Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Sūdi darbā

 
Reitings 1681
Reģ: 01.09.2012
Tātad es nejauši klientam no kartas noņēmu 10 reizes mazaku summu nekā vajadzeja. Par to ir ziņots menedžerim, viņam uz galda stāv tas rēķins. Neko vairāk noņemt no kartes nevaram, jo es nenorakstīju kartes derīguma termiņu.

Nu lūk es pusdienu gaidīju līdz viņs atnāks uz darbu un man kaut ko teiks, bet viņs sēž un neko par to nesaka. Vnk klusē, strādā. Tā nu es sēžu un domāju vai pašai pajautat par to rēķinu un vai man būs kaut kas jāatmaksā vai arī sēdet klusēt un gaiīt līdz viņs pats ierosinās sarunu?
29.10.2013 13:24 |
 
Reitings 68
Reģ: 27.03.2011
jau kādu laiku karti, kurai ir elektroniskais čips, nemaz nedrīkst ''novilkt'' (tas ir - izmantot magnētisko joslu). Arī tad, ja čipu nevar nolasīt, jo to jau var speciāli sabojāt un tad viltot parakstu
30.10.2013 20:17 |
 
Reitings 3328
Reģ: 14.02.2013
sen neesmu redzējusi, ka pārdevējs kādai kartei pat pieskartos, respektīvi viņam nav ne mazākās jausmas, vai mana karte ir vai nav parakstīta.

Ne tikai parakstu pārdevējs uz tās kartes neredz, bet arī neredz, kam tā karte pieder (kāds vārds un uzvārds ir rakstīts uz kartes). Turklāt- viņš jau nemaz nezina, vai tā ir mana karte!
30.10.2013 08:31 |
 
10 gadi
Reitings 2083
Reģ: 01.08.2012
Nesen vel rakstija, ka skolniekam ieskaititi miljons lati bija. Bet par to pariti, kas aizlaidas... neticu par visiem100%, miljonu tik viegli iznemt nevar, no bankomata toc ne, no bankas ar nelielam aizdomam vini paskatitos, ka tas miljons tur nonacis...
30.10.2013 02:38 |
 
Reitings 1080
Reģ: 06.09.2013
Par tiem parakstiem varbūt no senākiem laikiem, kad, veicot pirkumus, nevis ievadīja pin kodu, bet uz čeka parakstījās.
Šobrīd jau veikali maksimāli spiež uz to, lai norēķinās, nevis ar parakstu, bet gan ar pin kodu. Ļoti reti vispār pārdevējs manu karti ievieto terminālā - parasti to daru pati. Piemēram, Rimi un Stockmann jau sen neesmu redzējusi, ka pārdevējs kādai kartei pat pieskartos, respektīvi viņam nav ne mazākās jausmas, vai mana karte ir vai nav parakstīta.
30.10.2013 00:21 |
 
Reitings 457
Reģ: 22.12.2012
Mums par tiem parakstiem un kartēm stāstīja kad uzlika karšu terminālu. Man tieši sagadījās, ka vienai klientei nebija paraksta uz kartes, laikam bija nodzisis, es viņai palūdzu parakstīt un paskaidroju, kapēc. Izrādījās, ka viņa ir no kādas bankas darbiniekiem un teica, ka pareizi rīkojos.
Varbūt vienkārši šeit nemāku paskaidrot precīzi un saprotami, par tiem parakstiem.
29.10.2013 23:26 |
 
Reitings 68
Reģ: 27.03.2011
Tavs lieliskais priekšnieks vienkārši negribēja vai nemācēja labot šo kļūdu.
Pati kādu laiciņu strādāju veikalā, arī mums ik pa laikam gadījās šāda veida kļūdas (ok, gan ne par tik lielām summām). Vienmēr iestādei, kura apkalpoja mūsu karšu terminālu, rakstīju iesniegumu, lai labotu kļūdu. Vajadzēja kases čeka kopiju, termināla čeka kopiju un viss. Tālāk visu tā iestāde nokārtoja - sazinājās ar kartes īpašnieku, viņam bija jāapstirpina, ka ļauj noņemt iztrūkstošo summu un viss nokārtots. Dažreiz arī 5sant. dēļ, kurus novilkām no kartes par daudz, rakstījām iesniegumu. Protams, ir iespēja, ka kllients nepiekrīt, tad gan pašam jāatmaksā summa, bet manā gadījumā visi vienmēr piekrita.
Un, ja nekļūdos, tad no ārzemnieku kartēm trūkstošā summa vienkārši tika noņemta, nejautājot klientam. Ja viņš ceļ pretenziju, tad nu neko, ir jāskaita atpakaļ.
29.10.2013 21:52 |
 
Reitings 1220
Reģ: 28.08.2013
Un ja nu tavs priekšnieks shito visu lasa. Ar runāšanu var daudz ko panākt. Iemācies runāt. Klienti man atskaitijusi lielākas summas ko pārskaitīju neuzmanības dēļ. Viss ir risināms. Ar banku arī var sazināties.
29.10.2013 19:47 |
 
Reitings 3328
Reģ: 14.02.2013
jo kartes sūta pa pastu un tur var bieži neparakstīt. Aptuveni ir šādi, klients samaksā ar karti par preci/pakalpojumu karte nav parakstīta, tad praktiski, kartes īpašnieks var vēlāk paziņot, ka neko nav pircis un karte nav viņa un to naudu var saņemt atpakaļ. Šādi esot bijuši krāpšanas gadījumi, iztrūkstošo summu tad var nākties maksāt darbiniekam, kurš pieņēma karti un nepaskatījās.


Nu diezi vai... jā, kartes sūta pa pastu, bet pēc saņemšanas karte ir jāaktivizē savā internetbankā un tikai tad tā ir derīga lietošanai!!!! Turklāt- pin kods tak arī jāzina, lai ar svešu karti iepirktos!
29.10.2013 19:35 |
 
Reitings 457
Reģ: 22.12.2012
Pēdējā laikā ir daudz gadījumu dzirdēts, ka kasieris noņem par daudz naudas, piemēram, 20 ls vietā 200 ls šo gan dzirdēju sen atpakaļ ,darbā stāstīja, viņiem bija reāla situācija. Bet to var viegli labot, ja atmiņa neviļ caur bankas terminālu jau uzreiz var šo darījumu atcelt vai atgriest šo summu atpakaļ. Pašai reiz zobārstniecībā noņēma par daudz naudu un pēc pāris dienām liekā summa bija jau uz mana konta pārskaitīta.
Vienu gan zinu, ka obligāti ir uz kartes jāpārbauda vai tās īpašnieks to ir parakstījis, jo kartes sūta pa pastu un tur var bieži neparakstīt. Aptuveni ir šādi, klients samaksā ar karti par preci/pakalpojumu karte nav parakstīta, tad praktiski, kartes īpašnieks var vēlāk paziņot, ka neko nav pircis un karte nav viņa un to naudu var saņemt atpakaļ. Šādi esot bijuši krāpšanas gadījumi, iztrūkstošo summu tad var nākties maksāt darbiniekam, kurš pieņēma karti un nepaskatījās.
29.10.2013 18:55 |
 
Reitings 8171
Reģ: 14.01.2013
kampanella
29.10.2013 18:33 |
 
Reitings 4320
Reģ: 24.04.2012
nazi, lasīt māki? :D 60ls bija jāmaksā, bet meitene sajauca nulles un noņēma 60 saņus.

