ja tev nav īpaša interese par kaut ko konkrētu kā fiziku, bioloģiju vai vēl sazin ko, iesaku taisīt, piemēram, psiholoģijā, un izvēlēties kaut ko neparastu un, iespējams, pat nenopietnu. gan pašai būs interesantāk taisīt, gan arī var gadīties, ka skolotājiem, kas vērtēs, tas patiks. man vismaz tā bija :D taisīju par flašmobiem (tēmu gan nošpikoju, bet nu neko), kāpēc cilvēki iesaistās/neiesaistās, kā būtu labāk uzrīkot un tamlīdzīgi. pētnieciskajā daļā varēju pati censties uzrīkot flašmobu.
atceros arī meiteni, kas taisīja par smaidu un pozitīvām frāzēm vai kaut ko tādu, kā tās ietekmē citus cilvēkus. pētnieciskajā daļā gāja pa ielu, smaidīja un teica garāmgājējiem kaut ko jauku, safilmēja. it kā vienkārši un nenopietni, bet bija labi, skolotājiem patika.