Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Friziere nezina valsts valodu

 
Reitings 13
Reģ: 06.09.2023
Nesen atgadījās misēklis, kas saistīts ar matu ieveidošanu/ taisnošanu.
Pierakstījos labā salonā, kur iepriekš bija OK pieredze, izmazgāt un ar pannu iztaisnot matus, bet, ierodoties tur uz vietas, administratore pēkšņi saka, ka pados ukraiņu "meistarīti". It kā to nevēlos, jo labi pārzinu tikai latviešu, angļu un citas valodas, kuras nav krievu. Administratore saka, ka iztulkos visu vajadzīgo uz krievu val. Ok, neiebilstu, administratore izsauc frizieri, izrādās skuķis no Ukrainas, nevis meistare..
Izmazgāt un izžāvēt nekādu problēmu, bet ar taisnotāju, pēc savas ilgo gadu pieredzes spriežot, konstatēju, ka galīgi neprot rīkoties, pilnīgi uz pleciem var just, ka mati pārlieku sakarsēti caur to visu friziera palagu, kā vēlāk konstatēju, uz izteikti lokainajiem matiem, matu saknes vispār nav iztaisnotas, atstājot attālumu līdz skalpam, sānos strādājot ar taisnotāju, vispāŗ kaut kāds sviests... Arī tiek pārlaists pāri visam matu garumam, lai gan prasīju vienīgi piesakņu daļu, jo gali jau palikuši taisni no žāvēšanas un iepriekšējās matu permanentās taisnošanas procedūras...
Droši vien procesa laikā vajadzēja likt otrreiz vai pat trešo reiz izsaukt administratori, vai prasīt, lai nomaina uz īstu meistari, kas pārzina valsts valodu un ir ar stāžu, bet to nepaveicu.. Laboju mājas apstākļos ar taisnotāju. Nezinu, Jums kaut kas uz to pusi ir gadījies? Kā iesakat risināt problēmu, kā nekā, ir samaksāts, ceru, ka no tā karstuma mati nav pārdedzināti, lai gan, spriežot, pēc redzētā, diez kas labs nevarētu būt.. Neviens meistars arī nav ņēmis šķipsnas tik biezās kārtās taisnot..
06.09.2023 23:19 |
 
Reitings 750
Reģ: 14.05.2019
Ir bijusi it kā līdzīga pieredze, kur salons instagram komunicē ļoti labi angliski, bet realitātē arī ukraiņu meitenes, kas angliski neprot it nemaz. izrādījās, ka izmantoja google translation opciju. Godīgi sakot, biju dziļi vīlusies un ņemot verā, ka procedūra bija gana nopietna , komunikācija bija diezgan liels šķērslis. Biju super dusmīga un valodas komunikācija pasliktināja servisu un pakalpojuma kvalitāti, jo meitenes nemācēja pasniegt detaļas saprotami un detalizēti, kas ietekmēja rezultāta procesu.
Tava kļūda - vajadzēja uzreiz saukt adiministratori. Nu jau diez vai ko varēs labot, vienkārši mācība nākamajai reizei.
Nekad nevajag klusēt tajā brīdī, kad šķiet , ka ir slikti.
06.09.2023 23:27 |
 
Patīk
Reitings 11059
Reģ: 01.10.2016
Nu, es pret ukraiņu meistari iztūrētos max iecietīgi, tā ir drīzāk salona vaina, ka pieņēma darbā neprofesionālu cilvēku. Tik pat labi Tavas frizieres vietā varēja būt cilvēks, kurš māk latviešu valodu un tāpat salaistu visu dēlī.
Es vispār eju tikai pie vienas konkrētas frizieres, Tu vienkārši ej uz salonu un kas var paņemt, pie tā ej?
06.09.2023 23:27 |
 
Reitings 1318
Reģ: 19.07.2019
Bet kāds sakars vispār valodai un tautībai ar to, ka tev sabojāja matus? Šeit abas esat vainīgas - gan "meistare", gan arī tu, jo neizteici pretenzijas jau procesā.
06.09.2023 23:33 |
 
Reitings 2954
Reģ: 14.02.2023
Bija pieredze ar manikiri ,ok strada normāli .Taču cena tomēr neatbilst izcilai kvalitātei .Pie tam atļāvās uzprasit lai uzauc pusdienas.
Esmu pret karu ,par Ukrainu. Taču dzīvē lielākā daļa pārāk bezkaunigi ,nemākulīgi, un augstprātīgi. Pat tik tok redzu ES noliek visu un visur.
06.09.2023 23:37 |
 
Reitings 13
Reģ: 06.09.2023
Uz griezumiem eju pie zināmiem tikai. Arī uz taisnošanu/ ieveidošanu vēlējos pie tā paša, bet kaut kādu man nezināmu iemeslu dēļ pie tā meistara nevarēja, tādēļ administratore pierakstīja pie kāda cita, respektīvi, man nezināma cilvēka.. Bet uzskatu, ka vajadzēja informēt, ka ukraiņu meistare, jo tad es atteiktu, man svarīgi komunicēt valsts valodā procesa gaitā. Nē, angliski šī meitene neprata.. Principā, parunājoties ar valodas centra uzticības personu, atbildēja, ka LV jebkurā salonā cilvēks tiesīgs saņemt pakalpojumu valsts valodā, ja persona strādā svešvalodā un neprot lv valodu, tad kādam - meistaram vai administratoram jāstāv klāt visu procesa laiku un jātulko... Nu it kā pašsaprotami. Tas gan, vajadzēja ātrāk saukt administratori, viņa patālu sēdēja, bet jā, droši vien, kad redzēju, ka šķipsna snetiek taisnotas kā nākas, bija jāprasa citu meistaru..
06.09.2023 23:38 |
 
Reitings 13
Reģ: 06.09.2023
TimeToDream @ 06.09.2023 23:33
Bet kāds sakars vispār valodai un tautībai ar to, ka tev sabojāja matus? Šeit abas esat vainīgas - gan "meistare", gan arī tu, jo neizteici pretenzijas jau procesā.

Principā nevarēju neko izteikt, jo valodas barjera, it kā centos atcerēties kādus krievu vārdus, bet nesekmīgi. Bet piekrītu, ka vajadzēja suakt administratori. Protams, sēžot krēslā, nevar adekvāti ieraudzīt kā tiek taisnota aizmugure vai augša..
06.09.2023 23:41 |
 
Reitings 13
Reģ: 06.09.2023
bet personīgi, ar kādām temperatūrām Jums taisno piem. meistari?
06.09.2023 23:42 |
 
Patīk
Reitings 11059
Reģ: 01.10.2016
Lazda32 @ 06.09.2023 23:38
Uz griezumiem eju pie zināmiem tikai. Arī uz taisnošanu/ ieveidošanu vēlējos pie tā paša, bet kaut kādu man nezināmu iemeslu dēļ pie tā meistara nevarēja, tādēļ administratore pierakstīja pie kāda cita, respektīvi, man nezināma cilvēka.. Bet uzskatu, ka vajadzēja informēt, ka ukraiņu meistare, jo tad es atteiktu, man svarīgi komunicēt valsts valodā procesa gaitā. Nē, angliski šī meitene neprata.. Principā, parunājoties ar valodas centra uzticības personu, atbildēja, ka LV jebkurā salonā cilvēks tiesīgs saņemt pakalpojumu valsts valodā, ja persona strādā svešvalodā un neprot lv valodu, tad kādam - meistaram vai administratoram jāstāv klāt visu procesa laiku un jātulko... Nu it kā pašsaprotami. Tas gan, vajadzēja ātrāk saukt administratori, viņa patālu sēdēja, bet jā, droši vien, kad redzēju, ka šķipsna snetiek taisnotas kā nākas, bija jāprasa citu meistaru..

Nu tādā laikā dzīvojam, būs mums ukraiņu meistari, pārdevēji, citi darbinieki, kas lēnām mācās valodu. Jā, stulbi no salona puses, ka nevar nodrošināt normālu komunikāciju, bet nedomāju, ka ir vērts tā sacepties, ka jārunā ar valsts valodas centru.
Manuprāt, valodas prasme šeit nebūtu neko mainījusi.
07.09.2023 01:42 |
 
Patīk
Reitings 2690
Reģ: 08.05.2022
TimeToDream @ 06.09.2023 23:33
Bet kāds sakars vispār valodai un tautībai ar to, ka tev sabojāja matus? Šeit abas esat vainīgas - gan "meistare", gan arī tu, jo neizteici pretenzijas jau procesā.

Taču jau tekstā ir rakstīts, ka valodas barjera un viss.
07.09.2023 07:37 |
 
Patīk
Reitings 1753
Reģ: 24.05.2019
Vienmēr eju pie meistara, nevis uz salonu. Tādā ziņā, ka vienalga, cik skaists salons, cik centrālā lokācijā un cik ļoti daudz prasa par pakalpojumu ("krutajos" salonos vismaz pusi cenas arī samaksā par lokāciju un stilīgu interjeru), labs meistars arī pagrabā laukos būs labs meistars. Protams, protams, iespēja atrast labu meistaru pagrabā ir minimāla un uz ielas viņi nemētājas, bet mana teiktā būtība ir tāda, ka jāiet pie cilvēka, nevis uz salonu.
07.09.2023 08:01 |
 
Reitings 455
Reģ: 14.08.2023
Problēma, ko tev jārisina, ir tava rīcība, kad saņem nekvalitatīvu pakalpojumu (jebkurā nozarē jebkurā valodā). Saprotu, ka ir rūgtums, bet risināt matu taisnošanas lietas dienu vai vairākas pēc tam ir jocīgi (ja vēlies nevis vienkārši atstāt negatīvu atsauksmi, bet saņemt naudu atpakaļ vai ko citu). Tev bija jāceļ pretenzijas pakalpojuma sniegšanas brīdī, pēc tam, kad maksāji, vai vismaz tajā pašā dienā, ja matu aizmuguri ieraudzīji mājās. Visos posmos tu to varēji darīt latviski ar administratori. Esmu redzējusi arī senāk šādas atsauksmes par neprofesionāliem frizieriem, manikīriem un pārsvarā valdošais uzskats ir šāds. Prasme risināt konfliktus, kad tie rodas, tev noderēs arī citās dzīves jomās. Uztver šo kā mācību un dzīvo tālāk. Protams, nosūtīt salona īpašniekam negatīvu atsauksmi vai ielikt to publiski (neveidojot skandālu, nepieprasot neko) ir pieņemami.
Valsts valodas centram vari nodot informāciju, lai pārbauda salonu. Manuprāt, klientu apkalpošanā nebija atlaides latviešu valodas prasmei (izņemot medicīnu, kur līdz noteiktam laikam ļāva mācīties latviešu valodas). Praksē cilvēki izturas saprotoši, jo ukraiņiem dots laiks mācīties (protams, ir cilvēki, kas to neizmanto un tas ir slikti, bet ir arī tādi, kas jau var runāt), atrod risinājumu (angļu, krievu valodas, latviešu kolēģis) un un jo tas ir pārejoši, tiklīdz krievi aizvāksies no Ukrainas, lielākā daļa ukraiņu būs atpakaļ savā dzimtenē.
07.09.2023 08:13 |
 
Patīk
Reitings 2690
Reģ: 08.05.2022
AnnnaMannna @ 07.09.2023 08:13
Problēma, ko tev jārisina, ir tava rīcība, kad saņem nekvalitatīvu pakalpojumu (jebkurā nozarē jebkurā valodā). Saprotu, ka ir rūgtums, bet risināt matu taisnošanas lietas dienu vai vairākas pēc tam ir jocīgi (ja vēlies nevis vienkārši atstāt negatīvu atsauksmi, bet saņemt naudu atpakaļ vai ko citu). Tev bija jāceļ pretenzijas pakalpojuma sniegšanas brīdī, pēc tam, kad maksāji, vai vismaz tajā pašā dienā, ja matu aizmuguri ieraudzīji mājās. Visos posmos tu to varēji darīt latviski ar administratori. Esmu redzējusi arī senāk šādas atsauksmes par neprofesionāliem frizieriem, manikīriem un pārsvarā valdošais uzskats ir šāds. Prasme risināt konfliktus, kad tie rodas, tev noderēs arī citās dzīves jomās. Uztver šo kā mācību un dzīvo tālāk. Protams, nosūtīt salona īpašniekam negatīvu atsauksmi vai ielikt to publiski (neveidojot skandālu, nepieprasot neko) ir pieņemami.
Valsts valodas centram vari nodot informāciju, lai pārbauda salonu. Manuprāt, klientu apkalpošanā nebija atlaides latviešu valodas prasmei (izņemot medicīnu, kur līdz noteiktam laikam ļāva mācīties latviešu valodas). Praksē cilvēki izturas saprotoši, jo ukraiņiem dots laiks mācīties (protams, ir cilvēki, kas to neizmanto un tas ir slikti, bet ir arī tādi, kas jau var runāt), atrod risinājumu (angļu, krievu valodas, latviešu kolēģis) un un jo tas ir pārejoši, tiklīdz krievi aizvāksies no Ukrainas, lielākā daļa ukraiņu būs atpakaļ savā dzimtenē.

Bieži vien sievietes uzreiz pēc pakalpojuma saņemšanas nereaģē, nezinu, uztraukuma dēļ, stresa dēļ vai pieklājības dēļ, tikai aizbraucot mājās ir redzama īstā situācija. Neskaitāmi gadijumi, kad sievietes ir bijušas pie friziera, rezultāts briesmīgs un tikai mājās “iesit realitāte”, piemēram, friziere nosvilina matus, sieviete aiz stresa grib vienkārši ātrāk tikt prom no salona, izraudāties un tikai pēc tam ar skaidru prātu sāk saprast, kas reāli ir noticis un sāk rīkoties.
07.09.2023 08:25 |
 
Reitings 455
Reģ: 14.08.2023
Lorra @ 07.09.2023 08:25

Bieži vien sievietes uzreiz pēc pakalpojuma saņemšanas nereaģē, nezinu, uztraukuma dēļ, stresa dēļ vai pieklājības dēļ, tikai aizbraucot mājās ir redzama īstā situācija. Neskaitāmi gadijumi, kad sievietes ir bijušas pie friziera, rezultāts briesmīgs un tikai mājās “iesit realitāte”, piemēram, friziere nosvilina matus, sieviete aiz stresa grib vienkārši ātrāk tikt prom no salona, izraudāties un tikai pēc tam ar skaidru prātu sāk saprast, kas reāli ir noticis un sāk rīkoties.

Tas laikam ir mūsu mentalitātē - kautrēties, nepastāvēt par sevi, pārdzīvot pēc tam, jo, piemēram, tās pašas ukrainietes ar savu skaļo, pašpārlieconāto mentalitāti uzreiz pasauktu administratoru un sev ērtā valodā risinātu problēmas.
Protams, tas ir vispārinoši, nav jau tā, ka visi cilvēki vienādi. Un, ja kaut kas neapmierina savā raksturā, to var labot.
07.09.2023 08:36 |
 
Reitings 1701
Reģ: 03.11.2022
mangos @ 06.09.2023 23:27
Ir bijusi it kā līdzīga pieredze, kur salons instagram komunicē ļoti labi angliski, bet realitātē arī ukraiņu meitenes, kas angliski neprot it nemaz. izrādījās, ka izmantoja google translation opciju. Godīgi sakot, biju dziļi vīlusies un ņemot verā, ka procedūra bija gana nopietna , komunikācija bija diezgan liels šķērslis. Biju super dusmīga un valodas komunikācija pasliktināja servisu un pakalpojuma kvalitāti, jo meitenes nemācēja pasniegt detaļas saprotami un detalizēti, kas ietekmēja rezultāta procesu.
Tava kļūda - vajadzēja uzreiz saukt adiministratori. Nu jau diez vai ko varēs labot, vienkārši mācība nākamajai reizei.
Nekad nevajag klusēt tajā brīdī, kad šķiet , ka ir slikti.

Piekrītu, man bija kautkas līdzīgs,ka atbildēja latviski , bet aizsūtīja pie tādas, kas nemāk vispār neko latviski, nav jau nekas pret ukraiņiem, bet tā kā nemāku tīri krieviski runāt un visu nespēju uztvert ko man jautā , tad arī bija tā pašvaki ar komunikāciju. Vienreiz gan kad pierakstījos pie friziera, man uzreiz teica ka būs ukraiņu meitene , manuprāt viņiem vajadzētu pabrīdināt, jo ne visiem ir krievu valodas zināšanas.
07.09.2023 08:39 |
 
Reitings 2675
Reģ: 30.01.2023
Ai, man vasara bija situācija, ka aizgāju uz salonu pierakstīties mēnesi iepriekš, uz manikīru un kāzu frizūru, itkā viss ok. Bija kaut kāds iekšējais urdītājs, ka pāris dienas pirms garām ejot aizgāju pārliecināties. Tā pie administrādijas bija lv krieviete, kas latviski praktiski nesaprot. Beigās nebiju ne ierakstīta nekā un nācās ar steigu meklēt citu. Un tā aita tik blisina acis 🤷‍♀️
07.09.2023 10:13 |
 
Reitings 17123
Reģ: 27.11.2018
Vispār jau klientam ir tiesības saņemt pakalpojumu valsts valodā ja nav atrunāts citādi, vajadzēja uzreiz sūtīt nah
07.09.2023 10:37 |
 
Reitings 462
Reģ: 07.04.2022
Man vairāk liekas amizants pats fakts, ka tu pati nespēj izmazgāt un iztaisnot matus mājās! Kāpēc tāda elementāra sīkuma dēļ speciāli jāiet uz frizētavu un vēl jāsūdzas, ka ne tā taisno? Jēziņ, tāda drāma, it kā tev zaļus matus nokrāsotu!
07.09.2023 11:04 |
 
Reitings 753
Reģ: 14.12.2019
Kalnos @ 06.09.2023 23:37
Bija pieredze ar manikiri ,ok strada normāli .Taču cena tomēr neatbilst izcilai kvalitātei .Pie tam atļāvās uzprasit lai uzauc pusdienas.
Esmu pret karu ,par Ukrainu. Taču dzīvē lielākā daļa pārāk bezkaunigi ,nemākulīgi, un augstprātīgi. Pat tik tok redzu ES noliek visu un visur.

Beidzot tāds pats viedoklis kā man
07.09.2023 12:08 |
 
Reitings 686
Reģ: 23.03.2020
Lorra @ 07.09.2023 08:25

Bieži vien sievietes uzreiz pēc pakalpojuma saņemšanas nereaģē, nezinu, uztraukuma dēļ, stresa dēļ vai pieklājības dēļ, tikai aizbraucot mājās ir redzama īstā situācija. Neskaitāmi gadijumi, kad sievietes ir bijušas pie friziera, rezultāts briesmīgs un tikai mājās “iesit realitāte”, piemēram, friziere nosvilina matus, sieviete aiz stresa grib vienkārši ātrāk tikt prom no salona, izraudāties un tikai pēc tam ar skaidru prātu sāk saprast, kas reāli ir noticis un sāk rīkoties.

Man tā bija vidusskolā,kad aizgāju pie frizieres ar frizūras bildi,tās bija vienkārši lielas lokas,bet rezultātā dabūju mazas lokas,pa ceļam uz mājām raudāju 😀 Bet nu tad man pat nebija vēl 18, tagad arī varētu pateikt stop tai ukraiņu meistarei,ja nezinātu citus vārdus un ietu pie administratores.
07.09.2023 13:42 |
 
Reitings 380
Reģ: 03.08.2022
Kolonnā tagad pilns ar ukrainietēm. Salonam ar to būtu jābrīdina, bet viņi to nedara.
07.09.2023 13:52 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits