Tavs lieliskais priekšnieks vienkārši negribēja vai nemācēja labot šo kļūdu.
Pati kādu laiciņu strādāju veikalā, arī mums ik pa laikam gadījās šāda veida kļūdas (ok, gan ne par tik lielām summām). Vienmēr iestādei, kura apkalpoja mūsu karšu terminālu, rakstīju iesniegumu, lai labotu kļūdu. Vajadzēja kases čeka kopiju, termināla čeka kopiju un viss. Tālāk visu tā iestāde nokārtoja - sazinājās ar kartes īpašnieku, viņam bija jāapstirpina, ka ļauj noņemt iztrūkstošo summu un viss nokārtots. Dažreiz arī 5sant. dēļ, kurus novilkām no kartes par daudz, rakstījām iesniegumu. Protams, ir iespēja, ka kllients nepiekrīt, tad gan pašam jāatmaksā summa, bet manā gadījumā visi vienmēr piekrita.
Un, ja nekļūdos, tad no ārzemnieku kartēm trūkstošā summa vienkārši tika noņemta, nejautājot klientam. Ja viņš ceļ pretenziju, tad nu neko, ir jāskaita atpakaļ.