Viss par un ap NL

 
Reitings 227
Reģ: 14.08.2021
Meitenes, domāju,ka arī šai diskusijai sen jau bija pienācis laiks atvērt savu sadaļu! Tad nu lūk! Izpaužās!🤣😅
19.09.2021 16:07 |
 
Reitings 778
Reģ: 02.08.2022
MissM @ 06.10.2022 11:31

Viņa tagad atgriezās pie bijušā vīra dzīvoklī.
Tagad laikam uz parastu darbu atgriezīsies :D Naudiņu tak vajagot.

Waaaat? Savu superpalīgu omnivu pakošanā Arnīti pametusi?
06.10.2022 14:27 |
 
Reitings 793
Reģ: 21.09.2022
Pareizais @ 06.10.2022 14:27

Waaaat? Savu superpalīgu omnivu pakošanā Arnīti pametusi?

Sanāk, ka jā :D
Nav vairs kam palīdzēt pakot NL paciņas = jāiziet no biznesa :D
06.10.2022 16:03 |
 
Reitings 24043
Reģ: 18.08.2022
Vucēna ar savām “problēmām” klausos un nevar saprast vina ir jocīga vai visi citi!
Bljin ja pašai vajag to braucienu nu ,kā var būt tik stulba un maksāt kaut kādā pusnaktī mistiski,nu cik aiznem naudu pārskaitīt !? Knapi 2’min jautājums max ,pati atliek uz pēdējo mirkli un tad vaino kompāniju,tas darbinieku un visus citus tikai ne sevi ,bljin domā ka savā Nl rauj 24/7 Tad visiem tāds darba laiks !
Otrs par ko sanāca smiekli ,baigā business woman nopirka to rozā kostimu un jau story teica ,ka laikam nesīs atpakalj,jo itkā ilgi nederēs,pie sevis domāju nafig Tad pirka ,jo veikala taču mērija,zin ka vēders augs ,bet izskatās ,ka nopirka priekš fotosesijas,sataisija bildes un varēs nest kostimu atpakalj ko vairs nevajag ,tādas biznesmenes 😀😀😀
06.10.2022 16:55 |
 
Reitings 387
Reģ: 29.03.2021
Vucēna ar savām “problēmām” klausos un nevar saprast vina ir jocīga vai visi citi!
Bljin ja pašai vajag to braucienu nu ,kā var būt tik stulba un maksāt kaut kādā pusnaktī mistiski,nu cik aiznem naudu pārskaitīt !? Knapi 2’min jautājums max ,pati atliek uz pēdējo mirkli un tad vaino kompāniju,tas darbinieku un visus citus tikai ne sevi ,bljin domā ka savā Nl rauj 24/7 Tad visiem tāds darba laiks !

Es gan uzskatu, ka viņai ir taisnība. Ja maksājumā ir norādīts datums, var droši maksāt līdz 23:59. Es lielāko daļu savu maksājumu veicu vēlos vakaros, jo man tā vienkārši patīk. Pirmo reizi mūžā vispār redzu tādu situāciju, ka maksāt drīkst tikai darbinieka darba laikā. Un ja viņa arī samaksātu 16:59 - šī arī bļautu, ka savu datoru jau bija izslēgusi, jo taisās mājās un maksājumu neredz
06.10.2022 18:36 |
 
Reitings 24043
Reģ: 18.08.2022
Stefania @ 06.10.2022 18:36

Es gan uzskatu, ka viņai ir taisnība. Ja maksājumā ir norādīts datums, var droši maksāt līdz 23:59. Es lielāko daļu savu maksājumu veicu vēlos vakaros, jo man tā vienkārši patīk. Pirmo reizi mūžā vispār redzu tādu situāciju, ka maksāt drīkst tikai darbinieka darba laikā. Un ja viņa arī samaksātu 16:59 - šī arī bļautu, ka savu datoru jau bija izslēgusi, jo taisās mājās un maksājumu neredz

Ok,viena lieta ir maksāt savus rēkinus vakaros,jo tā patīk vai ,ja nav automatiskie maksājumi,bet nu ja pašai vajag šo te pakalpojumu vai tiešām grūti to samaksāt offisa darba h,reali pati rada sev liekas problemas,bet nu vina jau pati bieži uzsver,ka ir problēmas ar maksākumu veikšanu,ka bieži kavē,aizmirst samaksāt utt,Tad jau nav brīnums,bet nu varbūt vajag saprast arí to darbinieku,tomēr visi papíri jākārto-jārezervē nu nevar gaidit lidz 24:00 un minēt vai princese savu maksājumu veikusi,jo redz vina ir “klients “ brīžiem tiem klientiem galvā arī tukšums ,kas tas par vispar iemeslu “nav konkreti pateikts lidz cikiem jāmaksā” -tāda common sense neeksistē diez !?
06.10.2022 19:00 |
 
Reitings 11476
Reģ: 05.03.2020
Visos rēķinos un pavadzīmēs ir norādīts apmaksas datums. Klients var jebkurā laikā līdz konkrētai dienai (ieskaitot to) veikt apmaksu. Ja kompānijai vajag konkrētu laiku līdz cikiem jāveic apmaksu, par to klients ir atsevišķi jābrīdina un jāinformē. Tā nav nekāda norma, šeit Marijai tiešām ir taisnība.
06.10.2022 19:08 |
 
10 gadi
Reitings 2620
Reģ: 04.01.2013
SantaBarbara @ 06.10.2022 19:00

Ok,viena lieta ir maksāt savus rēkinus vakaros,jo tā patīk vai ,ja nav automatiskie maksājumi,bet nu ja pašai vajag šo te pakalpojumu vai tiešām grūti to samaksāt offisa darba h,reali pati rada sev liekas problemas,bet nu vina jau pati bieži uzsver,ka ir problēmas ar maksākumu veikšanu,ka bieži kavē,aizmirst samaksāt utt,Tad jau nav brīnums,bet nu varbūt vajag saprast arí to darbinieku,tomēr visi papíri jākārto-jārezervē nu nevar gaidit lidz 24:00 un minēt vai princese savu maksājumu veikusi,jo redz vina ir “klients “ brīžiem tiem klientiem galvā arī tukšums ,kas tas par vispar iemeslu “nav konkreti pateikts lidz cikiem jāmaksā” -tāda common sense neeksistē diez !?
Šoreiz tiešām kompānija vainīga. Ja vajag maksājumu līdz konkrētam laikam, tad arī ir jāmin līguma noteikumos, ka gadījumā, ja summa netiks saņemta (SAŅEMTA!!) līdz plkst. tikiem un tikiem, tad nāksies papildus maksā.
Kā arī, ja pat izpildītu maksājumu 16:00 no Luminor uz Swedbank, tāpat nauda ienāktu nākamās dienas pusdienlaikā. Kur loģika no kompānijas puses?
07.10.2022 10:35 |
 
Reitings 2035
Reģ: 01.08.2021
Piekrītu. Tikai un vienīgi kompānijas vaina, es noteikti cīnītos par taisnību. Ne mēs zinām katras kompānijas darba laiku, lai rēķinātos, ka nauda ir jāpārskaita katrai kompānijai viņu darba laikā, sviests. Ja ir tāds noteikums, tad tas ir jāinformē, mēs strādājam līdz tikiem, gaidam naudu līdz tam laikam, punkts! Ceru, ka Marija par šo pacīnīsies, un arī uzvarēs.
07.10.2022 10:48 |
 
Reitings 382
Reģ: 12.09.2022
Ar tiem maksājumiem tā gluži nav, ja norādīts, ka apmaksas datums ir 07.10.2022, tad protams, ka vari maksāt līdz pusnaktij, bet, tas nenozīmē, ka pēc tam tiks sniegts pakalpjums vai iepakota prece. Uzņēmumā , kurā strādāju ir internetveikals un , ja ieskaita naudu pēc mana darba laika, tad preci sūtu nākamajā dienā. Es protams klientiem, to pasaku.
07.10.2022 11:20 |
 
Reitings 11476
Reģ: 05.03.2020
Es protams klientiem, to pasaku.

tur jau tas āķis, ka par to ir jāpasaka, izsūtot rēķinu vai kā citādāk. ja komunikācija tiešām bija tāda, kā Marija saka (bļāva un nenāca pretī), tad es principa pēc vērstos pie PTAC, lai saprastu, kādas man tiesības saņemt atpakaļ pārmaksāto.
07.10.2022 12:33 |
 
Reitings 382
Reģ: 12.09.2022
Protams, ja uzņēmuma puses ir bļaušana , tad tas nav pieņemumi. Bet ko es varu pateikt mēs kā klienti esam izlaidušies, jo nu tak skaidrs, ka nevienam birojs nestrādā pēc 23, tas tā kā būtu jāsaprot arī pašiem. Es 90% gadījumos strādāju ar juridiskām personām un, tur tā attieksme un sapratne ir savādāk. Bet fiziskā personā bieži vien iedomājas, ka es esmu klients un man ir taisnība. Es piemēram , ja pasūtu kādu pakalpojumu un par to samaksāju pēc 20:00, tad man ir skaidrs, ka kaut kas tiks darīts tikai nākamajā dienā. Atceramies, ka tur ar strādā tādi paši cilvēki un, kuriem ir normāls darba laiks, un nav jāizdabā katrai klienta iegribai tikai tāpēc, ka ir samaksājis.
Domāju, ka PTAC te neko daudz arī nelīdzēs.
07.10.2022 15:43 |
 
Reitings 120
Reģ: 09.08.2013
Vucēna ir pati pretīga pret apkalpojošo personālu, ir bijusi saskarsme. Nebrīnītos, ka viņa pati kaut kā paprovocēja to darbinieci, a pēc tam “viņa bļāva, viņa kliedza”
07.10.2022 17:00 |
 
Reitings 24043
Reģ: 18.08.2022
sveciite @ 07.10.2022 17:00
Vucēna ir pati pretīga pret apkalpojošo personālu, ir bijusi saskarsme. Nebrīnītos, ka viņa pati kaut kā paprovocēja to darbinieci, a pēc tam “viņa bļāva, viņa kliedza”

Nu tieši tā,tak šodien arī redz vinu neapkalpo pietiekoši ātri ,atkal slikti un atkal problēmas!
😁
Agnesei boo ari slikti pati nepareizi aizpilda kvīti un omniva vainīga 😀varbūt tas vinām jauns mēneša uzdevums hype taisīt vai arī ar to Nl iet arvien sūdīgāk un nezin kur savas dusmas izgāzt!
Zinot kāda ir Vucēna un cik ātri uzvelkas es nedomāju ,ka pati arī bija baigi mierīgā tajā komunikācijā ar to kruiza pārstāvi,parasti neviens uz nevienu tāpat vien nesāk blaut 😁😀
07.10.2022 17:08 |
 
10 gadi
Reitings 10932
Reģ: 15.03.2012
Egitai nu tik nekomplimentējošas tās skropstu tušas reklāmbildes - tur skropstas vispār neredz, tur ir tikai deguns 🙈
07.10.2022 17:18 |
 
Reitings 120
Reģ: 09.08.2013
Tā Egita aka elfs, var kādu storiju uzilfmēt negrābstoties gar saviem matiem? 😂
07.10.2022 18:04 |
 
Reitings 281
Reģ: 11.02.2022
Nu bet meitenes, domājam loģiski. Priekšnieks liek jums sagatavot prezentāciju līdz, teiksim, 7. Datumam. Kad un cikos prezentācijai ir jābūt priekšniekam uz galda? Ne jau 7.datumā uzreiz kā pulkstens nomaina datumus un arī ne 7.datuma 23.59. Visbiežāk tas būtu 9.00, kad cilvēki sarodas darbā vai līdz 17.00/18.00(cikos nu kuram beidzas darba diena).
Tas pats ar apmaksu - norāde “apmaksāt līdz…” ir norāde, ka tajā konkrētajā datumā naudiņai ir jau jābūt uzņēmuma bankas kontā un Tev kā pircējam ir jāpakustina pakaļa un jāieskaita nauda ātrāk, ja Tev ir cita banka. Ir ne tikai patērētāja tiesības, bet arī pārdevējam tādas ir. Un ir labi zināt ne tikai savas tiesības, bet arī pienākumus.
07.10.2022 23:49 |
 
Reitings 1809
Reģ: 17.03.2022
SmiekliNāk @ 07.10.2022 23:49
Nu bet meitenes, domājam loģiski. Priekšnieks liek jums sagatavot prezentāciju līdz, teiksim, 7. Datumam. Kad un cikos prezentācijai ir jābūt priekšniekam uz galda? Ne jau 7.datumā uzreiz kā pulkstens nomaina datumus un arī ne 7.datuma 23.59. Visbiežāk tas būtu 9.00, kad cilvēki sarodas darbā vai līdz 17.00/18.00(cikos nu kuram beidzas darba diena).
Tas pats ar apmaksu - norāde “apmaksāt līdz…” ir norāde, ka tajā konkrētajā datumā naudiņai ir jau jābūt uzņēmuma bankas kontā un Tev kā pircējam ir jāpakustina pakaļa un jāieskaita nauda ātrāk, ja Tev ir cita banka. Ir ne tikai patērētāja tiesības, bet arī pārdevējam tādas ir. Un ir labi zināt ne tikai savas tiesības, bet arī pienākumus.

Nu jau,nu jau... Uzņēmumam jārēķinās,ka citas bankas pārskaita tikai nākamajā darba dienā, pat ja tā tiek aizsūtīta piem. pēcpusdienā! Neesmu par vēlu rēķinu apmaksu, bet ne visas bankas nodrošina ātru pārskaitījumu :)
08.10.2022 00:14 |
 
Reitings 281
Reģ: 11.02.2022
Hermia @ 08.10.2022 00:14

Nu jau,nu jau... Uzņēmumam jārēķinās,ka citas bankas pārskaita tikai nākamajā darba dienā, pat ja tā tiek aizsūtīta piem. pēcpusdienā! Neesmu par vēlu rēķinu apmaksu, bet ne visas bankas nodrošina ātru pārskaitījumu :)
nu lielākoties notiek ātras transakcijas. Ja tiešām zini, ka nauda līdz paredzētajam datumam neienāks, nosūti maksājuma uzdevumu, lai apliecinātu, ka nauda ir ceļā. Vai ar e-pastu pabrīdini par laiku, cikos uzskaitīsi to naudu (šis par Vucēnas gadījumu tieši). Jākomunicē ir abām pusēm.
08.10.2022 07:13 |
 
Reitings 1809
Reģ: 17.03.2022
SmiekliNāk @ 08.10.2022 07:13
nu lielākoties notiek ātras transakcijas. Ja tiešām zini, ka nauda līdz paredzētajam datumam neienāks, nosūti maksājuma uzdevumu, lai apliecinātu, ka nauda ir ceļā. Vai ar e-pastu pabrīdini par laiku, cikos uzskaitīsi to naudu (šis par Vucēnas gadījumu tieši). Jākomunicē ir abām pusēm.

Lieliem uzņēmumiem nav laika komunikācijai. Ja uzņēmumam vajag saņemt naudu 5. datumā līdz darba dienas beigām, tad ir loģiski likt pēdējo apmaksas datumu dienu iepriekš (piem. 4.) vai pat divas dienas iepriekš. Es nekad neiedomātos izrakstīt rēķinu ar termiņu bez laika rezerves! Ne tikai ar pārskaitījumu var būt problēmas, citreiz bankām pašām notiek ČP, retu reizi, bet notiek. Privātpersona nevar zināt cik ātri vai lēni nauda aiziet! Es neaizstāvu Vucēnu, bet uzņēmumam arī ir jāpadomā par laika rezervi, ja jau tas termiņš ir pats pēdējais,tāpat kā Vucēnai par laicīgāku rēķinu apmaksu.
08.10.2022 14:50 |
 
Reitings 474
Reģ: 02.08.2022
Ar NL ir cauri. Meitenes aiziet, komandas aiziet. Egita Mafijas vakaru uztaisījusi ne vairs noīrēta privātmājā, bet restorānā pie galda. Kādas 10 meitenes maksimums. Tas taču nav Mafijas vakars 😂 Vispār var redzēt, ka viņa ir izmisumā
08.10.2022 18:04 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits