Meitenes, neņemiet neko no citiem darbiem. Es tā uzkēros. Mācījos SZF. Dažas rindkopas paņēmu tikai un tikai pašu teoriju, bet ar programmu pārbaudīja un pateica, ka plaģiāts un nācu nākošajā gadā atkal. Rūgta mācība. Neriskējiet un nepieļaujiet manu kļūdu. Nevar vārds vārdā rindkopu iztulkot vienādi divi cilvēki. Un nevar jau arī visu rindkopu sausi norakstīt no grāmatas, ir taču jāpielek savs teksts, kāds salīdzinājums utt.
Lai visām izdodas. nav tik grūti kā liekas. Man personīgi aizstāvēšanās prasīja vislielākos nervus.
Ak jā, vēl viens ieteikums. Dieva dēļ neveidojiet prezentācijās , kad aizstāvēsiet darbus pilnus teikumus. Atzīme nost. Man pielika atzīmi, jo prakstiski vienai no cilvēkiem 20 bija pareizi veidota prezentācija.
Nu piemērs. ja jums ir jāpasaka, ka, piemēram, izvēlējāties šādu tēmu, jo tā ir salīdzinoī maz pētīta. Tad nerakstiet prezentācijā:
Šādu tēmu izvēlējos, jo tā ir maz pētīta un nelasiet visu to tekstu. IR JĀSTĀSTA un prezentācijās jāiliek tēžu veidā līdz 5 vārdiem, nu, piem. šajā gadījumā "maz pētīta" zem visraksta "tēmas aktuālitāte". Un pārējais ir jāpastāsta nevis jānolasa viss. Es nesaprotu tos simtiem studentu, kas veido tos garos prezentāciju blāķus un visu nolasa, no malas tas izklausās smieklīgi. Ja nevēlaties izgāzties, nedarat tā. Citādi būs kā vienai manai kursa biedrenei, kas izgāja priekšā, gribēja sākt prezentēt darbu un tā samulsa jo nezināja, kur skatīties un "lasīt" tekstu, no lielā ekrāna vai mazā ( es ceru, ka zināt, ka nedrīkt lūrēt lielajā ), un tad šī skaļi arī pateica :"nezinu, no kura lasīt- mazā vai lielā" un tad viņai rupji atbildēja komisija: "Es tev pateikšu, ko tev darīt, tev nevis LASĪT bet STĀSTĪT vajag". Tā lūk :) Ceru, ka noderēja nedaudz mana pieredze.