Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Bilesuserviss.lv biļešu maiņa

 
Reitings 572
Reģ: 11.11.2009

Ašais jautājums, vai narvesen kioskos nopirktās biļetes maina pret citām? Respektīvi, šodien nopirku divas biļetes, skaidri gaiši formulēju kādas gribu, bet rezultātā man iedeva pavisam citas biļetes-studentu, bet jautāju , ka vajag NE studentu biļetes.

Vai ir iespēja kkā samainīt tomēr pret citām vai arī iekšā laiž, ja neesi students, bet a-skolu pabeidza cilvēciņš pirms nepilna mēneša un ir arī studentu apliecība-isic termiņš beidzies janvārī.

Ko šādā situācijā var cilvēks vispār darīt?

04.07.2011 19:38 |
 
Reitings 572
Reģ: 11.11.2009
up
04.07.2011 19:39 |
 
Reitings 13903
Reģ: 18.02.2010
Par iekšā tikšanu - viss atkarīgs no iekšā laidēja. Ir bijis gadījums, kad es - jau sen nestudējusi, tiku iekšā ar studentu biļeti. Tajā pašā pasākumā citus no mūsu kompānijas nelaida, jo nevarēja uzrādīt spēkā esošu studentu apliecību.
04.07.2011 19:44 |
 
Reitings 149
Reģ: 29.01.2009
Domaaju tev neviens nemainiis... jo tev bija japaskataas uzreiz pie kases... Bet vari meeginaat.. varbuut es kluudos... Cits variants ir pardot vinjas internetaa...
04.07.2011 19:45 |
 
Reitings 572
Reģ: 11.11.2009
es paskatījos kad jau biju nopirkusi un gāju prasīt. Es pirms tam skaidri un gaiši pateicu, kādu biļeti gribu, bet nē, man anyway iedod ne tādu :@
04.07.2011 19:47 |
 
Reitings 149
Reģ: 29.01.2009
Un ko tev atbildeeja?
04.07.2011 19:48 |
 
Reitings 572
Reģ: 11.11.2009
man pateica, ka mainīt viņi neko vairāk nevar.
Lai mēģina iet iekšā.

Fascinē tādi vārdi no pārdevējas :D
04.07.2011 19:48 |
 
Reitings 149
Reģ: 29.01.2009
Kolosāli.... taa ir riktiiga paardeveejas vaina... vajadzeeja vinjai sadot pa ausi.. Fui... Kaa taa var riikoties... Tev sanaak risks.... a ja nu netiksi iekshaa... :-/
04.07.2011 19:51 |
 
Reitings 572
Reģ: 11.11.2009
Es ta neko, bet draudzene taisījās iet. Nu neko, mēģinās iet.
04.07.2011 19:53 |
 
Reitings 13903
Reģ: 18.02.2010
Ja ir iespēja izvēlēties, kas laiž iekšā, neejat pie sievietes. Viņas ir piekasīgākas ;-)
04.07.2011 20:02 |
 
Reitings 5115
Reģ: 03.06.2011
Es gan neteiktu, ka tikai pārdevēja vaina, jo abi vienlīdz vainīgi.
Pircējs
1) uzreiz varēja parbaudīt biļeti;
2) kāpēc neprasīji vnk 2 biļetes, bet kaut ko par studentiem minēji? Ja man vajag 2 pieaugušo biļetes uz pasākumu X, tad vienkārši saku - man lūdzu 2 biļetes, nevis man lūdzu 2 biļetes, kas nav paredzētas bērniem, studentiem, suņiem, bet gan der visiem citiem. ;)
04.07.2011 21:26 |
 
10 gadi
Reitings 267
Reģ: 29.01.2009
es esmu strādājusi ar biļešu servisu.
mums ir bijuši šādi gadījumi, ka cilv., kas nopirkuši biļetes un netiek vai ir kādi citi gadījumi, tad esam rīkojušās tā:
1. ja tas ir populārs koncerts, tad paņemam biļeti un pārdodam nākamajam klientam un naudu atgriežam iepriekšējam pircējam.
2. ja ir čeks un pircējs atnāk tajā pašā dienā, tad ir iespējams biļeti noanulēt un naudu atdot.

bet nu tas ir atkarīgs no pārdevējas, cik viņa ir pretīmnākoša.

vēl var arī uz biļešu servisu piezvanīt un pakonsultēties.
04.07.2011 21:34 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits