MissM @ 06.10.2022 11:31
Viņa tagad atgriezās pie bijušā vīra dzīvoklī.
Tagad laikam uz parastu darbu atgriezīsies :D Naudiņu tak vajagot.
Pareizais @ 06.10.2022 14:27
Waaaat? Savu superpalīgu omnivu pakošanā Arnīti pametusi?
Vucēna ar savām “problēmām” klausos un nevar saprast vina ir jocīga vai visi citi!
Bljin ja pašai vajag to braucienu nu ,kā var būt tik stulba un maksāt kaut kādā pusnaktī mistiski,nu cik aiznem naudu pārskaitīt !? Knapi 2’min jautājums max ,pati atliek uz pēdējo mirkli un tad vaino kompāniju,tas darbinieku un visus citus tikai ne sevi ,bljin domā ka savā Nl rauj 24/7 Tad visiem tāds darba laiks !
Stefania @ 06.10.2022 18:36
Es gan uzskatu, ka viņai ir taisnība. Ja maksājumā ir norādīts datums, var droši maksāt līdz 23:59. Es lielāko daļu savu maksājumu veicu vēlos vakaros, jo man tā vienkārši patīk. Pirmo reizi mūžā vispār redzu tādu situāciju, ka maksāt drīkst tikai darbinieka darba laikā. Un ja viņa arī samaksātu 16:59 - šī arī bļautu, ka savu datoru jau bija izslēgusi, jo taisās mājās un maksājumu neredz
Šoreiz tiešām kompānija vainīga. Ja vajag maksājumu līdz konkrētam laikam, tad arī ir jāmin līguma noteikumos, ka gadījumā, ja summa netiks saņemta (SAŅEMTA!!) līdz plkst. tikiem un tikiem, tad nāksies papildus maksā.SantaBarbara @ 06.10.2022 19:00
Ok,viena lieta ir maksāt savus rēkinus vakaros,jo tā patīk vai ,ja nav automatiskie maksājumi,bet nu ja pašai vajag šo te pakalpojumu vai tiešām grūti to samaksāt offisa darba h,reali pati rada sev liekas problemas,bet nu vina jau pati bieži uzsver,ka ir problēmas ar maksākumu veikšanu,ka bieži kavē,aizmirst samaksāt utt,Tad jau nav brīnums,bet nu varbūt vajag saprast arí to darbinieku,tomēr visi papíri jākārto-jārezervē nu nevar gaidit lidz 24:00 un minēt vai princese savu maksājumu veikusi,jo redz vina ir “klients “ brīžiem tiem klientiem galvā arī tukšums ,kas tas par vispar iemeslu “nav konkreti pateikts lidz cikiem jāmaksā” -tāda common sense neeksistē diez !?
Es protams klientiem, to pasaku.
sveciite @ 07.10.2022 17:00Vucēna ir pati pretīga pret apkalpojošo personālu, ir bijusi saskarsme. Nebrīnītos, ka viņa pati kaut kā paprovocēja to darbinieci, a pēc tam “viņa bļāva, viņa kliedza”
SmiekliNāk @ 07.10.2022 23:49Nu bet meitenes, domājam loģiski. Priekšnieks liek jums sagatavot prezentāciju līdz, teiksim, 7. Datumam. Kad un cikos prezentācijai ir jābūt priekšniekam uz galda? Ne jau 7.datumā uzreiz kā pulkstens nomaina datumus un arī ne 7.datuma 23.59. Visbiežāk tas būtu 9.00, kad cilvēki sarodas darbā vai līdz 17.00/18.00(cikos nu kuram beidzas darba diena).
Tas pats ar apmaksu - norāde “apmaksāt līdz…” ir norāde, ka tajā konkrētajā datumā naudiņai ir jau jābūt uzņēmuma bankas kontā un Tev kā pircējam ir jāpakustina pakaļa un jāieskaita nauda ātrāk, ja Tev ir cita banka. Ir ne tikai patērētāja tiesības, bet arī pārdevējam tādas ir. Un ir labi zināt ne tikai savas tiesības, bet arī pienākumus.
nu lielākoties notiek ātras transakcijas. Ja tiešām zini, ka nauda līdz paredzētajam datumam neienāks, nosūti maksājuma uzdevumu, lai apliecinātu, ka nauda ir ceļā. Vai ar e-pastu pabrīdini par laiku, cikos uzskaitīsi to naudu (šis par Vucēnas gadījumu tieši). Jākomunicē ir abām pusēm.Hermia @ 08.10.2022 00:14
Nu jau,nu jau... Uzņēmumam jārēķinās,ka citas bankas pārskaita tikai nākamajā darba dienā, pat ja tā tiek aizsūtīta piem. pēcpusdienā! Neesmu par vēlu rēķinu apmaksu, bet ne visas bankas nodrošina ātru pārskaitījumu :)
SmiekliNāk @ 08.10.2022 07:13nu lielākoties notiek ātras transakcijas. Ja tiešām zini, ka nauda līdz paredzētajam datumam neienāks, nosūti maksājuma uzdevumu, lai apliecinātu, ka nauda ir ceļā. Vai ar e-pastu pabrīdini par laiku, cikos uzskaitīsi to naudu (šis par Vucēnas gadījumu tieši). Jākomunicē ir abām pusēm.