Bet es šokā par tiem banku stāstiem, nezināju, ka tā notiek
29.10.2013 18:08 |
 
Reitings 8171
Reģ: 14.01.2013
Kas tā par viesnicu,kur pa 60 saņiem var dzīvot? :D
29.10.2013 17:58 |
 
Reitings 4775
Reģ: 18.03.2012
turklāt bankām taču pašām sevi arī jāaaizsargā pret darbinieku negodprātību. ja uz šādām lietām tiks pievērtas acis un darbiniekam nekas nebūs jāmaksā, bankas cietīs milzu zaudējumus, jo strādājošie sāks izdomāt visādas mahinācijas - priekšniekam teiks, ka nokļūdījās un izdeva klientam par daudz, bet paši būs iepriekš sarunājuši, ka tie klienti, kam iedots vairāk nekā vajag, ir pašu paziņas, vīri vai sievas.
29.10.2013 17:47 |
 
Reitings 4775
Reģ: 18.03.2012
nē, tas nebija caur kaut ko kaut kur dzirdēts.
bellakilla, manuprāt, var būt nelabojami darījumi citu cilvēku negodprātības dēļ.
vēl prātā nāk gadījums, par ko pirms pāris gadiem rakstīja ārzemju ziņās, kad banka kļūdas pēc vienam vīrietim uz kontu pārskaitīja miljonu. Kad banka atjēdzās, čalis bija visu summu izņēmis ārā un kopā ar sievu pametis valsti nezināmā virzienā. nezinu, vai beigās viņus atrada. Gan jau, ka nē, un viņi ar viltotām pasēm un mainītiem vārdiem atpūšas kaut kur siltajās zemēs :D
29.10.2013 17:10 |
 
Reitings 1496
Reģ: 12.09.2009
man mute palika valja pa Sarlotes ierakstu? Nopietni? taa vina darija? vai tu to, kaut kad , kaut kur caur kaut ko esi dzirdejusi,ka it ka ta esot bijis :D
29.10.2013 16:56 |
 
Reitings 1681
Reģ: 01.09.2012
Būs "jāatstrādā" ...



Ja pie priekšnieka tad nav nekas pretī :D
29.10.2013 16:54 |
 
Reitings 27552
Reģ: 15.06.2012
Bli atcerejos šo gramatu...
29.10.2013 16:47 |
 
Reitings 271
Reģ: 28.06.2013
Būs "jāatstrādā" ... :D
29.10.2013 16:44 |
 
Reitings 3328
Reģ: 14.02.2013
zinu vienu gadījumu tepat LV, kad meitene, kas strādā bankā, apkalpošanā, novilka tāpat kā tu daudz mazāku summu nekā vajadzēja. Rezultātā dabūja ņemt kredītu padsmit tūkstošu apmērā, lai iztrūkumu nosegtu

Šarlote - maz ticami. Es tās meitenes vietā vērstos policijā ar iesniegumu. NAV tādu darījumu, kurus nevar labot. Pie tam pati banka.


Es arī zinu vienu tādu gadījumu (tepat - LV), kur bankas darbiniece, mainot klientam lielu summu valūtā, saputrojās un rezultātā iedeva klientam pāris štukas par daudz. Lai gan klients tika identificēts un sadzīts rokā, viņš paziņoja, ka naudas nav, ir iztērējis, neko nemaksās, paši vainīgi, ka uzdāvinājāt naudu u.t.t. Un par cik bankai bija gaužām vienalga, kas to iztrūkumu atmaksā (darbinieks vai klients), viņa nemaz nelika lietā visus savus iespējamos resursus un līdzekļus, lai piedzītu to naudu no klienta, kuram tā kļūdaini tika izsniegta! Līdz ar to darbiniece n-tos gadus pa bišķītim mēnesī atmaksā bankai šo trūkstošo naudu!
Pieļauju, ka arī pati darbiniece par ātru un par vieglu padevās, vajadzēja cīnīties, runāt ar vadību par iespējām.....
29.10.2013 16:34 |
 
Reitings 1681
Reģ: 01.09.2012
Nu es noteikti neļautu citiem maksāt par savam kļūdām, bet ja nu var vēl ko izlabot tad kāpēc, ne? Kolēģe arī vainīga, jo reģistrējot klientu nav arī veikusi datu parbaudi un autorizāciju, nedz arī priekšautorizaciju. Abas esam vainīgas...
29.10.2013 16:26 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits