Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Nu kā lai dara?

 
Reitings 483
Reģ: 15.08.2013
Labrīt!

Šī tēma būs par to, vai es varu iesniegt kādu sūdzību un vai maz vispār tādas tiek ņemtas vērā? šodien ēdot Rasas krēmsieru, iekšā bija metāla gabaliņš, un tāda kā drātiņa, gandrīz apēdu. NU tas nav normāli. es tomēr negribētu metālus ēst. ir gadījies kūciņās matus sagaršot un tādus garus. ko no tā vispār reāli panāk? nevajag man kompensācijas, bet negribu vairs visādus brīnumus atrast ēdienā!
22.10.2013 08:39 |
 
Reitings 463
Reģ: 18.10.2013
Pazvani uz customer service un izstasti, un tad jau redzes! Meginats nav zaudets!
22.10.2013 08:53 |
 
Reitings 7781
Reģ: 12.11.2010
tiesam nezinu ko tu tur vari dari. ja nu vienigi aizrakstit sudzibu uz uznemumu vai pazvanit viniem. pietam to vsu varetu paverst ta, ka tu pati tur es ielikusi ko:d
22.10.2013 08:54 |
 
Reitings 483
Reģ: 15.08.2013
bet tas nav normāli, ka ēdienā tiek drāts gabals, ja es viņu norītu, tad būtu ļoti bēdīgi, pat nezinu kāds iznākums varētu sanākt. zinu, ka citās valstīs uztaisītu skandālu un vēl honorāru dabūtu, bet šeit, laikam tā ir norma, ja ēdienā ir citas drazas klāt.
22.10.2013 14:28 |
 
Reitings 13903
Reģ: 18.02.2010
Tu jau pasūdzējies, aizrakstīji ražotājam, fotofiksāciju veici? Vai tā teikt "burkši savā virtuvē"?

Šobrīd izskatās pēc tipiskās urdētājas. Visur viss skaisti, tikai te slikti, bet pati lietas labā - tas ir reālu sūdzību pat neesi uzrakstījusi. Jo redz, te nav jēgas, te neka stāpat neuzlabosies, blaa, blaa, blaa...
22.10.2013 14:34 |
 
Reitings 2494
Reģ: 29.01.2009
PVD, PATC???
22.10.2013 14:37 |
 
10 gadi
Reitings 1221
Reģ: 07.06.2009
Nu, bet, womankind, pieredze tachu musu valsti rada, ka lietas laba LJOTI RETI kaut kas tiek darits. Ko var riet uzreiz autorei virsu! Ka tas viss butu jakarto - tu piezvani uz klientu servisu, sudzies, vinji vismaz atvainojas, censas darit kaut ko lietas laba. Latvija tie servisi neko realu nedara. Nerunaju tikai par edienu uznemumiem,bet, piemeram, ari apsaimniekotajs mana pilseta neko nedara, nevar izvest atkritumus, salabot gaismu pagjiitii, par ko es reali katru meneesi maksaju! un kad zvanu uz klientu servisu un sudzos, met nost telefonu. Un kas cilevkam atliek? Vai nu samierinaties vai jautat padomu citur. Musu valsti lielakais kauns uznemumam ir nonakt bez tabu, kaut gan tas ir nepareizi. Viniem vajadzet atvainoties, darit kaut ko, lidz ko vismaz viens cilveks sudzas.
Uzskatu, ka metals nav normals ediena. Kad kafejnicas vai restorana sagarsoju matus, vienmer pasaku, ja ari ediens ir bijis garsigs, jo tomer higiena ir jaievero! Ir bijis, ka piedava kadu dzerienu par to, ir bijis, ka piedava nemaksat, ir bijis, ka neko nepiedava,bet atvainojas. Nevajag jau kompensacijas,tikai, lai tas vairs neatkartotos citiem klientiem.
22.10.2013 14:41 |
 
Reitings 11429
Reģ: 02.07.2013
Sūdzību rakstīt var,protams.

Es jau gribēju rakstīt sūdzību par to,ka man tagad ir Zara mētelis sabojāts, jo nopirkām Fantas pudeli vaikalā, kuru nesu rokā, nu tā kā padusē. Un no etiķetes tāāāāā nosmērējās mētelis,ka atmazgāt nevar pilnīgi un galīgi nekā. Bet eeeeeh, ko tur ņemties,atkal kasīties. Mētelis miskastē jāmet, škrobe jau ir.
22.10.2013 14:44 |
 
Reitings 738
Reģ: 06.09.2013
Man gadījies plombīra saldējumā nagu atrast. Protams, uzreiz viss saldējums iznāca ārā, pārāk pretīgi
22.10.2013 14:44 |
 
Reitings 949
Reģ: 15.04.2013
bet šeit, laikam tā ir norma, ja ēdienā ir citas drazas klāt.

mhm, nu noteikti. piekrītu womankind.

nekur tā nav norma, kā var vispār kaut ko tādu teikt? raksti uz bez tabu :D
22.10.2013 14:44 |
 
Reitings 11429
Reģ: 02.07.2013
Mes vispār tik daudz ko nezinam un apēdam :D
Gintas gadijumā ,tas pats saldējums kā tiek ražots, ntie cilvēki tur iešpļauj, iečurā vai iemevj, bet mēs gardu muti apēdam, jo krāsvielas un smaržvielas un citas vielas to visu neitralizē un mmmm kāda ņamma.
Vakar ar vīru runājām par šo tēmu tieši. Ko mēs apēdam, nezinot,kas tur iekšā. Desiņas un cīsiņus, tos pašus augļus un dārzeņus audzē kā.. apsmidzinot ar visādām kakām. Jogurtos ir tādas kakas iekšā,ka tik saturies. Gaļu pērkam, bet nezinam kā pret to dzīvnieciņu izturējās un cik ļauni nogalināja.

Labāk ir nezināt.
22.10.2013 14:49 |
 
Reitings 483
Reģ: 15.08.2013
Varbūt nedaudz pārsteidzot sakot, ka tā ir norma. taču man vienai ir gadījies atrast drazas ēdienā, noteikti arī kādam citam. Sav a virtuvē neburkšķu, jautāju vai vispār ir kāda jēga ko rakstīt un sūdzēties utt. ? No savas personīgās pieredzes ( labi, tas bija mazs uzņēmums, tomēr ) pīrāgā gadījās mats, tāds diezgan "brangs" toreiz negāju neko ne lamāties neko, tikai nākamreiz kad pirku turpat bulciņas , izstāstīju par to matu, man atcirta, ka tā nevarot būt. nu ok neko pateicu, ka es tikai brīdinu. pēc kāda laika man gadījās atkārtoti mats šī paša uzņēmuma konditorejas izstrādājumos. vairāk tur arī negāju un neko neteicu, lieki piebilst, ka kūkas tur vairs nepērku. doma vairāk bija, vai ir jēga sūdzēties? ja ražotājs īsti neņems galvā? ir gadījies arī, no Laimas produkcijas, izslavētie tārpi, bet to es takā sapratu, ka veikala vaina vai kkā tā. tieši tāpēc tas pieņēmums, ka tas ir " normāli"
22.10.2013 14:58 |
 
Reitings 3298
Reģ: 16.04.2012
Manuprāt, pie mums tiešām tam visam nav jēgas. Es domāju, ka PTAC ir ko ņemtiem ar visām omēm, un citiem trakajiem, kas tur stiep iesniegumus katru dienu tā kā uz darbu praktiski. Es Tavā vietā izmantotu iespēju atstāt savu komentāru bezmaksas tālrunī, ko parasti lielākie ražotāji vienmēr norāda uz iepakojuma.
22.10.2013 15:04 |
 
Reitings 13903
Reģ: 18.02.2010
Sav a virtuvē neburkšķu, jautāju vai vispār ir kāda jēga ko rakstīt un sūdzēties utt. ?

Manuprāt, pie mums tiešām tam visam nav jēgas.

Nu, meitenes, kā tas ir - NAV JĒGAS!?
Protams, ka ir jēga! Kas gabals nokritīs no tā, ka informēsiet ražotāju? Vai jums gabals nokritīs, ja informēsiet pretīm braucošu automašīnu, ka tai nav ieslēgtas tuvās gaismas? Vai gabals nokritīs, ka pacelsiet kādam izkritušu lapiņu un atdosiet saimniekam?

Jā, ļoti iespējams jums no tā nebūs materiāls labums, bet kādēļ neizdarīt ko tādu, kas iespējams var novērst kādas citas nepatikšanas, neveiksmes un nelaimes.
22.10.2013 15:12 |
 
Reitings 3298
Reģ: 16.04.2012
Kas gabals nokritīs no tā, ka informēsiet ražotāju?


Es Tavā vietā izmantotu iespēju atstāt savu komentāru bezmaksas tālrunī, ko parasti lielākie ražotāji vienmēr norāda uz iepakojuma.


tieši par to es arī runāju womankind
22.10.2013 15:14 |
 
Reitings 155
Reģ: 06.03.2012
Nav normāli atrast drazas pārtikas produktos.
Attiecībā uz ziņošanu ražotājam - var gadīties, ka lielie uzņēmumi jau ir noguruši no šīm sūdzībām un uzskata tās par konkurentu centiem nomelnot konkrēto ražotāju. Tomēr, ja ražotājs ir apzinīgs, konkrētā produkta ražošanas iekārtām noteikti tiks veikta pārbaude un turpmāki negadījumi novērsti.
Man gan tikai vienreiz gadījies nopirkt pārtiku ar svešķermeņiem - konservētajās pupiņās atradu tārpu, kad lielākā daļa no pupiņām bija apēstas.. :(
22.10.2013 15:15 |
 
Reitings 8272
Reģ: 29.01.2009
naiznu gan, vai tam ir liela jēga. informēt vari, bet diez vai, ka viņi varēs tev garantēt, ka nekad dzīvē ko tādu vairāk nevarēsi atrast ēdienā. protams, tas liks viņiem būs uzmanīgākiem, bet šādas problēmas ir vienmēr bijušas un būs. es gan ne ar ko tādu neesmu sastapusies. cik reāli ir pierādīt, ka tev tiešām tā bija, nezinu.
22.10.2013 15:23 |
 
Reitings 483
Reģ: 15.08.2013
womankind runa iet tikai un vienīgi par diskusijas tēmu - atrasto pārtikas produktos, ne [ar autobraucējiem utt.
kā jau minēju, savu personīgo pieredzi, tāpēc arī šaubos, ka tam ir jēga, jo ja mazs uzņēmums, kam būtu ļoti jārūpējas par to, lai viss būtu ok, jo apgrozījums nav ynk liels, var tā pateikt, tad rodas iespaids, ka lielām kompānijām, tas vispār varētu neinteresēt.
22.10.2013 15:29 |
 
10 gadi
Reitings 3141
Reģ: 13.11.2011
es vienreiz maximas biešu salātos stikla gabalu atradu, un ne tādu mazo. tajā pašā dienā aiznesu uz veikalu, parādīju čeku un naudu atdeva.
22.10.2013 15:37 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits