Oriflame kampaņas Dare To Be ietvaros jauns seriāls jauniešiem

06.08.2010

Šonedēļ zviedru tiešās tirdzniecības kosmētikas kompānija Oriflame uzsāk jauniešu produktu līnijas Very Me kampaņu. Tās ietvaros mājas lapā www.dare-to-be.lv iespējams sekot līdzi četru draudzeņu dzīvei jauniešu seriālā Dare To Be.

Jauniešu kosmētikas produktu līnijas Very Me dekoratīvās kosmētikas un skaistumkopšanas līdzekļi izstrādāti īpaši jauniešu vēlmei pēc individualitātes, oriģinalitātes un uzdrīkstēšanās. Arī jaunais seriāls Dare To Be mudinās jauniešus uzdrīkstēties piepildīt savus sapņus, dzīvot neatkarīgi - aktīvi un piepildīti.  Seriāla pamatā ir četru draudzeņu gaitas Stokholmā, uzsākot pastāvīgu dzīvi un mēģinot realizēt sevi.

38452_43038784_430

Interneta vietnē www.dare-to-be.lv mājas lapas apmeklētājiem būs iespēja ne tikai ik nedēļu vērot jaunāko sēriju, bet arī uzzināt visu par jaunākajām modes un skaistumkopšanas tendencēm, iepirkties, saņemt padomus par biznesa iespējām un sarunāties ar domubiedriem. Seriāla Dare To Be varones ir arī Oriflame jaunās sērijas sejas katalogā.

38841_430

Dare To Be kampaņas launch pasākums norisinājās Liepājas pludmalē - tā ietvaros fotogrāfs Sergejs Kondrašins filmēja kārtējo sēriju šovam par Calendar.lv fotosesijām un modeļu dzīvi aizkadrā. Savukārt, ikvienam interesentam gan meitenēm, gan puišiem bija iespēja iegūt lielisku make-up pie Andra Ruskuļa un Oriflame Konsultantu komandas, kā arī piedalīties Sergeja Kondrašina profesionālajā fotosesijā. Pasākumu vadīja aktieris Rihards Lepers, kurš par spīti mainīgajiem laika apstākļiem savaldzināja visas pasākuma apmeklētājas. Meitenes, kuras piedalījās fotosesijā, fotogrāfijas var lejupielādēt www.dare-to-be.lv.

2010.07.23.fotoa.pozarskis_105_430

2010.07.23.fotoa.pozarskis_1851_430

Very Me produktu līnijas kosmētikas līdzekļu dizains un inovatīvā pieeja to iepakojumā ir veidota saskaņā ar jauniešu aktīvo dzīvesveidu. Īpašā Clickit tehnoloģija ļauj kombinēt divus dažādus kosmētikas līdzekļus vienā, savienojot iecienīto skropstu tušu, lūpu spīdumu, acu kontūrzīmuli un lūpu kontūrzīmuli. Katrs no Clickit sērijas produktiem ir pieejami vairākos toņos. Oriflame šajā produktu līnijā piedāvā arī ādas kopšanas līdzekļus, svaigu smaržu aromātus un aksesuārus - somas, telefona maciņus, piekariņus, matu lentas u.c.

37924_430_01

37627_4_12_430

Oriflame ir kosmētikas kompānija, kas sadarbībā ar skaistuma konsultantiem pārdod augstas kvalitātes dabiskus ādas kopšanas un kosmētikas produktus. Kompānija dibināta 1967. gadā Zviedrijā un šobrīd darbojas 62 pasaules valstīs, tajā nodarbināti 7500 darbinieki un vairāk kā 3 miljoni konsultantu.

 
Komentāri [1]
 
+0
Mazu meiteņu šmiņķīši...es vismaz tā uzskatu :D
Viss tik krāsains un tad vēl tās smaržas..ok..ir labas,bet ja tev tur lellīte jāpieskaņo,nu sorry!
11.08.2010 02:21 | saite | Atbildēt
 
 

Pievienot komentāru

Pievienot komentārus var tikai reģistrēti lietotāji!
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits