Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Maksājuma atcelšana

 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Kā rīkotos Jūs, ja nesaņemtu iegādāto preci no kāda internetveikala ASV? Atsauksmes par pašu veikalu citiem iepriekš bijušas gan pozitīvas, gan negatīvas, taču otrās pārsvarā par to, ka viņi nekad neatbild ne uz e-pastiem, ne zvaniem. Man tam visam klāt nācis arī tas, ka 2 mēnešus sūtījuma nav, lai arī solītas ir vien 7-10 piegādes dienas. Viņi sākumā uzrakstīja, ka aizsūtīja datus Fedex'am, taču tālāk nekas nenotika, Fedex'a sistēmā sūtījuma nav, bet pats veikals klusē. Banka naudu varot atgūt tikai tad, ja veikals tam piekrīt, tāpēc neesmu pārliecināta, ka ir jēga rakstīt iesniegumu. Ko vēl var darīt? Rakstīt iesniegumu policijā? Bet vai viņi vispār var ko iesākt?
07.02.2013 15:42 |
 
Reitings 2569
Reģ: 16.07.2012
Man tā bija, ar neko jeb pazaudētiem 120$ arī beidzās.
07.02.2013 15:44 |
 
Reitings 7143
Reģ: 13.04.2012
Reiz man boohoo.com neatsūtīja pasūtīto apģērbu par ~20 ls. No konta naudu noņēma, bet nekāda pirkuma apstiprinājuma numura un beigās arī paša pirkuma nebija. Rakstīju vairākas reizes - atbildes nekādas. Par policiju pat neiedomājos, jo čakars droši vien būtu liels un ne to 20 ls vērts. Ja summa būtu lielāka, noteikti interesētos par iespējām atgūt naudu.
07.02.2013 15:47 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Queen, bet Tu arī neko neiesāki? Vai tomēr rakstīji bankai iesniegumu? Es tam veikalam nedaudz mazāk kā 6x vairāk samaksāju, tāpēc ļoti ceru atgūt ko vairāk par "neko"
07.02.2013 15:48 |
 
Reitings 7143
Reģ: 13.04.2012
Ou, par tādu summu es noteikti interesētos.
07.02.2013 15:49 |
 
Reitings 2569
Reģ: 16.07.2012
Veikalam rakstīju daudz, bet viņi tikai teica, ka viss ir izsūtīts, tā ir pasta vaina. Toreiz gaidīju 3 smaržu pudeles, tagad īsti neatceros, kā notika maksāšana, jo tas bija sen, Pay Pal netika izmantots. Neko vairāk neuzsāku.
07.02.2013 15:52 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Libra, par tādu summu es staigātu glītās rotās no tā veikala labprāt ;(
07.02.2013 15:53 |
 
Reitings 659
Reģ: 15.04.2009
Aizsūti savu bilžuku, ne to vien dabūsi atpakaļ:(
07.02.2013 15:54 |
 
Reitings 2494
Reģ: 29.01.2009
e-bayā man mistiskā kārtā atskaitīja naudu atpakaļ ... bet tur gan summa bija tāda, ka es pat tālāk necīnītos ...

Esmu bloķējusi naudu, kad ir bijusi kļūda psūtījumā (nogļuko mājas lapa) un pasūtījums tā kā ir/tā kā nav noticis - es lūdzu bankai bloķēt to naudu (tas bija uz reiz), kamēr tiku galā ar pārdevēju - tad man atgrieza naudu un veicu pasūtījumu vēlreiz.
07.02.2013 15:55 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
DR.Kendrucis2013, paldies par ideju! Vēl kāda?
07.02.2013 15:56 |
 
Reitings 7143
Reģ: 13.04.2012
Varbūt kaut kas noder http://www.ptac.gov.lv/page/503
07.02.2013 15:57 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Libra, paldies, lasīšu:)
07.02.2013 15:59 |
 
Reitings 3298
Reģ: 16.04.2012
Man bija identisks gadījums ar fragrancex.com - tā kā Paypalā laiks jau bija zaudēts, es rakstīju savai bankai (man ir Swedbank)..ļoti operatīvi palīdzēja visu sakārtot, bet nu tā sanāca, ka "mistiski" 7 dienas pēc iesnieguma atrakstīšanas atnāca mana paka 300 USD vērtībā ar EXPRESS pastu no fragrancex :)
Jebkurā gadījumā, iesaku vērsties bankā. Jo cik sapratu, šie veikali uz fizisko personu e-pastiem reaģē ne īpaši aktīvi. Cita lieta, ja iesaistās banka. Neviens negrib nepatikšanas.
07.02.2013 15:59 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Bellakilla, paldies, pēc Libras ieteiktās informācijas izlasīšanas mēģināšu sākuma ar econsumer.gov, tad vēlreiz pie bankas:)
07.02.2013 16:05 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits