Gadījumā ar to ķīnas kāpostu, veikalam būtu jānodrošina, lai to apvītušo lapu tur nav. Ja tādas redzi, palūdz, lai kāda pārdevēja noņem tās lapas un iepako to ķīnas kāpostu no jauna. Neatceros precīzi vai Maximās arī, bet šķiet uz tās plēves bija arī cena virsū - mazāk lapu, mazāk svara, mazāka cena. Tāpēc es lūgtu kādai pārdevējai to izdarīt, nevis darītu pati.
Noteikti nevajadzētu uz savu galvu kaut ko garšot - tā var tirgū, palūgt, lai iedod pagaršot, veikalā tas ir nepieņemami.
Nevajadzētu plēst vaļā preces iepakojumu un to ēst/dzert, pirms par to ir samaksāts.
Par pašas sabojātu preci noteikti ir jāsamaksā.
Vajag pavērot marķējumus ar derīguma termiņu - ir gadījies pamanīt, ka ir pārmarķēti. Tāpat ir tiesības pārdevējai paziņot, ka produkts ir nederīgs, ja cenu uzlīme ir tieši uz derīguma termiņa, tā arī ir pircēja maldināšana, jo Tu nevari zināt, vai nepērc vecu.
Momentā neko vairāk nevaru iedomāties.