Nu, bet, womankind, pieredze tachu musu valsti rada, ka lietas laba LJOTI RETI kaut kas tiek darits. Ko var riet uzreiz autorei virsu! Ka tas viss butu jakarto - tu piezvani uz klientu servisu, sudzies, vinji vismaz atvainojas, censas darit kaut ko lietas laba. Latvija tie servisi neko realu nedara. Nerunaju tikai par edienu uznemumiem,bet, piemeram, ari apsaimniekotajs mana pilseta neko nedara, nevar izvest atkritumus, salabot gaismu pagjiitii, par ko es reali katru meneesi maksaju! un kad zvanu uz klientu servisu un sudzos, met nost telefonu. Un kas cilevkam atliek? Vai nu samierinaties vai jautat padomu citur. Musu valsti lielakais kauns uznemumam ir nonakt bez tabu, kaut gan tas ir nepareizi. Viniem vajadzet atvainoties, darit kaut ko, lidz ko vismaz viens cilveks sudzas.
Uzskatu, ka metals nav normals ediena. Kad kafejnicas vai restorana sagarsoju matus, vienmer pasaku, ja ari ediens ir bijis garsigs, jo tomer higiena ir jaievero! Ir bijis, ka piedava kadu dzerienu par to, ir bijis, ka piedava nemaksat, ir bijis, ka neko nepiedava,bet atvainojas. Nevajag jau kompensacijas,tikai, lai tas vairs neatkartotos citiem klientiem.