Pelnrukšķīte @ 12.12.2023 09:27Tie, kuri strādā apkalpojošanās sfērā, jums pateiks, ka nekas nav uzlabojies. Cilvēki ir neiecietīgi un agresīvi. Tos, kuri sniedz pakalpojumus, uzskata par miskastēm, kurās var izmest savas emocijas.
Minelūše @ 12.12.2023 10:24
Tiešām. Nesen veikalā dzirdēju, kā viena kasiere raud otrai par to, kā kāds pircējs viņu pazemojis. Man, kas vienmēr pret apkalpojošo personālu esmu laipna, bija ļoti skumji dzirdēt, kādi kretīni cilvēki var būt.
es strādāju apkalpošanas sfērā, be ne gluži pie kases. Strādāju uzņēmumā, kur apkalpojam llgan lielus, gan mazus uzņēmumus, bet ir arī interneta veikals un, tur protams ir arī fiziskas personas. Neesmu saskārusies ar atklātu agresiju. Ejot veikalā ar neko tādu neesmu redzējusi. Nu par šoferiem piekrītu. Biežāk jau tā ir neiecietības un ego, jo galvenais, ka man ir, kur nolikt auto. Agresiju visbiežāk var sastapt ar forumos un soc tīklos. Palasot šeit diskusijas reizēm mati ceļas stāvus no tā, kā tiek aprunāti cilvēki. Es uzskatu, ja tu komentē anonīmi, tas nenozīmē, ka var lamāties. Ir jāprot diskutēt un izteikt kritiku otru neaizskarot. Es reizēm lasu ietekmeļu diskusiju un ir skumji, ka tur tiek apspriestas dažas persona nu nav, tas normāli.Pelnrukšķīte @ 12.12.2023 09:27Tie, kuri strādā apkalpojošanās sfērā, jums pateiks, ka nekas nav uzlabojies. Cilvēki ir neiecietīgi un agresīvi. Tos, kuri sniedz pakalpojumus, uzskata par miskastēm, kurās var izmest savas emocijas.
Piekūns @ 12.12.2023 10:19Līdz Covid teiktu, ka agresivitāte kritās, pēc Covid un Ukrainas kara sākuma tā kāpj.
Motherofdragons @ 12.12.2023 11:40Ja tev pīpina, taurē un rāda ar vidējo pirkstu DAUDZI šoferi, varbūt vaina tomēr ir tevī?
krixis3 @ 12.12.2023 15:30Es varu tikai piekrist par apkalpojošo sfēru. Tie, kas tur strādā, redz tādas lietas. Un es strādāju. Un strādāju ne Maximā vai vietējā mazpilsētas Latiņā. Bet uzņēmumā, kuru apmeklē gan vietējie, gan tūristi, gan prominences. Bagātie un nabagie. Un tas agresivitātes līmenis, dusmas, rupjība, cūkošanas ir vārdos neaprakstāma. Cilvēks tevi ir gatavs nograuzt par 5 centu nesakritību uz cenas. Par sīkāko nieku. Frāze,, klientam,, vienmēr taisnība ir izgājusi ārpus jebkādiem rāmjiem. Reizēm vienkārši ir sāpīgi un pretīgi kāda sabiedrība dzīvojam. Un šeit pat nav variants, kā tu pret citiem, tā pret tevi. Cilvēks vienkārši atļaujas visu, kas ienāk prātā un viņam pilnīgi pofig par visu. Jo tas taču ir viņa viedoklis un tiesības.
es tieši tāda uzņēmuma strādāju jau 20 gadus nu vismaz man nav nācies sastapties ar šādiem klientiem. Nu varbūt ir bijusi kāda asāka vārda pārmaiņa kādas 2-3x par visiem gadiem. Tagad ar domāju vai ir bijusi agresija, nu nav. Pat no krieviski runājošo puses, jo es spītīgi pieturos pie latviešu valodas. Varbūt kāds nodoma kaut ko. Reizēm jau daudz kas ir atkarīgs no tavas attieksmes. Bet vēl svarīgs faktors, ka mūsu prece ir labas kvalitātes un, tad jau īpaši klients nevar lekties. Šeit strādājot es iemācījos, ka ne vienmēr klientam taisnība. Agrāk tā mācīja, ka klientam taisnība un tev bezmaz vai ja izklājas ka tepiķim viņa priekšā, bet nu tomēr vajag noturēt ari savu pozīciju. Tikai šim ir jābūt atbalstītam no vadības puses.krixis3 @ 12.12.2023 15:30Es varu tikai piekrist par apkalpojošo sfēru. Tie, kas tur strādā, redz tādas lietas. Un es strādāju. Un strādāju ne Maximā vai vietējā mazpilsētas Latiņā. Bet uzņēmumā, kuru apmeklē gan vietējie, gan tūristi, gan prominences. Bagātie un nabagie. Un tas agresivitātes līmenis, dusmas, rupjība, cūkošanas ir vārdos neaprakstāma. Cilvēks tevi ir gatavs nograuzt par 5 centu nesakritību uz cenas. Par sīkāko nieku. Frāze,, klientam,, vienmēr taisnība ir izgājusi ārpus jebkādiem rāmjiem. Reizēm vienkārši ir sāpīgi un pretīgi kāda sabiedrība dzīvojam. Un šeit pat nav variants, kā tu pret citiem, tā pret tevi. Cilvēks vienkārši atļaujas visu, kas ienāk prātā un viņam pilnīgi pofig par visu. Jo tas taču ir viņa viedoklis un tiesības.