Biju nesen uz Laima Lux salonu ieveidot matus, tomēr liels bija mans pārsteigums, ka, ierodoties uz norunāto pieraksta laiku, administratore man piesaistījusi "meistaru" jeb drīzāk kādu jauniņo darbinieci, kas neprot valsts valodu. Īpaši neko šajā tīri elementārajā procedūrā nedeva administratores tulkojums, jo krievvalodīgā darbiniece darbu ar matu pannu veica pavirši un neprecīzi, pat termiski bojājot matus. Jā, zinu, ka jau matu veidošanas laikā pie pirmajām aizdomām vajadzēja celties kājās un iet pie administratores, izteikt pretenziju par nekvalitatīvo pakalpojumu un prasīt kādu citu meistaru ar valsts valodas prasmēm, tomēr vēlāk, kad darīju zināmu savu sūdzību šai administratorei no Laima Lux, viņa vien sākumā piedāvāja 5 eur atlaidīti nākošajam pakalpojumam pie cita meistara, beigās prasīju, lai iedod uzņēmuma vadītāja/ valdes locekļa tālr., lai pārrunātu situāciju, uz ko pretī telefonsarunā saņēmu draudus no šīs personas - par draudiem tika uzrakstīts iesniegums Valsts policijai un ar šo administratori tika veiktas preventīvas pārrunas.
No Valodas centra saņēmu informāciju, ka apkalpojošajā sfērā (tostarp arī skaistumkopšanā), kur svarīga ir komunikācija, Latvijā drīkst strādāt vienīgi darbinieki ar valsts valodas zināšanām. Dīvains šķita administratores izteikums "šeit ir maz tādu, kas saprot latviski".
Okei, izvēlējos Laima Lux salonu, pamatojoties uz tā iepriekš zināmo/ dzirdēto "prestižu" un ērto lokāciju tieši Rīgas centrā (Brīvības ielā) netālu no darba vietas. Bet šis notikums mani fascinēja. Uzskatu, ja tomēr ir pieļauta administratores kļūda, var vienkārši atvainoties un domāt kā iespēju robežās labot situāciju. Šāda ir pieredze, it kā ejot uz atpazīstamu salonu.