Lieta sekojoša- vīrs vakar nopirka jaunu/citu automašīnu caur ss.lv no privātpersonas. Apskates laikā un izbraucot mazu līkumiņu viss bija okei un mašīnu nopirka. Iepriekšējā īpašniece teica, ka viss esot ok, vienīgi sānu logs nestrādā. Tas būtu sīkums.
Braucot mājās pēc nepilniem 100km mašinas motorā iemetās "dzenis" tā rezultātā motors ir beigts. Un to nevar nobeigt pie pirmā brauciena. Vienvārdsakot- uz pārdošanas brīdi nedaudz pielaboja motoru, lai var iesmērēt pircējam.
Zvanījām īpasniecei un teicām, kas par lietu. Viņa ir gatava kompensēt 50 ls, lai gan tēloja, ka neko nezin par motora brāķi. Kas ir 50 ls, ja pats lētakais motors maksā 250ls tādai mašīnai+nomaiņa.
Zvanījām patērētāju tiesību centram, tur teica, ka šīs lietas jakārto caur juristu.
Tagad sazinājamies ar juristu un pēc kāda laika pakonsultēsimies ar viņu.
Kādai ir bijusi līdzīga pieredze? ko vēl varētu darī, kā atrisināt problēmu?
Gribētos visu atrisināt mierīgā ceļā un lietu izbeigtu, ja bijusī īpašniece kompensētu kaut vai 150 ls, bet viņa savu vainu noliedz.