Kā rīkotos Jūs, ja nesaņemtu iegādāto preci no kāda internetveikala ASV? Atsauksmes par pašu veikalu citiem iepriekš bijušas gan pozitīvas, gan negatīvas, taču otrās pārsvarā par to, ka viņi nekad neatbild ne uz e-pastiem, ne zvaniem. Man tam visam klāt nācis arī tas, ka 2 mēnešus sūtījuma nav, lai arī solītas ir vien 7-10 piegādes dienas. Viņi sākumā uzrakstīja, ka aizsūtīja datus Fedex'am, taču tālāk nekas nenotika, Fedex'a sistēmā sūtījuma nav, bet pats veikals klusē. Banka naudu varot atgūt tikai tad, ja veikals tam piekrīt, tāpēc neesmu pārliecināta, ka ir jēga rakstīt iesniegumu. Ko vēl var darīt? Rakstīt iesniegumu policijā? Bet vai viņi vispār var ko iesākt?