Nu tas būtībā atkarīgs no tā, cik ļoti Tev matemātika vajadzīga būs nākotnes studijās. Es personīgi raudātu, ja uzzinātu, ka matemātikā tikai pusi būtu zinājusi, jo aizgāju studēn inženiera jomā :D Bet atkal man ģeogrāfijā aprakstošajā daļā 11.klasē (pirms 7 gadiem laikam) bija savākti tikai 25%, par ko es biju totālā šokā. Labi, ka kaut kā to kompensēju ar pārējām daļām un rezultātā bija B līmenis (laikam pārējiem tajā gadā arī negāja).
Man šķiet, ka manā laikā vairāk bija kaut kāda mērķtiecība, katram tā latiņa bija augstāk nolikta, jo reti kurš priecājās par rezultātiem, kas zemāki par pusi no visa eksāmena apjoma.
Es ceru, ka mūsdienu jaunieši ir vismaz radoši, jo komunikācijas spējas un labas idejas arī var palīdzēt izsisties dzīvē. Bet, ja aug kārtējie - neko negribu darī, bet maksājiet man lielu algu, tad tas ir skumji.