Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Vai ir vērts sadarboties ar influenceriem?

 
Reģ. 09.08.2016
Kā jums liekas? Ja esat uzņēmējs, vai ir vērts ieguldīt resursus “reklāmā” ar influencere starpniecību?
Tāpat jautājums par konkursiem? Vai ir jēga no šiem “Ietago”, “pieseko” konkursiem?
Jo mans nelielais novērojums ir tāds, ka ja pēkšņi neskaitāmi influenceri sāk kaut ko reklamēt, tas daudzis atgrūž. Tāpat arī pieseko uz konkursa laiku, pēc tam atseko.
02.10.2021 18:42 | Saite
 
Reģ. 05.08.2021
Protams, ir vērts. Tik uzmanīgi jāatlasa ''digitālā satura autors'' :D, kura auditorijai interesēs piedāvātā prece/pakalpojums.
02.10.2021 19:01 | Saite
 
Reģ. 09.08.2016
Pareizi, pareizi. Tagad vairs nav ietekmelis, bet DSA :D
02.10.2021 21:13 | Saite
 
Reģ. 22.10.2020
Ja rūp sava uzņēmuma reputācija, tad šāds solis ļoti rūpīgi jāizvērtē! Ar ļoti kritisku aci jāpieiet katram influencerim. Influenceris var nest ne tikai labumu, bet arī lielu postu. Liela daļa cilvēku neizvēlas influenceru reklamētos produktus/pakalpojumus. Tamdēļ, ka 99% no viņiem reklamē visu pēc kārtas, par attiecīgu naudas summu vai PR dāvanu. Ļoti bieži influenceru reklamēto produktu/pakalpojumu kvalitāte un sagaidītās ekspektācijas neatbilst solītajam kad gala patērētājs tiek pie produkta/pakalpojuma. Ietekmeļi nav nekādu produktu/pakalpojumu pārzinātāji, tādi pat lietotāji kā jebkurš, dēļ saņemtās atlīdzības viņam ir jārunā tikai glaimojošas lietas. Cita lieta, ja ietekmelis reklamē tikai vienas firmas produktu/pakalpojumu, kuru pats lietojis gadiem un var tiešām atbildēt par saviem vārdiem dēļ savas pieredzes nevis dēļ tā, ka viņam par to maksā. Kā piemēru varu minēt Saulieti, reklamē visu pēc kārtas, matu ampulas matu augšanai, šampūnus kuri veicina matu augšanu, dod kuplumu, utt., bet tai pat laikā pati ir pieaudzējusi saviem dabīgajiem matiem klāt svešus matus, lai uzlabotu matu izskatu. Vai šādam cilvēkam būtu jāreklamē matu kopšanas līdzekļi?! Reklamēt jau var, bet patērātājiem ticamības moments uz šādiem produktiem uzreiz ir nulle!
Ja vēlas popularizēt savu uzņēmumu un rūpēties arī par reputāciju, tad prātīgāk būtu iet ar līkumu populārajiem ietekmeļiem, kuri reklamē 101 produktu. Ir ļoti daudz citu labu veidu kā popularizēt savu uzņēmumu: piedalīties kā sponsoram dažādos pasākumos, tai skaitā arī labdarības (var iegūt nodokļu atlaides), veidot dažādas kampaņas - izvēloties par kampaņu vēstnešiem produkta/pakalpojuma speciālistus, utt.
Man personīgi, visi reklamētie ietekmeļu produkti un pakalpojumi, aiziet uz melno sarakstu, nekad nepirkšu un nelietošu.
02.10.2021 22:30 | Saite
 
 
Reģ. 17.04.2020
Uzreiz atmiņā atsauc Ļenkas reklāmu par batutu treniņu. Kā viņa var zināt no Norvēģijas, kā ir lēkāt pa Juglas batutiem, kur ne reizi pati nav bijusi.
02.10.2021 22:53 | Saite
 
Reģ. 09.08.2016
Paldies par viedokļiem. Arī piekrītu tam, ka ja dāvināts/sponsorēts, tad viedoklis ir slavinošs. Nekad neesmu lasījusi sliktas un ļoti sliktas atsauksmes par dāvanu.
03.10.2021 10:49 | Saite
 
Reģ. 28.12.2018
Man ari 'influenceru' reklamatie produkti ir ka anti-reklama!
03.10.2021 11:05 | Saite
 
Reģ. 02.10.2010
Man kā antireklāma ir tie zīmoli, kuri izsūta visiem influenceriem pēc kārtas un vienus un tos pašus šampūnus/ kosmētiku apjūsmo un slavina 10 influenceri vienlaicīgi.
Daudz labāk patīk zīmola vēstneša koncepts, kad izraudzīts viens influenceris (vai daži), kas tad arī nodod informāciju par jaunumiem, atlaižu kodiem utt. Tas kaut kā lielāku interesi par produktu rada.
03.10.2021 16:32 | Saite
 
Reģ. 28.08.2021
Mēs sava uzņēmuma ietvaros šad tad izmantojam influencerus. Bet ar nosacījumu, ka šis cilvēks mums uzrāda savus statistikas datus, kur ir redzama kopējā auditorija, dzimuma, vecuma un reģionu sadalījums. Jo bieži vien influenceriem ir tie sapirktie follower, un mēs vairāk zaudējam, nekā iegūstam. Mums bija gadījumi, kad no vienas dāmas, kurai bija vairāki tūkstoši ekotāju nebija neviens pakalpojuma pirkums, bet no meitenes, kam bija nedaudz virs 2 tūkst., ieguvām vairākus pirkumus. Tāpēc tagad ļoti kritiski izvērtējam, vai vispār mums ar šo cilvēku būs pa ceļam.
03.10.2021 16:39 | Saite
 
Reģ. 18.05.2016
es laika 1x ietekmējos no "influenceres", bio keratīnu matos ieliku, bet tikai tāpēc, ka salona īpašnieci arī zināju, vnk biju piemirsusi :) bet kā saka C00L Dzipsy, influencera reputācija ar arī tikai sliktumu nest, nu piemēram ir tādi, kas man izraisa šermuļus :D un es nekad neko nepirktu no tāda, pat ja kāds cits, ne tik baiss to pašu produktu reklamētu.. es vnk nepirktu, jo sliktas asociācijas ar cilvēku..
+ LV ir tik maza auditorija, ka tiešām jāizvērtē, vai atdotās mantas/pakalpojums reklāmai, tiešām nesīs labumu uzņēmumam.
03.10.2021 16:46 | Saite
 
Reģ. 01.10.2021
Noteikti, ka nē.
Pirmkārt, mani besī reklāmas. visur. Ja vēlaties, lai man rastos negatīvs viedoklis par produktu un kad man to savajadzēsies, tad izvlētos tikai ne to brencu- daudz reklamējieties.
Otrkārt, sekoju cilvēkiem, kurus vēlos iestalkot, bet kam privāti profili, tāpēc jāseko, ja gribi redzēt. Cilvekiem, kas man rūp ( un tas tiešām nav daudz) un kuru bildes laikoju utt. Sev noderīgai informācija (gatavošana, skaistumkopšana, treniņi) kur nekas netiek reklamēts. Un jā, aktīvi arī influencerēm, kas mani ļoti besī. Jo pa lielam, kāpēc, lai es sekotu sev nepazīstamam cilvēkam, pret kuru man ir neitrālas jūtas, pozitīvas jūtas. Tad vai nu ļoti patīk un interesē vai ļoti besī. Un ticiet man besīt ir daudz vieglāk. iestalkoju ko instagrammeles dabū par velti, pa cik utt. Interesē. Nekad nepērku. Un nepirktu, tikai tāpēc ka mani besījošs cilveks reklamē- ja laba lieta nopirktu alternatīvu. Ja tomēr lieta izrādītos labākā kvalitātes un cenas attiecība tirgū, tad meklētu citu atlaides kodu, tikai ne tā influencera, kuram sekoju un kurš besī.
Nesaprotu, kas vsp ir ar tiem influenceriem, kāpēc kāds iedomājas, ka viņi ko ietekmē, var pārdot. Pa lielam, sekoju, lai paskatītos kā dzīvo. Bet tas noteikti neietekmē to, ka varēs man ko pārdot. Neesmu tāda vienīgā. Bieži par brndu rodas negatīvs paliekošs iespaids, influencera dēļ. Piemēram sekoju influencerei, kura besī mani ķermeņa dēl, kas izskatās labāk par manējo un tāpēc, ka ģērbjoties lētos pēdējos mēslos, pamanās labi un dārgi izskatīties. Sekoju, jo besī un arīt tāpēc, ka redzu idejas, kā ar lētu sūdu izskatīties dārgāk. Bet es apzinos, ka kvalitāte viņas mantām ir pēdējā mēsla līmenī. Žoklis karās kādus sūdus pērk. Un to sūdu sakombinē ar somiņām par 3-5 tūkstošiem. Tas uzreiz liek saprast, ka ne tikai somiņas ir viltojums, bet arī viss radītais tēls, dzīvesveids un priekšstats. Uzreiz negarīvas domas par cilvēku. Un asociācija ar mēsliem. Šo asociāciju par mēslu pārnesu uz produktiem ko reklamē, un kad vēl pat nav lēts, mēsls reklamēts... ir tāds WTF.
Influenceri vairums ir nekas, neko nav sasnieguši un plašais nojāto mauku un tamlīdzīgu komentāru klāsts norāda uz to, kāda ir attieksme pret šīm slavenībām un piesauktais ka viņas/ viņi ir nekas, apaļa 0 atspoguļo reālās cilveku domas.
Ir cilveku kategorija, kas tiešām ir kaut ko sasniegušas. Un pret viņām veidojas pozitīvs viedoklis. Šis pozitīvais viedoklis tālāk tiek pārnests uz brendu. Bet LV tādu ir gaužām maz un kļūst aizvien mazāk. Ja Olga Dreģe reklamētu šampūnu, sejas krēmu. Papētītu to tuvāk vizmaz. Un ja kvalitāte (sastāvs) un cena būtu ok, varbūt nopirktu.
Bet vairums respektablo cilvēku soctīklos rāda garlaicīgu saturu un vispār ir neaktīvi. Labi pārdodas bērni, sex un privātā dzīve. Laikam tāpēc, ka visiem interesē, kā tad dzīvo citi salīdzinot ar mums, bet tas tiek slēpts. Tad kad tiek izrādīta ļoti privāta dzīve, visi ģimenes locekļi utt ... tas piesaista. Cienījams slavenības nav ar mieru uz to, tādējādi nepiesaistot. Publiskā dzīve, pasākumi un viss kur tiek ievērotas vienādās vispārpieņemtās normas garlaiko un tam sekot nav interesanti. Tāpēc piemēram Laurim Reinikam kas ir IG un atzīts dziedātājs nesekoju- garlaicīgi. Lai gan viņam ātrāk izdotos ko pārdot.
Pa lielam, arī slavenības nevar tā ņemt un pārdot. Vislabākais efekts būtu atgādināt par atzītu un pazīstamu produktu kas ir jau lietots. Par uzlabojumiem, jaunu dizainu vai ko tādu. Un produkta virzīšanai tirgū, būtu jāizmanto sprūdrata princips, kombinējot atgādinošo reklāmu no respektabla influencera kombinācijā ar produktu vizīšanu atlaižu formā.
Tāpat runājot par ko sasniegušām slavenībām, viņi labi strādātu, pastāstot, ka kādā man jau labi pazīstamā kompānijā sākušās atlaides. Tas strādātu. Par jauniem produktiem- vispār nesaprotu kā kāds ko pērk,, to vispirms neizmēģinot.
Jaunus produktus esnu sākusi lietot iegādājoties ko uz labām atlaidēm un kas pēc apraksta atbilda labai kvalitātei. Un izmēģinot dotos paraudziņus, kad produkts ir izrādījies fantastisks. Parasti, jau esot konkrēta zīmoola preču lietotāja citās kategorijās.
Šobrīd to zīmolu ir tik daudz un daudzi ir tāds mēsls, ka palielam kaut kam jānotiek, lai es pārietu vai vnk izmēģinātu ko citu izņemot savus labakos kvalitātes- cenas variantus.
03.10.2021 18:31 | Saite
 
Reģ. 19.05.2021
Kā zīmola īpašniece, kas ir sadarbojusies ar influenceriem, varu teikt, ka tas ir atkarīgs no vairākiem faktoriem. Citreiz ir tā, ka viens un tas pats influenceris var atnest ļoti labus pārdošanas rezultātus, bet nākamreiz taisot reklāmu ar to pašu cilvēku, var gadīties, ka arī nesaņemsi neko. Tas ir pārbaudīts un ir analizēts.No pieredzes. Arī pasniegšanas veids ir ļoti svarīgs, atkal jau no pieredzes, ja tā būs fotogrāfija ar uzrakstu- nekādus baigos rezultātus negaidi. Toties, ja influenceris pastāstīs par savu pieredzi ar produktu (un darīs to ne samākslotā veidā, ĻOTI bieži redzu tik kaitinošu, samākslotu pasniegšanas veidu) video formāta, tad domāju, ka rezultāti būs ievērojami labāki.
Tici man, lai gan te daudzas raksta, ka nav vērts, ja tā domātu visi, tādas influenceru reklāmas nepastāvētu, bet noteikti esi pati redzējusi, ka daudziem zīmoliem ir ilga sadarbība ar kādu konkrētu influenceri, tas vien parāda, ka ir vērts. Bet tas ir process kur tiešām ir jādomā, nepietiek vien ar samaksu un vēlmi pēc reklāmas.
03.10.2021 18:42 | Saite
 
Reģ. 18.05.2016
Kairi @ 03.10.2021 18:42
Kā zīmola īpašniece, kas ir sadarbojusies ar influenceriem, varu teikt, ka tas ir atkarīgs no vairākiem faktoriem. Citreiz ir tā, ka viens un tas pats influenceris var atnest ļoti labus pārdošanas rezultātus, bet nākamreiz taisot reklāmu ar to pašu cilvēku, var gadīties, ka arī nesaņemsi neko. Tas ir pārbaudīts un ir analizēts.No pieredzes. Arī pasniegšanas veids ir ļoti svarīgs, atkal jau no pieredzes, ja tā būs fotogrāfija ar uzrakstu- nekādus baigos rezultātus negaidi. Toties, ja influenceris pastāstīs par savu pieredzi ar produktu (un darīs to ne samākslotā veidā, ĻOTI bieži redzu tik kaitinošu, samākslotu pasniegšanas veidu) video formāta, tad domāju, ka rezultāti būs ievērojami labāki.
Tici man, lai gan te daudzas raksta, ka nav vērts, ja tā domātu visi, tādas influenceru reklāmas nepastāvētu, bet noteikti esi pati redzējusi, ka daudziem zīmoliem ir ilga sadarbība ar kādu konkrētu influenceri, tas vien parāda, ka ir vērts. Bet tas ir process kur tiešām ir jādomā, nepietiek vien ar samaksu un vēlmi pēc reklāmas.

yap, tā nu tas ir.
03.10.2021 19:35 | Saite
 
Reģ. 09.11.2009
Man draudzene darbā katru gadu (laikam šis ir 3. Pēc kārtas), taisa iedzīvotāju aptauju, neatceros kāda bija galvenā doma, bet ir viens segments par influenceriem un arī jautājums vai uzticaties influenceru reklāmām, vai esat pircis preci pēc influenceru reklāmas utml. Pirmajos 2 gados rādītāji bija samērā pozitīvi par influenceru mārketingu, otrajā gan bija manāms kritums, bet šogad veiktajā aptaujā bija drastiski izmaiņas, ja pareizi atceros, tad 70% respondentu bija pret influenceru mārketingu.
Vispār jau samērā loģiski, kamēr tā bija jauna niša, tikmēr bija interesanti, tagad patērētāji jau saprot ap ko lieta grozās, netic katrai reklāmai. Influenceri, protams, pelna, reklāmas tiem pasūta, bet vai tas ir ienesīgākais reklāmas veids ? Nedomāju. Man liekas viņu pienesums strādā dēļ atlaižu kodiem. Ne visur, bet tomēr. Noreklamējot jebkuru preci, komentāros pilns ar "atlaižu kodiņš?", tad, protams, kāds kam vajag nopērk ar to kodu jo doooh, lētāk, bet ne tāpēc, ka kaut ko baigi ieinfluencēja. Es personīgi nekad neko neesmu nopirkusi influenceru iespaidā, esmu cilvēks, kam vajag reālas atsauksmes, nevis reklāmu ar filtriem vai uzspēlētu slavināšanu, kad redzi, ka cilvēks produktu pat nav attaisījis. Arī tādi varianti kā Ieva Florence ir bezjēdzīgi, cilvēks, kas noreklamēs da jebko, vēl ar drukas kļūdām, rada 0% uzticamību un bonusā vēl pabojāj brenda tēlu.
03.10.2021 20:57 | Saite
 
Reģ. 01.10.2021
Nesaprotu, kāpēc kāds vispār ko reklamē starp šīm personām.
Uzticību rada cilveki, kas ir ko sasnieguši slavenības utt. Bet tad arī šim cilvekam ir jaatbild par to, ka viņa reklamētais produkts ir labs.
Vēl vien uzticības svēfa ir attiecībā uz ecpertiem. Kas tiek attēlots arī parastajās reklāmās. Ja kosmētiku man reklamētu kosmētiķis (ārsts) kuri LV ir padsmit, tad ieklausītos. Ar zinātnisko pamatojumu, sastāvdaļu analīzi, tirgus stāvokli. Tas tā arī notiek, piemēm aizejot pie kosmetologa, dermatologa utt. Kāpēc netiek strādāts ar šo segmentu. Bet ar neizglītotajām un nekompetentajām, kas pat nevar pateikt kas produktam sastāvā un ko tas sniedz. Nesaprotu.
03.10.2021 21:06 | Saite
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Emojis are from "Twemoji" by Twitter - Graphics are licensed under CC-BY 4.0 Open Source.