Piekūns @ 12.12.2023 10:19Līdz Covid teiktu, ka agresivitāte kritās, pēc Covid un Ukrainas kara sākuma tā kāpj.
es strādāju apkalpošanas sfērā, be ne gluži pie kases. Strādāju uzņēmumā, kur apkalpojam llgan lielus, gan mazus uzņēmumus, bet ir arī interneta veikals un, tur protams ir arī fiziskas personas. Neesmu saskārusies ar atklātu agresiju. Ejot veikalā ar neko tādu neesmu redzējusi. Nu par šoferiem piekrītu. Biežāk jau tā ir neiecietības un ego, jo galvenais, ka man ir, kur nolikt auto. Agresiju visbiežāk var sastapt ar forumos un soc tīklos. Palasot šeit diskusijas reizēm mati ceļas stāvus no tā, kā tiek aprunāti cilvēki. Es uzskatu, ja tu komentē anonīmi, tas nenozīmē, ka var lamāties. Ir jāprot diskutēt un izteikt kritiku otru neaizskarot. Es reizēm lasu ietekmeļu diskusiju un ir skumji, ka tur tiek apspriestas dažas persona nu nav, tas normāli.Pelnrukšķīte @ 12.12.2023 09:27Tie, kuri strādā apkalpojošanās sfērā, jums pateiks, ka nekas nav uzlabojies. Cilvēki ir neiecietīgi un agresīvi. Tos, kuri sniedz pakalpojumus, uzskata par miskastēm, kurās var izmest savas emocijas.
Minelūše @ 12.12.2023 10:24
Tiešām. Nesen veikalā dzirdēju, kā viena kasiere raud otrai par to, kā kāds pircējs viņu pazemojis. Man, kas vienmēr pret apkalpojošo personālu esmu laipna, bija ļoti skumji dzirdēt, kādi kretīni cilvēki var būt.
Pelnrukšķīte @ 12.12.2023 09:27Tie, kuri strādā apkalpojošanās sfērā, jums pateiks, ka nekas nav uzlabojies. Cilvēki ir neiecietīgi un agresīvi. Tos, kuri sniedz pakalpojumus, uzskata par miskastēm, kurās var izmest savas emocijas.