderis jauns, rūteris arī nebija parastais baltais, bet Mikrotik's



Par dekoderi nemācēšu spriest, bet runājot par rūteriem ir jāskatās uz to cik viņš pats ir spēcīgs, ja piemēram internets ir 100 mbit/ sek, bet rūteris var tikai pavilkt 25 mbit/sek tad loģiski ka būs lēns internets. Ir jāņem rūteris kam ātrumi kaut cik sakrīt, bet nu nevar jau zināt vai tiešām tur tā problēma.
17.03.2014 22:15 |
 
Reitings 3548
Reģ: 19.04.2013
Miss Joker - BET TIKAI optisko internetu, nekādu citu DSL!
17.03.2014 22:17 |
 
10 gadi
Reitings 5180
Reģ: 29.01.2009
Miss Joker + svarīgs faktors ir arī rūtera pārklājums jeb cik tālu viņš ķer.
17.03.2014 22:20 |
 
Reitings 1852
Reģ: 29.01.2009
Man ir optika ( līdz 250) + interaktīvā televīzija.

Esmu šī pakalpojuma lietotāju jau kādus 4 gadus, un ne reizi nav bijušas problēmas ne ar internertu, ne ar televīziju, ne ar servisu kā tādu. Internets vai televīzija nav gājuši tikai un vienīgi viņu profiliktosko darbu dēļ, par kuru esmu laicīga brīdināta ar emaila palīdzību.

Interaktīvā televīzija kā televīzija - patīk fīčas ar tv pārraižu ierakstu, arhīvu kā arī bezmaksas filmu abonēšana liekas oK. Žēl, jau ka iespējams nebūs vairs TV3, bet tas nebūs tas iemesls, lai atteiktos no pakalpojuma sniedzēja.

Internets - ++++++. Tikai un vienīgi tas labākais!

Cena arī man liekas pieņemama.
17.03.2014 22:20 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits