Pievienojos zhilii 2. atkāpei. Uzskatu, ka darbs, varam to nosaukt arī par piepūli, ir attīstība, virzība. Īpaši jau bērnam, uzskatu, ka ir jāizmēģina maksimāli viss, kaut vai lai saprastu, ko vēlas, nav pareiza nostāja - visu vai neko, cik nav pierādījies, ka viduvējības ar gribasspēku sasniedz vairāk par t.s. talantiem, kas domā, ka viss tā vienkārši dzīvē uz paplātes arī kritīs. Ja runājam par mākslas virzieniem - tie ļoti attīsta bērna domāšanu, radošo iztēli, bagātina valodu un pasaules izjūtu, jūtīgumu, arī nebaidīšanos paust savu viedokli, to tā sausi, pa tiešo iemācīt nevar, uzskatu, ka tieši caur mūziku, glezniecību, t.s. netveramajām zinātnēm. Plus tam - tā nav pašplūsma, bet vienlaikus arī treniņš, režīms, kas norūda, padara stiprāku, un manuprāt ir nepieciešams bērnam, pat ja viņš nebūs 1., tas manuprāt nav svarīgi. Mans talants klavierēs nenāca tā uzreiz, bet pēc gadiem aiz tehnikas nāca sajēga, īstā mūzikas sajūta, atvērās spēja to izskaidrot.