Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Swedbank

 
Reitings 1308
Reģ: 08.12.2011

Chau. Man ir pazudusi parole no internetbankas.Lai dabutu jaunu man ir obligāti jāiet uz banku?Nevar vnk piezvanit.

10.02.2012 16:30 |
 
Reitings 3096
Reģ: 09.06.2009
mošk man pazvanīt un pajautāt Tavu paroli??
Pa telefonu Tev neviens neko neteiks
10.02.2012 16:35 |
 
Reitings 1308
Reģ: 08.12.2011
paldies,burkšķa kundze. :-)
10.02.2012 16:40 |
 
Reitings 2130
Reģ: 29.06.2009
kšmi, paroli man vienreiz pa teleonu atjaunojuši, bet prasīja gan slepeno jautājumu, gan kad pēdējo reizi ņemu naudu, gan kaut kādus citus jautājumus, kur pēdējais maksājums bijis caur internetbanku utt., tad deva vienreizējo paroli, kura bija jāmaina uzreiz :( bet kad otreiz nobloķēju nepareizi, tad vairs neko neatbloķēja un bija jāiet uz banku :)
10.02.2012 16:42 |
 
Reitings 2548
Reģ: 29.01.2009
Droši zvani. Pie rokas turi to kodu kartiņu, jo Tev jautās, lai nav tā,ka cits cilvēks to dara, uzjautās arī citus personīgos datus. Viss būs kārtībā un nekur nebūs jāiet.
10.02.2012 16:43 |
 
Reitings 3096
Reģ: 09.06.2009
nu tad man galīgi nepaveicās ar bankas darbinieci, laikam negribēja ar mani čakarēties (t)
Atvaino, Vikkija par manu nepatieso komentāru ;)
10.02.2012 16:48 |
 
Reitings 252
Reģ: 29.07.2011
var zanīt man tā bija pāris reizes :D uzzvani viņi jautās tur dažādus kodus dažādās secībās un visādus jaut, par maxājumiem ,ko principā zini tikai tu :-D
10.02.2012 16:51 |
 
Reitings 4718
Reģ: 29.01.2009
Mamma mana vienreiz zvanīja, viņai nenormāli daudz jautājumus uzdeva. Visādus papīrus, kas Tev ir bijuši no bankas doti, visādus numurus, kodus utt prasa.
Uz visiem jautājumiem ir jāatbild,savādāk nedos.
10.02.2012 16:53 |
 
Reitings 2279
Reģ: 29.01.2009
Nu man arī acīmredzot nepaveicās ar īsto cilvēku, jo pateica, ka paroli internetbankai var atjaunot tikai atnākot uz banku, kur paroli viņi izsniedz tev pret parakstu... :D
10.02.2012 16:55 |
 
Reitings 1308
Reģ: 08.12.2011
Vini neizsniedz telefoniski. Jāiet ir uz banku. :-(
10.02.2012 16:55 |
 
Reitings 3096
Reģ: 09.06.2009
Tātad ir divi varianti, vai nu tie darbinieki, kuri deva paroles ir nekompetenti, jo manuprāt tā ir pārāk svarīga lieta, lai telefoniski to teiktu VAI darbinieki, kas mums nedeva negrib čakarēties pa telefonu..
10.02.2012 17:01 |
 
Reitings 1308
Reģ: 08.12.2011
Viņa man pateica tā, ka pa telefonu vsp un nekādīgi nav iespējams saņemt. Tikai un vienīgi bankā. :-|
10.02.2012 17:06 |
 
Reitings 2130
Reģ: 29.06.2009
Nju e arī nezinu, jo vienreiz man atjaunoja un deva paroli, otreiz aizsūtīja uz banku, starpība bijusi pusgads, var būt viņiem likumi un kārtība ir mainījusies :)
10.02.2012 17:12 |
 
Reitings 120
Reģ: 23.01.2012
Pa telefonu viņi iedod 3reizes ievadīt paroli, un tad atkal nobloķējās, bet , ja nezini, tad bankā tikai izsniedz jaunu. Tavā gadījumā tikai uz banku jādodas!
10.02.2012 17:13 |
 
Reitings 21
Reģ: 10.02.2011
Man bieži gadās aizmirst jauno paroli un nobloķēt. Ir tā, ka tev jāpiezvana uz banku un jāatbild uz noteiktiem jautājumiem un viņi tev iedos piekļuvi internetbankai, lai tu varētu vēl 3 vai 5 reizes pamēģināt pieslēgties. Ja tad tev neizdodas (man atmiņa ir laikam briesmīga, ja arī papildus reizēs nespēju pieslēgties), tad tev nobloķējas vēlreiz un tad vienīgā iespēja ir doties uz banku un saņemt jaunu paroli, parakstot kaut kādu papīru.
10.02.2012 18:13 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits