Es arī iekļuvu avārijā, bet tas bija rudenī, vainīgajai bija Gjensidige apdrošināšana man Balva. Tad , kad pazvanīju uz to kantori ļoti nelaipni atbildēja, aizbraucu pie viņiem sakārtoju papīrus, darbinieki tikpat nelaipni, kā pa telefonu runāja, centos būt laipna , bet sajūta tāda, ka es viņas esmu iztraucējusi. Viens pie otra mani gan nesūtīja, bet, kad fotogrāfēja bojājumus tad fotogrāfētājs iebilda dažas lietas fotogrāfēt, jo to nevarēšot redzēt. Pie novērtēšanas klāt nebiju, jo mašīnu uzticēja tēva draugam par cik viņš remontē auto servisā, kur viņš strādā.
Summu cik atceros diezgan ātri piešķīra nedēļas vai divu laikā, vienīgi pašu summu nenosauca, servisā pateica, ka esot konfidenciāla informācija, man gan izdevās izvilkt cik tad ir tā summa, bet, kas gan to zin vai tā bija īstā vai serviss sev ko kabatā ielika, jo novērtētāji un serviss bija vienās telpās un likās brīžiem aizdomīgi. Turklāt tagad pamanījām, ka priekšējais lukturis ko mainīja nav orģināls. Cik dzirdēju no paziņām arī viņiem bija problēmas ar šo kompāniju. Vispār iesaku turēties pa gabalu no šādām firmām