Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Catrice stends-atlaides.Kurš vainīgs?

 
Reitings 1609
Reģ: 03.03.2013
Ļoti nepatīkama situācija šodien notika.Braucot no draudzenes,iebraucu Jūrmalas Drogās.Ieraudzīju,ka Catrice produkcijai atlaide.Ļoti skaistam acu ēnu tonim bija atlaide (iezīmēts ar dzelteno krāsu) un vēl pēdējais palicis.Nu paņēmu.Pārdevēja skenē (vai kā to pareizi sauc) manas preces un es ieraugu,ka Catrice ēnai nav atlaide.Saku,ka pie stenda tieši šim tonim ir atlaide.Pārdevēja pieiet,paskatās,atnāk atpakaļ un saka man
"Es nezinu kā viņi te tās atlaides salikuši,bet šim nav atlaide."
Es saku : "Vai tad tas ir man jāzina?"
Pārdevēja : "Nē,nē,bet mums neuzrādās,ka šim produktam ir atlaide.Nezinu kā Catrice firma tur ir salikusi."
Es: "Bet jūs šeit strādājat,kā jūs varat nezināt?Vai tad firma patvaļīgi var likt atlaides kā vēlas un klientam ir tomēr jāmaksā pilnā cena?"
Apnika klausīties pārdevējas "es nezinu",tā kā tonis bija skaists,paņēmu pa pilno cenu un devos.Protams, 50 sant. nebija žēl samaksāt pa virsu,bet šī nav pirmā reize,kad problēmas ir ar Catrice firmas cenrādi Drogas veikalā.Tagad nesaprotu,kurš tad ir vainīgs Catrice,kas piegādā produktu un it kā liek nepareizās cenas,vai Drogas?Un ko es kā klients varu darīt?Protams,varēju jau nepirkt,bet tomēr man interesē kā var būt tā,ka neviens nezina kam liek atlaides.Patiesībā jūtos apšmaukta.
04.09.2013 20:18 |
 
Reitings 5119
Reģ: 29.01.2009
Jā, man tāda pati pieredze. Ir ir stulbi. :)
04.09.2013 20:19 |
 
Reitings 615
Reģ: 20.10.2009
Jā, ir tā, ka pati firma nāk uz veikalu un kārto savus stendus. Bieži nē, bet gadās. Iespējams kaut ko sajauca. Cilvēki mēdz kļūdīties.
04.09.2013 20:22 |
 
Reitings 3278
Reģ: 18.02.2009
Tā kā vidusskolas laikā biju strādājusi veikalā, tad zinu, ka paršo lietu nav vainīgas pārdevejas, bet vainīgs/-a ir preču pieņēmēja, kura tad visu reģistrē. Tātad, nav paspējusi/aizmirsusi reģistrēt, līdz ar to - kasē nekas neparādās.
04.09.2013 20:22 |
 
Reitings 1609
Reģ: 03.03.2013
Aniii Es jau nesaku,ka pārdevējas vaina.Bet tā nav pirmā reize.

ms_mad Arī ar vecākām produkcijām tā bija un ne tikai ar vienu produktu,bet vairākiem.
04.09.2013 20:24 |
 
Reitings 85
Reģ: 02.11.2012
Ar catrice atlaidēm ir tā, ka ar dzelteno krāsu iezīmēti ir konkrēti toņi jeb cipariņi, tātad ļoti sīki un skrupulozi jāpēta, kuram konkrētam tonim ir atlaide un kuram nav!
04.09.2013 20:27 |
 
Reitings 1609
Reģ: 03.03.2013
Windgirl Manam konkrētajam bija,pārdevēja to akceptēja,bet par atlaižu piešķiršanu taisnojās,ka nezina kāpēc neesot.
04.09.2013 20:28 |
 
Reitings 85
Reģ: 02.11.2012
Viss jau automātiski parādās un pārdevējas tiešām neko daudz nevar izdarīt, ja tevi nepamierina cenu tad vienkārši saki, ka neņemsi. Ar catrice atlaidēm tiešām daudz jāpēta. Bet arī - pārdevēja, kas tevi apkalpoja, gan izklausās nelaipna.
04.09.2013 20:32 |
 
10 gadi
Reitings 622
Reģ: 13.06.2013
man taa gaadiiijaas ar Garnier dezodorantu. ieeju Drogaas, skatos: ooo, atlaide no 2 ls uz latu ar santiimiem.
Aizeju pie kases, man, protams, galvaa taa cena staav un, nu, neko, nopeerku ,dodos maajaas.
Aizejot maajaas, secinaaju, ka ieskaitiiits vinsh par cenu bez atlaides.. :( Kaut gan visai Garnier produkcijai bija atlaides, sad :(
04.09.2013 20:38 |
 
Reitings 1609
Reģ: 03.03.2013
Windgirl Nu jā,es biju gaidījusi,ka tā pārdevēja pasauks kādu vecāko vai uzzinās,bet teica tikai un vienīgi "es nezinu"
04.09.2013 20:40 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
Pārdevējai attiecīgā situācijā būtu:
1) Jāatvainojas par pārpratumu
2) Jāpiedāvā risināt situāciju ar veikala vadītāju
3) Atkarībā no veikala vadītājas tā brīža iespējām:
3.1 Jāizlabo cena un jāpārdod par plauktā norādīto (Tas brīžiem nav iespējams, jo to dara centralizēti, nevis katrā veikalā atsevišķi, līdz ar to pavēlāk vakaros nekas nesanāks)
3.2 Jāatvainojas vēlreiz par situāciju un jāpiedāvā iegādāties par kases aparātā norādīto cenu.
3.3 Jāizņem prece no pārdošanas līdz brīdim, kad cenu jautājums tiks noskaidrots.

Drogās ar šo te bieži ir problēmas. Pārdevējas vienkārši noburkšķ, ka neko nezin un ja nevēlos pirkt par pilnu cenu, varot neņemt vispār. Ik pa brīdim saskaros ar tādu attieksmi, tad pati pieprasu vadītāju un skaidrojamies nu jau ne tikai par cenu, bet arī par attieksmi. Ja tādas nedresēs, nekas nemainīsies. Piemājas Drogās vismaz pret mani jau vairs neatļaujas burkšķēt.
04.09.2013 20:47 |
 
Reitings 541
Reģ: 17.01.2013
Ir, protams, forši pateikt, ka pārdevējas nelaipnas utt, skaidroties par cenu un attieksmi ar veikala vadītāju, uzskaitīt, kas būtu jādara konkrētajā situācijā, bet realitātē ar tādu vadības politiku, kāda ir Drogās, tur nav, ko pārmest ne pārdevējām, ne veikala vadītājām.
04.09.2013 20:55 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
ligavina, ja pārdevējs pat nemēģina risināt konfliktu, man ir ko pārmest tieši viņai. Es esmu klients, man pie vienas vietas, kāda viņai vadība. Mans priekšnieks arī nav medusmaize, bet, ja projektos kaut kas nesaskan, starp viņu un klientu esmu es. Un risinu, citādi palikšu bez darba. Viņai arī jārisina, vai arī jāiet prom no darba.
04.09.2013 20:58 |
 
Reitings 85
Reģ: 02.11.2012
Piekrītu, jo pārdevēju tiešais pienākums - apkalpot klientus, ja viņš ar kaut ko nav apmierināts, problēma jārisina!
04.09.2013 21:01 |
 
Reitings 541
Reģ: 17.01.2013
Kāpēc tai pārdevējai censties risināt konfliktu, ja viņai par to pat paldies nepateiks, toties kļūdas visā darbā gan nevilcināsies norādīt? Pohujisms nav diagnoze jau pēc noklusējuma. Pohujisms iestājas laika gaitā.
Reāli ļoti labi dzīvē var redzēt, kurā uzņēmumā darbinieki ir vienaldzīgi, un tiek izmantota metode "aizies šis, atnāks cits."
Klienti tur var spert ar kājiņu pie zemes, cik tīk, kamēr nemainīsies šo uzņēmumu domāšana, tikmēr nemainīsies apkalpošana.
04.09.2013 21:05 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Prece ir jāpārdod par tādu cenu, kāda ir norādīta. Ja plauktā ir atlaides, bet caur kasi neiet ir jāatmaksā starpība.
Tas ir patērētāja tiesības.
04.09.2013 21:10 |
 
Reitings 1440
Reģ: 08.04.2013
Es tieši ne tik sen kā nostrādāju Jūrmalas drogās,man gluži tā negadījās,bet pilnīgi spēju saprast tavas sajūtas,nav forši tikt šādi "apčakarētam" pie kases.

Varbūt ne pa ķeksi,bet,kad es tur strādāju,allaž centos iejusties klienta ādā,es arī tīri cilvēciski spēju saprast to vilšanos,ja kāda cena neatbilda,bet reti kad tā gadījās un,ja gadījās,tad saucu vecāko pārdevēju,jo nebiju instruēta kā rīkoties,tur vispār īpaši neko neizskaidroja par problēmsituācijām,tikai pamatus :D

Bet man pašai tracina,ja atbild ar "es nezinu",tāpēc es pati tolaik labāk pasaucu palīgā kādu augstākstāvošu konsultanti nekā atrunājos ar "es nezinu",jo allaž apzinājos,cik ļoti šāda atbilde mēdz izbesīt.
04.09.2013 21:12 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
ligavina Izskatās, ka pati strādā šādu drabu. Cilvēkiem ar vājiem nerviem nav ko meklēt pārdošanā. Esmu strādājusi Narvesenā, tas bija murgs, bet manis minētie punkti bija obligāta prasība, mēdza kontrolpircējus iesūtīt, pasarg dievs, ja attieksme būtu tāda...

Tā, ka vai nu dari, kas jādara vai maini darbu. Ja man vajag šampūnu, man ir vienalga, ka Tev ir mēnešreizes un kašķis ar priekšnieku - ja Tu stāvi aiz letes, man Tu smaidi un risini konfliktu, citādi Tev tiešām būs kašķis arī ar mani.
Šitādus pārdevējus par domu vien jāatlaiž, ka p***j mpar klientiem. Tev maksā par to, ka es dabūju savu šampūnu un esmu laimīga, nevis par mana garastāvokļa maitāšanu. Neturi slodzi, ej prom un nemaitā dzīvi cilvēkiem, kas neko nav Tev nodarījuši.
04.09.2013 21:14 |
 
10 gadi
Reitings 4901
Reģ: 29.01.2009
Zīle, vari atrast to likuma pantu, par kuru uzrakstīji? Es esmu dzirdējusi, ka tā jādara, bet vai tad reāli pastāv tāds likums?
04.09.2013 21:19 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
04.09.2013 21:36 |
 
Reitings 541
Reģ: 17.01.2013
Drogās esmu bijusi tieši tā ļaunā kontrolpircēja lomā, no tā un no pietiekamas informācijas par otro skatuves pusi arī šādi secinājumi. Ja uzņēmums vēlas un piestrādā pie darbinieku apmācības un motivācijas, tad var panākt ļoti labu servisu.

Bet vispār - stervozu būtņu pilna pasaule, kā te labi redzams.
04.09.2013 21:51 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits