ce matemaatik a

 
Reitings 86
Reģ: 30.06.2013
meitenes vrb kada saprot ko nozime
o.o3
0,02
o.32
tas skaitās nolikts ? sanak tie 5 % ?
06.07.2013 16:05 |
 
10 gadi
Reitings 5929
Reģ: 29.01.2009
Goda vārds nesaprotu, kā var nedabūt 5% :D
06.07.2013 17:51 |
 
Reitings 86
Reģ: 30.06.2013
te ar mācīšano snav nekāda sakara ;)
man vidējā sanāk 8 pēc liecības , man stipra puse ir humanitāras zināšanas , NEVIS SKAITĻI !macījos ļoti pirms eksāmena un vsp visus 12 gadus uz skolu gāju vnk nav dots , kas nav dot sto ar biezpienu neiegūsi
06.07.2013 18:07 |
 
10 gadi
Reitings 1221
Reģ: 07.06.2009
esi tu nokārtojusi. viss.
06.07.2013 18:08 |
 
Reitings 86
Reģ: 30.06.2013
paldies tassimo , tas ir labaakais ko šodien izlasiju :)
06.07.2013 18:09 |
 
10 gadi
Reitings 848
Reģ: 09.06.2012
Esi nokārtojusi.
06.07.2013 19:52 |
 
Reitings 207
Reģ: 16.08.2012
Lai dabūtu tos 5% vajadzēja 4 punktus dabūt. Ja tiešām to nevar izdarīt (nerunāju par šo gadījumu, bet vispār), tad tiešām, varbūt, labāk vajadzētu kādu gadiņu pamācīties vēlreiz, ja bezjēgā 12 gadi nosēdēti.
06.07.2013 19:59 |
 
Reitings 1440
Reģ: 08.04.2013
Nav par matemātikas eksāmenu,bet tomēr pajautāšu - no cik % angļu valodā bija A līmenis (nu tas tagadējais C1,you know what I mean)?
06.07.2013 20:16 |
 
Reitings 660
Reģ: 12.02.2012
tagad a ir pielīdzināms B2, vai tad ne? tas skaitas augstākais angļu valodā...
06.07.2013 20:25 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
manhattanite, man tapati sape, kas tev. abam mums c1 neskaitas, jo to varetu dabut vien no 90 vai 95 %. izradas, ka neesam nemaz tik gudras! ja limenjus tiesham izliek skatoties uz valsts kopejiem rezultatiem, lai kaut ko izlidzinatu, tad es esmu baigaa nesaprashana. vai tad eksamenam nav 'japarada, ko cilveks zina', nevis japielidzinas valsts limenim?
manh, mums sakrit visi punkti, vienigi man mainas kategorijas. uz apelaciju kaut ka negribas sutit, bet samierinaties ari ne. ko darit? :D
06.07.2013 20:32 |
 
Reitings 39
Reģ: 31.05.2013
izskatās, ka vairāk dotas humanitārās, ka komatus lietot nemāk. :D
un patiesībā brīnos, ka vispār nolikts, ja jau no trim skaitļiem vidējo nemāk izrēķināt.
06.07.2013 20:33 |
 
Reitings 207
Reģ: 16.08.2012
Angļu valodā augstākais, ko mūsu eksāmenā var dabūt ir C1, kas sākas no 95%, B2 70-94%, B1 40-69%. Ja ir zemāk, tad līmeni nenorāda. (http://visc.gov.lv/vispizglitiba/eksameni/dokumenti/metmat/inf_mat_par_eks_pielidzinamibu_ekp_lim.pdf) Bet tos ABCDEF līmeņus gan laikam pielīdzina kaut kā valsts kopējiem rezultātiem, jo man, piemēram, angļu val. par kādiem 6% augstāk kā vēsture, vēsturē līmenis A, bet angļu val. B.
06.07.2013 20:47 |
 
Reitings 237
Reģ: 30.01.2010
Vispār traki... Cik lasu, matemātikā manā skatījumā rezultāti ir samērā drausmīgi. Kas notiek ar jauniešiem? Tiešām vairs nav itin nekādas loģiskās domāšanas vai eksāmenā kaut kādus brīnumus prasa? Paralēli dzirdu, ka absolventi vēl lielās savā starpā, ka skolotāji eksāmenu laikā palīdz, ka no klases biedriem nošpikots. Esmu šokēta... Kaut kā neticās, ka matemātikā totālie zābaki visi, bet humanitārajos priekšmetos ģēniji. Vismaz manos laikos parasti bija tā, ka vai nu visos priekšmetos pietiekami labi gāja, vai arī skolnieki bija tik slinki, ka nevienā negāja. Kā tad tur ir? Izglītības līmenis pāris gados tik ļoti krities?
07.07.2013 03:05 |
 
Reitings 382
Reģ: 25.11.2010
larina, man bija lielāks šoks ieraudzīt par vēstures rezultātiem, kur vidējais vērtējums esot zem 40%
07.07.2013 03:18 |
 
Reitings 237
Reģ: 30.01.2010
Nopietni? Pat puse nav? Ogo...
07.07.2013 11:02 |
 
10 gadi
Reitings 3675
Reģ: 24.09.2012
Man, piemēram, matemātikā ir 51%, domāju, ka nekas traģisks tas nav :) bet nu jā, nezinu, kas kuram liekas pieņemami :D
07.07.2013 11:13 |
 
Reitings 237
Reģ: 30.01.2010
Nu tas būtībā atkarīgs no tā, cik ļoti Tev matemātika vajadzīga būs nākotnes studijās. Es personīgi raudātu, ja uzzinātu, ka matemātikā tikai pusi būtu zinājusi, jo aizgāju studēn inženiera jomā :D Bet atkal man ģeogrāfijā aprakstošajā daļā 11.klasē (pirms 7 gadiem laikam) bija savākti tikai 25%, par ko es biju totālā šokā. Labi, ka kaut kā to kompensēju ar pārējām daļām un rezultātā bija B līmenis (laikam pārējiem tajā gadā arī negāja).
Man šķiet, ka manā laikā vairāk bija kaut kāda mērķtiecība, katram tā latiņa bija augstāk nolikta, jo reti kurš priecājās par rezultātiem, kas zemāki par pusi no visa eksāmena apjoma.
Es ceru, ka mūsdienu jaunieši ir vismaz radoši, jo komunikācijas spējas un labas idejas arī var palīdzēt izsisties dzīvē. Bet, ja aug kārtējie - neko negribu darī, bet maksājiet man lielu algu, tad tas ir skumji.
07.07.2013 11:35 |
 
Reitings 70
Reģ: 19.02.2013
Vai kāda man varētu paskaidrot, kāds līmenis sanāk CE Matemātikā, ja kopējais iegūto procentu skaits ir 23%? Jo tagad līmeņu tajās lapās neuzrāda, latvija.lv arī neatradu, bet vidēji, kurš līmenis tas sanāk? E iznāk?
07.07.2013 13:11 |
 
Reitings 1714
Reģ: 15.08.2012
Pieredze liecina, ka tik tiešām nevar būt tā, ka humanitārās mācības padodas labi, bet matemātika galīgi nē. Jo matemātika nav tikai pliki cipari, bet arī loģiskā domāšana, kas nepieciešama arī apgūstot humanitārās zinības. Piemēram, mācoties valodas, loģikai ir ļoti būtiska nozīme.
Vai varbūt kāda uzskata, ka tas, ka viņai laba atmiņa un visu var iekalt no galvas, nozīmē, ka viņa ir talantīga humanitārajā jomā?
07.07.2013 13:23 |
 
Reitings 893
Reģ: 13.06.2013
Tik pieaugušas sievietes, domā par nopietnām attiecībām, nākotni utt.
Tajā pašā laikā CE sertifikāts daudzām šķiet pārāk sarežģīts informācijas avots.
Centīšos īsumā paskaidrot.
Šī gada CE vairs nenotiek vērtēšana atbilstoši kādiem līmeņiem; tagad visu nosaka iegūto procenti. Matemātikas CE gadījumā procentus piešķir trīs kategorijās: zināšanas un pamatprasmes, zināšanu lietojums standartsituācijas, zināšanu pielietojums nestandarta situācijās. Citējot MK noteikumus: "Centralizētajos eksāmenos izglītojamo mācību sasniegumus izsaka procentuālajā novērtējumā. Iegūto novērtējumu ieraksta vispārējās vidējās izglītības sertifikātā, norādot kopējo procentuālo novērtējumu un procentuālo novērtējumu katrai eksāmena daļai." Savukārt kopējais procentuālais vērtējums ir iegūto punktu skaita attiecība pret maksimāli iegūstamo punktu skaitu.
Cacām un blondīnēm iepriekš sacīto ilustrēšu ar piemēru. Šī gada CE matemātikā 1. daļā bija iespējams iegūt maksimāli 25 punktus; 2. daļā - 40 punktus; 3. daļā - 15. punktus. Kopā tātad iespējams iegūt maksimāli 80 punktus.
Ja gudra, inteliģenta meitene, teiksim, 1. daļā iegūst 25 punktus, 2. - daļā – 38, bet 3.daļā - 12, tad procentuāli viņa būs ieguvusi 100%, 95% un 80%, bet kopējais procentuālais līmenis būs (25+38+12)/80*100~94%
07.07.2013 13:54 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits