"The Body Shop kaislīgi tic, ka neviens dzīvnieks nedrīkstētu ciest skaistumkopšanas dēļ un ka izmēģinājumi uz dzīvniekiem ir nežēlīgi un pilnībā lieki. Tādēļ mēs esam apvienojuši spēkus ar Cruelty Free International, lai īstenotu lielāko un ambiciozāko kampaņu un panāktu starptautisku aizliegumu kosmētikas produktu un sastāvdaļu izmēģinājumiem uz dzīvniekiem,” skaidro Jessie Macneil-Brown, The Body Shop Starptautisko kampaņu un Sociālas Atbildības Vadītāja.
Izmēģinājumi uz dzīvniekiem vēl arvien ir aktuāla problēma visā pasaulē, jo vairāk kā 80% valstu nav likumu, kas aizliegtu kosmētikas produktu un sastāvdaļu izmēģinājumus uz dzīvniekiem. Miljoniem dzīvnieku tiek nogalināti, lai arī pastāv citas uzticamas un drošas metodes, kā izmēģināt produktu efektivitāti. Pēc Cruelty Free International aplēsēm katru gadu kosmētikas izmēģinājumos visā pasaulē tiek nogalināti vairāk kā 500’000 dzīvnieku.
“Visā pasaulē cilvēki vēlas, lai šie cietsirdīgie izmēģinājumi tiktu izbeigti, taču pastāvošā likumdošana ir dažādu noteikumu kopums ar ļoti daudzām lielām atkāpēm. Arvien vairāk valstu pieprasa, lai kosmētika netiktu izmēģināta uz dzīvniekiem, un daudzas valstis ir spērušas lielus soļus uz priekšu, lai pilnībā aizliegtu kosmētikas izmēģināšanu uz dzīvniekiem, tomēr priekšā vēl ir liels darbs. Daudzās valstīs, kur kosmētikas produktu un sastāvdaļu izmēģinājumi uz dzīvniekiem ir atļauti, šo izmēģinājumu dati netiek publiskoti un nav pieejami pat valsts institūcijām. Tādēļ ir ārkārtīgi grūti saprast, cik daudz šādu izmēģinājumu tiek veikti. Tas, ko mēs zinām, ir, ka vienā testā var tikt izmantoti vairāki simti dzīvnieku. Ja kaut vai viens uzņēmums vai viena valsts pieprasa veikt šādus testus, tad ietekme uz dzīvnieku valsti var būt ļoti liela. Tā kā 80% valstu visā pasaulē vēl arvien atļauj kosmētikas izmēģinājumus uz dzīvniekiem, starptautisks aizliegums ir vienīgais veids, kā pilnībā izbeigt dzīvnieku mocības. Mēs ļoti priecājamies, ka The Body Shop atbalsta mūs šajā kampaņā, lai panāktu pilnīgu aizliegumu izmēģinājumiem uz dzīvniekiem.” – Michelle Thew, Cruelty Free International izpilddirektore.
The Body Shop kopā ar Cruelty Free International aicina atbalstīt jauno kampaņu “Vienmēr pret izmēģinājumiem uz dzīvniekiem”, kas paredz pilnībā aizliegt kosmētikas produktu un sastāvdaļu izmēģinājumus uz dzīvniekiem visā pasaulē un uz visiem laikiem, panākot Apvienoto Nāciju Starptautisku Konvenciju. Šī ir visambiciozākā kampaņa, kāda jebkad bijusi pret izmēģinājumiem uz dzīvniekiem, un tās mērķis ir savākt 8 miljonus parakstu. Mēs vēlamies apturēt kosmētikas produktu un sastāvdaļu izmēģinājumus uz dzīvniekiem visā pasaulē un uz visiem laikiem.