Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

uzņēmumu neatbildēšana uz epastu?

 
Reitings 36
Reģ: 27.06.2013
Īsti nesaprotu, kāpēc daži uzņēmumi vispār neatbild uz epastiem? Vēl vairāk nesaprotu, kādēļ tad jānorāda mājaslapā apmēram šāds teksts "Jautājumu vai neskaidrību gadījumā, lūdzam sazināties pa norādīto tel.nr vai epastu!" ?? Vai arī - "Uzdot mums savu jautājumu" un epasts!
Pēdējo 2 nedēļu laikā sanāca rakstīt 3 epastus dažādiem uzņēmumiem, kas piedāvā pakalpojumus, gribēju precizēt dažas detaļas pirms pakalpojuma pirkšanas, bet tā kā pati strādāju birojā un man gandrīz visu laiku zvana darba telefons, pietam priekšnieks ir blakus, tad man ir vienkāršāk uzrakstīt epastu tam uzņēmumam nevis zvanīt pa tel. Bet neviens no 3 uzņēmumiem tā arī neko nebija atbildējis... Tad nu šodien no rīta tomēr uzzvanīju vienam uzņēmumam, pasakot arī to, ka esmu rakstījusi viņiem epastu, tur sekretāre sāka kko stostīties, meklēt epastu un beigās pateica, ka epasts tika nejauši izdzēsts! :D :D
Pati strādāju uzņēmumā un neviena vēstule netiek izlaista/izdzēsta vai neatbildēta, it īpaši ja kāds interesējas par mūsu pakalpojumu... Diezgan dīvaina attieksme! Jums tā arī ir gadījies?
31.10.2013 11:40 |
 
Reitings 2792
Reģ: 09.12.2010
Jā, ir tā gadījies, tāpēc ja kaut ko vajag, tad uzreiz zvanu.
Daudziem uzņēmumiem vienkārši ir dīvaina attieksme, citreiz liekas, ka klienti un labas attiecības nemaz nav vajadzīgas.
31.10.2013 11:43 |
 
Reitings 13903
Reģ: 18.02.2010
Es cenšos vienmēr zvanīt un precizēt kādas detaļas.
Ja man vajag saņemt kādu piedāvājumu, tad gan rakstu, jo telefonsarunas laikā neviens piedāvājumu nesagatavo un tāpat jāraksta e-pasts.

Vispār viss, šķiet, bijis kārtībā līdz šim.
31.10.2013 12:07 |
 
10 gadi
Reitings 9435
Reģ: 06.03.2009
Ir tā bijis.
Besī.
Varētu jau vienmēr zvanīt, bet ir reizes, kad ērtāk un ātrāk ir uzrakstīt e-pastu. Tāpēc ir škrobe, ka neatbild. Ja viņi tajā e-pastā neskatās, tad nevajag norādīt to mājaslapā kā esošu un vēl pierakstīt jau minētos komentārus.
31.10.2013 12:11 |
 
10 gadi
Reitings 2547
Reģ: 29.01.2009
Vienmēr saņemu atbildes epastus. Ja nesaņemu, sūtu vēlreiz, protams, gadījumā, ja tas nav nekas steidzams. Ja steidzams, zvanu.
31.10.2013 12:13 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits