Smieklīgākās sūdzības

 
Reitings 3467
Reģ: 24.09.2012
Jautrākam noskaņojumam, iemetam pērles no sudzibas.lv vai kādas citas lapas (vai arī pastāstam no savas pieredzes).
Šodien nejauši tur iegāju un atliek tikai pabrīnīties, kur rodas tik jocīgi cilvēki, kuri sūdzas par lietām, kur nav ko sūdzēties. Turklāt nereti sūdzības uzrakstītas diezgan drausmīgā stilā.

Cilvēks savā neveiklībā vaino kalna darbiniekus:
Ar draugiem izlēmām doties uz baiļiem braukt ar kameām! Kad pirmo reizi braucu viss bija labi otro reizi kad mani vilka ar pacēlāju aukšā es nokritu! Kad braucu trešo reizi tad arī nekas nebīja bet kad braucu 4 atkal nokritu un sasitu kāju!


Cilvēks nav dzirdējis tādu vārdu kā sastrēgumi, tansporta saplīšnana vai neparedzēti gadījumi:
tāpat ka vakar, arī šodien(20.12.12) 9 autobus kavēja(79687). neieradās laika Tallinas ielas pietura, bija jāierodas 14:57, bet ieradās 15:18, atkal nācās stāvēt un salt


Utu problēma:
lūdzu kontrolēt forumcinemas krēslus, kur notiek liela apmeklēetaaju aprite. manu paziņju bērni ir dabujuši utis
31.12.2012 16:06 |
 
Reitings 4343
Reģ: 01.10.2012
Sibilla - neesmu pārliecināta, vai sapratu pareizi Tevis teikto, bet - tie autobusi, kas iebrauca depo, droši vien nebija tie, kas kavēja. Viss var būt, ka viņu atiešanas laiks bija vēlāks, tāpēc viņi arī gaidīja to.
31.12.2012 17:15 |
 
Reitings 2805
Reģ: 25.07.2011
Nu jā, bet es taču pieturā gaidīju un tas 19.10 nebija vispār :D Lai gan bija jābūt. Tie, kas uz Depo, nu dievs ar viņiem, bet tie bija tā paša maršuta trolejbusi, tāpēc man tā škrobe :D
31.12.2012 17:25 |
 
Reitings 5261
Reģ: 27.03.2009
Shyvana - man ir vienalga, vai shoferis dzer kafiju, vai stáv sastrégumá! marshruti ir izstrádáti, saraksti izveidoti, un péc RS noteikumiem man ir tiesíbas iesniegt súdzíbu pat par 5 minúshu kavéshanu! arí árstam var bút smaga diena - nokavéja darbu táda shofera délj, sanjéma par to rájienu no priekshniecíbas, un sanervozéjies kljuudiijas uzrakstot zálju nosaukumu - tik pat cilvécígi apstákli!
31.12.2012 18:28 |
 
Reitings 5261
Reģ: 27.03.2009
un es jau nesaku, ka jáskrien par katru síkumu súdzéties, bet saku, ka nav neká smieklíga tajá, ka káds par to súdzas, jo tas vinjam bojá plánus un dzívi
31.12.2012 18:33 |
 
Reitings 3467
Reģ: 24.09.2012
Neko nesapratu no šī:
Kārtējo reizi tiku apkrāpta interneta portāla ss.lv ,naudu paņēma sludinājumu izdzēsa,bet pārkāpts nekas netika.


Un vēl tikai no šī viena teikuma sastāv visa neizprotamā sūdzība:
Kas par losi sez pie skanas pults,skana brizam par skalu un tad atkal par klusu!!!!
31.12.2012 18:36 |
 
Reitings 456
Reģ: 22.06.2012
Pag,pag.. mēs gadījumā nerunajām par SMIEKLĪGĀKAJĀM sūdzībām,nevis nesaprotamajām ? Man kaut kā negribas iedziļināties sūdzības jēgā/nejēgā, ka tik smieklīga :)
31.12.2012 18:51 |
 
Reitings 4343
Reģ: 01.10.2012
Aija, par to skaņu pulti - vai nebija sūdzības nosaukumā vai tajā aprakstā, kur ieraksta, par ko sūdzās, nekas teikts?
(Jo pats situācijas apraksts ir tikai 1 daļa no visas sūdzības).
31.12.2012 19:45 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Ss.lv kāds bija ielicis sludinājumu, saņēma naudu, bet, piemēram, preci neaizsūtīja un cilvēks palika bez preces un naudas, bet pierādīt neko nevar.

Par skaņu pulti vienīgais nāk prātā tv- reklāmas ir nenormāli skaļas, bet filmas uz pusi klusākas. :D
31.12.2012 21:36 |
 
Reitings 4343
Reģ: 01.10.2012
Par to sludinājumu man šķiet - varētu būt, ka cilvēks maksājis par sludinājuma ievietošanu, bet sludinājums ticis izdzēsts.
Tāpēc tagad sūdzas, ka zaudējis naudu par sludinājuma ievietošanu. Un pats nesaskata nekādu iemeslu, kādēļ lai sludinājums būtu ticis dzēsts
31.12.2012 21:51 |
 
Reitings 423
Reģ: 04.05.2011
Pie autobusu sarakstiem, ja nemaldos, parasti ir pierakstīts klāt, ka laika apstākļu dēļ (un vēl kkādu citu iemeslu dēļ, neatceros) tas var kavēties. Diez vai ir jēga vsp rakstīt kaut kādu sūdzību, ja pasažieris ir brīdināts.
31.12.2012 22:41 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits