Ne tieši airBaltic, bet domāju, ka lielākoties visām kompānijām ir vienādi principi:
1. Tās situācijas, ko viņi uzdod un, kas jāatrisina, parasti tas ir jādara grupās, un viņiem ne tik daudz interesē pareizā atbilde, cik to, kā katrs spēj sastrādāties komandā. Respektīvi, tu nedrīksti palikt malā, un klusēt, bet tajā pašā laikā nedrīksti būt pārāk uzbāzīgs ar savu viedokli, ir jāizsaka savs viedoklis, un jāuzklausa topošais kolēģis.
2. Parasti aviokompānijas izvirza prasību uz svešvalodu, un šeit jau ir jautājums cik labi pārzini, atkal savi kritēriji.
3. Viens no punktiem - intervija, kur atkal mēģina saprast tavu raksturu, cik atvērta, draudzīga, smaidīga esi, cik ļoti vēlies to darbu utt.,
4. Lielāko daļu aviokompānijās, nē tetovējumiem!
5. Mācēt peldēt!
6. Augums ir no svara, man liekas 1.6m bija minimums!
7. Kā RĪKOTOS nestandarta situācijās, piemēram, ar trakojošu pasažieri, un tāda veida uzdevumi!
Neesmu/neesmu bijusi stjuarte, un neesmu pat mēģinājusi, tikai zinu šo to par šīm intervijām, bet kā jau minēju, citā aviokompānijā, ne airBaltic.