Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Gjensidige OCTA

 
Reitings 1457
Reģ: 18.03.2009
Sveikas, cosmo meitenes!

Nesen mana automašīna iekļuva ceļu satiksmes negadījumā. Cietušo nav, bet mašīna ir pilnīgi neremontējama. Vainīgai pusei apdrošinātājs ir Gjensidige, ar kuru problēmas sākās jau pašā sākumā - "sūtīja no viena pie nākamā" (ar izņēmumiem, bija arī patīkami darbinieki, kas centās palīdzēt), tagad gan jau esmu uzrakstījusi iesniegumu un atliek tikai gaidīt, kad vērtētājs brauks apskatīt automašīnu.
Vēlējos jautāt vai kādai ir bijusi jebkāda veida saskarsme ar Gjensidige atlīdzības izmaksu? Cik ilgi tas process "velkas" realitātē? Un vai ar izmaksu nav kādu "zemūdens akmeņu", ar ko rēķināties?
13.04.2013 09:59 |
 
Reitings 3467
Reģ: 24.09.2012
Ar Gjensidige saskarsme nav bijusi, bet kā jebkuram apdrošinātājam, skaties, vai bojājumus nenovērtē pārāk maz, lai beigās pašai servisā vēl kas klāt nav jāmaksā pie remontēšanas.
13.04.2013 10:10 |
 
Reitings 1457
Reģ: 18.03.2009
Mana situācija ir tāda, ka mašīna nav remontējama, sadursme bijusi pārāk spēcīga. Tāpēc baidos, ka izmaksās man mazāk par patieso tirgus vērtību..
13.04.2013 10:26 |
 
Reitings 457
Reģ: 22.12.2012
Es arī iekļuvu avārijā, bet tas bija rudenī, vainīgajai bija Gjensidige apdrošināšana man Balva. Tad , kad pazvanīju uz to kantori ļoti nelaipni atbildēja, aizbraucu pie viņiem sakārtoju papīrus, darbinieki tikpat nelaipni, kā pa telefonu runāja, centos būt laipna , bet sajūta tāda, ka es viņas esmu iztraucējusi. Viens pie otra mani gan nesūtīja, bet, kad fotogrāfēja bojājumus tad fotogrāfētājs iebilda dažas lietas fotogrāfēt, jo to nevarēšot redzēt. Pie novērtēšanas klāt nebiju, jo mašīnu uzticēja tēva draugam par cik viņš remontē auto servisā, kur viņš strādā.
Summu cik atceros diezgan ātri piešķīra nedēļas vai divu laikā, vienīgi pašu summu nenosauca, servisā pateica, ka esot konfidenciāla informācija, man gan izdevās izvilkt cik tad ir tā summa, bet, kas gan to zin vai tā bija īstā vai serviss sev ko kabatā ielika, jo novērtētāji un serviss bija vienās telpās un likās brīžiem aizdomīgi. Turklāt tagad pamanījām, ka priekšējais lukturis ko mainīja nav orģināls. Cik dzirdēju no paziņām arī viņiem bija problēmas ar šo kompāniju. Vispār iesaku turēties pa gabalu no šādām firmām
13.04.2013 10:37 |
 
Reitings 3551
Reģ: 23.11.2012
Man ir bijušas darīšanas ar atlīdzības izmaksām pēc avārijas (neremontājama) un pēc zādzības.
Tirgus vērtēšana - salīdzina cenas sludinājumos un auto dīlera novērtējums. Tad izvelk vidējo un -5% vai -10% pašriska. Abas reizes bija cik/necik normāli novērtētas. Protams ka ikviens īpašnieks savu auto vērtā dārgāk, bet jāskatās pa cik reāli viņu būtu iespējams pārdot pirms avārijas.
13.04.2013 11:55 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits