Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Atkal lūdzu palīdzību

 
Reitings 1080
Reģ: 29.01.2009

Sveikas :-)

Izdomāju rakstīt kursa darbu, tēma ir VIESNĪCU KOMUNIKĀCIJA AR VIESIEM, atradu diezgan pietiekoši daudz informācijas, tāpēc izdomāju par šo rakstīt, jo 1 nedēļas laikā darbam jābūt gatavam. BET, apstājos pie tādas lietas kā pētījums. :-( Nekādi nevaru izdomāt ko pētīt. Anketas taisīt, bet jautājumus tad kādus lai uzdodu... (s) Varbūt varat palīdzēt ar saviem ieteikumiem? Šobrīd esmu absolūtā izmisumā :%27-(

06.03.2011 17:38 |
 
Reitings 953
Reģ: 13.02.2010
Anketā jautā par apkalpošanas kvalitāti- lai viesnīcu klienti dalās iespaidos par to, kas patīk, kas nē.
Iedvesmai- ir viesnīcas, kur numuriņos ir izlīmētas uzlīmes par dabas aizsardzību un aicinājums dvieļus izmantot vairākas dienas pēc kārtas un tikai tad, kad netīrs, nomest uz grīdas, lai personāls zina, ka jāapmaina. Interesanti būtu aptaujā iekļaut jautājumu par to, kā viesnīcu klienti vērtē šādu lietu.
Tāpat jautājums varētu būt par to, cik viegli vai grūti ir saprasties ar administratoriem- ir piedzīvots, ka viesnīcu reģistrācijā tepat Igaunijā nesaprot ne vācu, ne angļu, ne krievu valodu :D
06.03.2011 17:47 |
 
Reitings 10475
Reģ: 01.08.2010
Es uzreiz varu pateikt kā klients, es labpāt izmantotu dvieli 2x, bet parasti viesnīcās nav pietiekoši plati veļas žāvētāji, lai tos dvieļus izžāvētu, turklāt, ja istabā ir vidi viesi, nekas cits neatliek kā mest uz grīdas.
06.03.2011 17:50 |
 
Reitings 748
Reģ: 25.02.2009
Pirmkārt, nofokusē darba tematiku. Nezinu, kur tu mācies, bet es savos kursa darbos nedrīkstēju likt tādu virsrakstu. Rakstīsi par latviešu viesiem? par viesnīcām Latvijā, ārzemēs?

Nedēļa ir gana maz, domāju, ka labākais, ko var dabūt gatavu ir anketēšana, vēl var paķert kādu eksperta interviju klāt.

Un vēl, atceries, ka komunikācijā ies iekšā ne tikai saziņa kā tāda, bet reklāmas utt.

Veiksmīgi!:)
06.03.2011 17:53 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!