Īsti nesaprotu, kāpēc daži uzņēmumi vispār neatbild uz epastiem? Vēl vairāk nesaprotu, kādēļ tad jānorāda mājaslapā apmēram šāds teksts "Jautājumu vai neskaidrību gadījumā, lūdzam sazināties pa norādīto tel.nr vai epastu!" ?? Vai arī - "Uzdot mums savu jautājumu" un epasts!
Pēdējo 2 nedēļu laikā sanāca rakstīt 3 epastus dažādiem uzņēmumiem, kas piedāvā pakalpojumus, gribēju precizēt dažas detaļas pirms pakalpojuma pirkšanas, bet tā kā pati strādāju birojā un man gandrīz visu laiku zvana darba telefons, pietam priekšnieks ir blakus, tad man ir vienkāršāk uzrakstīt epastu tam uzņēmumam nevis zvanīt pa tel. Bet neviens no 3 uzņēmumiem tā arī neko nebija atbildējis... Tad nu šodien no rīta tomēr uzzvanīju vienam uzņēmumam, pasakot arī to, ka esmu rakstījusi viņiem epastu, tur sekretāre sāka kko stostīties, meklēt epastu un beigās pateica, ka epasts tika nejauši izdzēsts! :D :D
Pati strādāju uzņēmumā un neviena vēstule netiek izlaista/izdzēsta vai neatbildēta, it īpaši ja kāds interesējas par mūsu pakalpojumu... Diezgan dīvaina attieksme! Jums tā arī ir gadījies?